Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Viktig å huske på at det er en open label studie. Om AZ har fult innsyn vet jeg ikke, men ikke usannsynlig at man har kontroll på all data innen nær fremtid.

1 Like

Hva kan man håpe på i det studiet?

Partnerskap (at de tar det videre)…

Jeg anbefaler denne, da trvx er 1 av de 19 som er sponset av “CRI Anna-Maria Kellen Clinical Accelerator” programmet:

4 Likes

Det blir spennende å følge de 3 pasientene som fortsatt er i live. Kan de overleve denne kreften pga at de var med i TRVX sitt prosjekt? De er i live etter 30mnd og skulle i teorien være døde etter 13,5 måned. Jeg hadde en Onkel som døde av denne krefttypen for noen år siden (aspest-lunger). Tenk hvis han hadde vært så heldig å kunne kanskje blitt frisk av oncos-102?

7 Likes

Hadde vært kjekt hvis vi i det minste kunne slått pci biotech i dag

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/excellent-survival-outcome-seen-from-treating-mesothelioma-with-immunotherapy-chemotherapy-combination/

25 Likes

Salgsviljen er iallfall stor

er det 22 de nye aksjene kommer og da kan vi vel forvente oss en tur lengre ned for de som skal ha kjapp gevinst på aksjene sine

Jepp. Bare overgått av kjøpslysten.

1 Like

Å ja, er det sånn det føles å sitte i et selskap som overholder guiding. Morsomt å ha opplevd det òg. God jul!

8 Likes

Bra betalt man får for å ta risiko i biotek. Noen ørsmå knepp opp på kursen ved gode meldinger. En tilsvarende dårlig melding fra studier hadde vel barbert kursen med 80% på få sekunder.

4 Likes

Dette er faktisk helt sant. Men tror ikke det blir kjempebyks før man ser melding som involverer cash

1 Like

Fremdeles er ikke beløpet for tegningen trukket fra kontoen min. Uvanlig lang tid synes jeg

1 Like

Ville ringt tilrettelegger. Fare for at noe har gått feil og rettene ikke er benyttet

1 Like

æ fikk til svar at dette tar ca 1 uke. .Spurte 5 min senere da fikk æ til svar at æ måtte ringe emi avd. morra… :man_shrugging:

1 Like

Jeg har heller ikke blitt trukket fra Nordea ASK konto. Sjekket DNB og de bekreftet at jeg har fått tildelt aksjer, de mente jeg ville blir ringt hvis de må gå for manuell overføring.

1 Like

Pengene skal trekkes fra vanlig bankkonto.

Noen som husker når aksjene blir overført?

1 Like
  1. desember
2 Likes

Jeg snakket med en Monica fra DNB i dag, de skulle muligens kjøre en trekke runde til om det var mange som ikke var blitt trukke enda, ellers ville de ta kontakt med hver og en.

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/excellent-survival-outcome-seen-from-treating-mesothelioma-with-immunotherapy-chemotherapy-combination/

6 Likes