Jeg er ikke like sikker på denne tilnærmingen. Basert på den informasjonen som allerede har blitt gitt så ligger fokuset, hvertfall pr dd, på å demonstrere funksjonalitet som vektor. Her veit vi at designet påvirker evne til payload delivery. Videre, struktur av selve payloaden, hvor også dette påvirker evne til ønsket respons.
Har en funksonell vektor noe verdifullt å bidra med da? Jeg mener Targovax potensielt sitter på the missing-link mellom teori og praksis, eller lab og klinikken om du vil. Verdi? Fantasillioner.
Når det kommer til videre forskning, så kan det tenkes at Targovax fortsetter i samme spor de har vist de er dyktige i. Så da tenker jeg at de kan finne på å utnytte vevsprøver in-vitro for å videre demonstrere poc i ulike krefttyper med ulike payloads. Men hvem vet?
Det er mulighetene utenfor kreft som gjøre dette utrolig spennende for Targovax. Her kan man gjøre lisens-deals eller selge ut rettigheter i gitte felt.
Innenfor øyesykdommer, eks diabetes retinopati, kan det være potensielle mål for denne typen behandling. Også aldersrelatert hørselstap kan det være muligheter innenfor.