Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/excellent-survival-outcome-seen-from-treating-mesothelioma-with-immunotherapy-chemotherapy-combination/

25 Likes

Salgsviljen er iallfall stor

er det 22 de nye aksjene kommer og da kan vi vel forvente oss en tur lengre ned for de som skal ha kjapp gevinst på aksjene sine

Jepp. Bare overgått av kjøpslysten.

1 Like

Å ja, er det sånn det føles å sitte i et selskap som overholder guiding. Morsomt å ha opplevd det òg. God jul!

8 Likes

Bra betalt man får for å ta risiko i biotek. Noen ørsmå knepp opp på kursen ved gode meldinger. En tilsvarende dårlig melding fra studier hadde vel barbert kursen med 80% på få sekunder.

4 Likes

Dette er faktisk helt sant. Men tror ikke det blir kjempebyks før man ser melding som involverer cash

1 Like

Fremdeles er ikke beløpet for tegningen trukket fra kontoen min. Uvanlig lang tid synes jeg

1 Like

Ville ringt tilrettelegger. Fare for at noe har gått feil og rettene ikke er benyttet

1 Like

æ fikk til svar at dette tar ca 1 uke. .Spurte 5 min senere da fikk æ til svar at æ måtte ringe emi avd. morra… :man_shrugging:

1 Like

Jeg har heller ikke blitt trukket fra Nordea ASK konto. Sjekket DNB og de bekreftet at jeg har fått tildelt aksjer, de mente jeg ville blir ringt hvis de må gå for manuell overføring.

1 Like

Pengene skal trekkes fra vanlig bankkonto.

Noen som husker når aksjene blir overført?

1 Like
  1. desember
2 Likes

Jeg snakket med en Monica fra DNB i dag, de skulle muligens kjøre en trekke runde til om det var mange som ikke var blitt trukke enda, ellers ville de ta kontakt med hver og en.

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/excellent-survival-outcome-seen-from-treating-mesothelioma-with-immunotherapy-chemotherapy-combination/

6 Likes

Dere som ikke har blitt trekt. Fikk dere bekreftelse (e-post) fra VPS når dere tegnet og har dere fått bekreftelse i form av brev?

2 Likes

Jeg fikk både bekreftelse ifra VPS når jeg tegnet meg, og brev. Det kom går.

1 Like

Det er stas med litt omsetning i aksjen nå, sammenlignet med dødperiodene med en omsetning på en halv million om dagen. Spørsmålet er, hva består omsetningen av? Er det bare en masse trading frem og tilbake og taktikkeri i forbindelse med salg og gjenkjøp rundt emisjonen? Er det småsparere som kaster kortene til fordel for store investorer? Er det store investorer som har mistet trua og dumper ut til småsparere? Ser vi en gedigen endring i eierskapet til Targovax eller er det bare midlertidig turbulens hvor vi kommer ut i andre enden med omtrent samme fordeling mellom store og små eiere?

1 Like

I dag ser jeg at penger er trukket fra konto, så da antar jeg at ting er på stell og aksjer dukker opp i morgen.

1 Like

Ser idag at lønnskontoen er tappet for cash, det skjer noe med TR…men beholdningen e det samme.

1 Like