Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, det var det og kjøpte billigere idag :grin:

Folk skjønner ikke denne meldingen med fantastiske nyheter. 3 av 8 pasienter lever fortsatt og det er helt utrolig gode nyheter.

Tenker da på “first line pasient” - randomized oncos 102 + soc

1 Like

Faller?!
Hos meg er den i alle fall OPP nå, med over 10%. :sweat_smile:

:grimacing:

6 Likes

Ca 23,2 mill aksjer omsatt fra 26.nov-15.desember, som var perioden med arbitrasjemulighet.

18,2 mill aksjer omsatt 16. og 17.desember, og over 1,1 mill aksjer idag, så snart like mange som i hele perioden med tegningsrett iløpet av 3 dager.

Spennende å se utviklingen frem mot onsdag, og om innsidekjøp, 10 MNOK fra forskningsråd og bekreftelse på best in class data fra idag har hevet terskelen for salg permanent :slightly_smiling_face::pray::chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Nogen som har et bud på, hvad 25 mdr MoS har af betydning for BP interesse ?

Burde ikke redusere interessen

1 Like

Vi har noen kjøpere her også, håper de stresser litt nå :joy:

2 Likes

De venter vel bare på emiaksjer de kjøpte for 1,72, så de klarer seg nok fint :slightly_smiling_face:

1 Like

De første to minuttene :sweat_smile:

1 Like

selv korrigert for emisjonen utvanning omsettes TRVX før mindre enn før emisjonen ble annonsert …
som tidligere antydet tror jeg at BP og videre diskusjoner vedrørende Oncos (ikke kun meso) var avhengig av faste milepæler som vi fikk i dag - nå kan alt skje fremover !!

6 Likes

svaret ble altså 25 mnd mOS - det beste resultatet vi kunne håpe på
dette legger grunnlag for de samtalene som ledelsen og EDW har gående - de bekreftet slike på siste podcast :crystal_ball:

4 Likes

Hvor stor n må de opp i for å få det til?

Med siste pasient innrullert i colorectal-studien 17.06.2021 - er det noen som har regnet seg frem til potensiell dato for slipp av data?

1 Like

Viktig å huske på at det er en open label studie. Om AZ har fult innsyn vet jeg ikke, men ikke usannsynlig at man har kontroll på all data innen nær fremtid.

1 Like

Hva kan man håpe på i det studiet?

Partnerskap (at de tar det videre)…

Jeg anbefaler denne, da trvx er 1 av de 19 som er sponset av “CRI Anna-Maria Kellen Clinical Accelerator” programmet:

4 Likes

Det blir spennende å følge de 3 pasientene som fortsatt er i live. Kan de overleve denne kreften pga at de var med i TRVX sitt prosjekt? De er i live etter 30mnd og skulle i teorien være døde etter 13,5 måned. Jeg hadde en Onkel som døde av denne krefttypen for noen år siden (aspest-lunger). Tenk hvis han hadde vært så heldig å kunne kanskje blitt frisk av oncos-102?

7 Likes

Hadde vært kjekt hvis vi i det minste kunne slått pci biotech i dag

1 Like