Ja, det var det og kjøpte billigere idag
Folk skjønner ikke denne meldingen med fantastiske nyheter. 3 av 8 pasienter lever fortsatt og det er helt utrolig gode nyheter.
Tenker da på “first line pasient” - randomized oncos 102 + soc
Faller?!
Hos meg er den i alle fall OPP nå, med over 10%.
Ca 23,2 mill aksjer omsatt fra 26.nov-15.desember, som var perioden med arbitrasjemulighet.
18,2 mill aksjer omsatt 16. og 17.desember, og over 1,1 mill aksjer idag, så snart like mange som i hele perioden med tegningsrett iløpet av 3 dager.
Spennende å se utviklingen frem mot onsdag, og om innsidekjøp, 10 MNOK fra forskningsråd og bekreftelse på best in class data fra idag har hevet terskelen for salg permanent
Nogen som har et bud på, hvad 25 mdr MoS har af betydning for BP interesse ?
Burde ikke redusere interessen
De venter vel bare på emiaksjer de kjøpte for 1,72, så de klarer seg nok fint
De første to minuttene
selv korrigert for emisjonen utvanning omsettes TRVX før mindre enn før emisjonen ble annonsert …
som tidligere antydet tror jeg at BP og videre diskusjoner vedrørende Oncos (ikke kun meso) var avhengig av faste milepæler som vi fikk i dag - nå kan alt skje fremover !!
svaret ble altså 25 mnd mOS - det beste resultatet vi kunne håpe på
dette legger grunnlag for de samtalene som ledelsen og EDW har gående - de bekreftet slike på siste podcast
Hvor stor n må de opp i for å få det til?
Med siste pasient innrullert i colorectal-studien 17.06.2021 - er det noen som har regnet seg frem til potensiell dato for slipp av data?
Viktig å huske på at det er en open label studie. Om AZ har fult innsyn vet jeg ikke, men ikke usannsynlig at man har kontroll på all data innen nær fremtid.
Hva kan man håpe på i det studiet?
Partnerskap (at de tar det videre)…
Jeg anbefaler denne, da trvx er 1 av de 19 som er sponset av “CRI Anna-Maria Kellen Clinical Accelerator” programmet:
Det blir spennende å følge de 3 pasientene som fortsatt er i live. Kan de overleve denne kreften pga at de var med i TRVX sitt prosjekt? De er i live etter 30mnd og skulle i teorien være døde etter 13,5 måned. Jeg hadde en Onkel som døde av denne krefttypen for noen år siden (aspest-lunger). Tenk hvis han hadde vært så heldig å kunne kanskje blitt frisk av oncos-102?
Hadde vært kjekt hvis vi i det minste kunne slått pci biotech i dag