Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Skyldes i så fall utvanning ifm emisjon.

Du må jo spesifisere over hvilken periode. Noe har vert med siden før IPO og latt seg utvanne. Noen har solgt seg ut og kjøpt seg inn igjen. Nye eiere har også dukket opp.

Så hva er det egentlig du lurer på?

Jeg kan jo trekke mine egne konklusjoner basert på måte du stiller spørsmålet og ikke minst innholdet

6 Likes

De har 14,4% av total og ingen endring.

1 Like

Ok - takk!

Hei, ingen endring fra Handelsbanken. De har 14,4% som sist

1 Like

Så fint å se Targovax så sterk om dagen :grinning:. Eier selv ingen aksjer for tiden, men heier på Targovax for det :grinning:. Håper den bryter 10 og videre, så god tur videre oppover alle sammen :trophy:

16 Likes

5 Likes

18 februar - det blir helt supert det !

1 Like

Jeg forventer at det kommer oppdaterte data fra melanomstudien (som de snakket om, etter nyttår) i forbindelse med dette eller rett før. Samtidig forventer jeg at TG i Kina er avklart før denne datoen, og at det ikke settes noen emisjon før denne dagen.

I tillegg så forventer jeg at siden selskapet tar seg bryet med å arrangere en capital markets day at de ikke per i dag sitter i forhandlinger med big pharma om å bli kjøpt opp de nærmeste dagene. Det ville gjort ett slikt arrangement rimelig meningsløst.

Det er ofte gode penger å tjene på å kjøpe seg inn litt før capital markets day, og selge selve dagen på haussehypen. Så får man se om dette gjentar seg :slight_smile:

5 Likes

Tror nok det er en riktig antakelse ja, og også interessant i forhold til finansering og kapital dersom TG kan regnes hjem basert på eksisterende opsjon og evt nye avtaler.

Samtidig som q4 og fy20 presenteres.

1 Like

Endelig snuser vi litt på tier’n igjen! Med de foreløpige best in class-resultatene TRVX kan vise til med Oncos-102, videre planer for utvikling og muligheter for bruk i andre indikasjoner, samt TG som joker, må TRVX være svært interessant å ha i verktøykassen til BP. Jeg mener, å kunne vise til systematisk effekt er en viktig milepæl i veien mot en cure for cancer og går neppe upåaktet hen hos BP.

4 Likes

I dag:

4 Likes

Kl. 12.30 til 12.50 med taletid.

3 Likes

Soug om melanoma: “…extremely compelling data-set.” Han er på selgeren i hvert fall:)!

3 Likes

Tenkte aldri jeg skulle bli innehaver av så mye Targo aksjer,men :see_no_evil: :smile:

3 Likes

Og vi fikk svar på hva som kommer på Capital Markets day.

De neste 6 månedene blir ekstremt spennende, og vi går helt klart over i høstningsfasen nå i Oncos.
Samtidig får vi se hva de kan lande av avtaler innen RAS, så 2021 blir nok langt mer spennende enn 2020, som absolutt også har vært et positivt år.

9 Likes

Det går ikke an å ha for mye Targo aksjer.
Det er ikke mye man får i dag for en tier, og her får du en eierandel i ett super promising biotech.
Du får også bedre samvittighet ved at du bidrar til kreftforskning.

Ja vi er nå bare noen enkle aksje “huntere”. All ære til de som er forskere på dette her og alt annet som kan hjelpe mennesker mot disse alvorlige sykdommene når det gjelder kreftforskning!

2 Likes

Deilig å være i pluss for første gang på år og dag!

6 Likes