Fremleggelse av strategien fremover? Hvordan fremtidige studier blir lagt opp osv?
De evig Emisjonsprat gutta setter vel morgenkaffen i halsen nå som det med særdeles stor sannsynlighet er fritt for emisjon frem til 18.02.
Lurer på om de skal sitte på utsiden og håpe på dårlige nyheter på CMD?
Denne dagen blir særdeles spennende.
Her blir garantert de nye planene for videreutviklingen av plattformene presentert som Victor var inne på når de besøkte radforsk. Scientific advisory board har nok jobbet godt med å utvinne potensialet, som ble annonsert som et hovedpoeng av Victor.
Kan nok også forvente mer detaljer rundt virkemåte fra Oncos next gen. Bra initiativ
Targovax management and external guests.
Er helt nylig tilbake i TRVX etter 2 år, så er ute av loopen; hvorfor er det store forventninger til CMD? Har de kommet med ny informasjon her tidligere?
Fordi de nylig har kommet med to avlesninger på studier som viser at de er best in class i verden på det de driver med.
Så veien videre nå er svært interresang på veivalg og potensielle samarbeidsavtaler/spons/oppkjøp/lisensieringer osv
Jeg har ikke tilgang til oppdaterte aksjonærlister, men stemmer det at Svenske Handelsbanken har redusert sin beholdning med rundt 5%?
Nei, det stemmer ikke.
Du mener de bruker CMD på å definere guiding, potensielle avtaler\oppkjøp? … Noen andre litt mer jordnære?
Danske Bank derimot:
-350 000 -55,48% 15.12
Hadde ikke Handelsbanken ca. 19% - ser ut som om de har 14% nå?
Skyldes i så fall utvanning ifm emisjon.
Du må jo spesifisere over hvilken periode. Noe har vert med siden før IPO og latt seg utvanne. Noen har solgt seg ut og kjøpt seg inn igjen. Nye eiere har også dukket opp.
Så hva er det egentlig du lurer på?
Jeg kan jo trekke mine egne konklusjoner basert på måte du stiller spørsmålet og ikke minst innholdet
De har 14,4% av total og ingen endring.
Ok - takk!
Hei, ingen endring fra Handelsbanken. De har 14,4% som sist
Så fint å se Targovax så sterk om dagen . Eier selv ingen aksjer for tiden, men heier på Targovax for det . Håper den bryter 10 og videre, så god tur videre oppover alle sammen
18 februar - det blir helt supert det !
Jeg forventer at det kommer oppdaterte data fra melanomstudien (som de snakket om, etter nyttår) i forbindelse med dette eller rett før. Samtidig forventer jeg at TG i Kina er avklart før denne datoen, og at det ikke settes noen emisjon før denne dagen.
I tillegg så forventer jeg at siden selskapet tar seg bryet med å arrangere en capital markets day at de ikke per i dag sitter i forhandlinger med big pharma om å bli kjøpt opp de nærmeste dagene. Det ville gjort ett slikt arrangement rimelig meningsløst.
Det er ofte gode penger å tjene på å kjøpe seg inn litt før capital markets day, og selge selve dagen på haussehypen. Så får man se om dette gjentar seg