Tror nok det er en riktig antakelse ja, og også interessant i forhold til finansering og kapital dersom TG kan regnes hjem basert på eksisterende opsjon og evt nye avtaler.
Samtidig som q4 og fy20 presenteres.
Endelig snuser vi litt på tier’n igjen! Med de foreløpige best in class-resultatene TRVX kan vise til med Oncos-102, videre planer for utvikling og muligheter for bruk i andre indikasjoner, samt TG som joker, må TRVX være svært interessant å ha i verktøykassen til BP. Jeg mener, å kunne vise til systematisk effekt er en viktig milepæl i veien mot en cure for cancer og går neppe upåaktet hen hos BP.
I dag:
Kl. 12.30 til 12.50 med taletid.
Soug om melanoma: “…extremely compelling data-set.” Han er på selgeren i hvert fall:)!
Tenkte aldri jeg skulle bli innehaver av så mye Targo aksjer,men
Og vi fikk svar på hva som kommer på Capital Markets day.
De neste 6 månedene blir ekstremt spennende, og vi går helt klart over i høstningsfasen nå i Oncos.
Samtidig får vi se hva de kan lande av avtaler innen RAS, så 2021 blir nok langt mer spennende enn 2020, som absolutt også har vært et positivt år.
Det går ikke an å ha for mye Targo aksjer.
Det er ikke mye man får i dag for en tier, og her får du en eierandel i ett super promising biotech.
Du får også bedre samvittighet ved at du bidrar til kreftforskning.
Ja vi er nå bare noen enkle aksje “huntere”. All ære til de som er forskere på dette her og alt annet som kan hjelpe mennesker mot disse alvorlige sykdommene når det gjelder kreftforskning!
Deilig å være i pluss for første gang på år og dag!
Nå kjæm’n!
Øystein Soug sa “in colorectar cancer there will also be more data coming in 2020”. Det betyr vel nå i desember?
Åh… det hadde vært strålende å få sett klinsik data på CRC. CPI funker så å si ikke i denne indikasjonen…
Hørtes ut som han mente å si 2021 siden han snakket om pipen neste år og data derfra, men gjerne 2020 for min del.
Mulig han mente 2021, men han as “twenty-twenty”
Soto ?
Ja, hva skjer der? Sotio, lenge siden vi har hørt noe
Det studiet må ha slitt med rekrutteringen etter at UK-siten be lagt ned.