Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Om pre-kliniske avtaler i et bear market (2022)

10 Likes

Virker som om statistikken blåser Targovax i ryggen. Fønvind foreløpig.

3 Likes

Dette viser at RNA er det hotteste segmentet for tiden.

En patentsøknad samt melding med utfyllende info og en status lenger kommet enn markedet forventer er det vi trenger nå.

3 Likes

Agenus går iallefall bra opp nesten 7% til no I kveld

6 Likes

Lang artikkel, men fin. Illustrerer mulighetene. Påpeker utfordringer, Targovax har etter sigende løst noen av dem.

Nevner Hansen og co sin artikkel i Nature.

Er inne på AAV, som diskutert i helgen.

Anbefales

Tillegg: Agenus opp 42% siste fem dager…

7 Likes

Dette har sikkert vært med i vurderingen fra Targovax sin side, men det som er strålende med Agenus foruten teknologien er at selskapet har en bred flate mot BP og institusjonelle/industrielle aktører. Både i form av deals, samarbeid og eierskap. Vil jo tro at det gjør det mulig å være mye mer målrettet for Targovax sin del enn å kjempe en egen enslig kamp mot vindmøller.

En annen interessant sak, og som jeg tidligere ikke har lagt merke til, er at Agenus i en tidligere fase faktisk har finansiert egen utvikling ved å kapitalisere på verdien av avtaler om fremtidige royalties fra BP. Altså ved å selge eller dele disse rettighetene med finansielle aktører mot upfront betalinger. Det utvider jo horisonten i forhold til hva som faktisk er mulig å få til, selv om Targovax ikke er der akkurat nå. Non-dilutive finansiering.

(September 2015 - Agenus Inc. Completes $115 Million Non-Dilutive Royalty Transaction with Oberland Capital)

https://investor.agenusbio.com/news-releases/news-release-details/agenus-inc-completes-115-million-non-dilutive-royalty

16 Likes

Det er jeg helt sikker på at de har sett på som alternativ.

På CMD var, jeg gjentar meg selv litt, EW helt iskald når det kom til finanser. Han har jo tidligere vært meget direkte når han har snakket om emisjoner og at biotek henter penger. Nå hadde pipa en annen lyd. Buffer og andre alternativer var det han sa. Gaal nikket og smilte.

Så litt deal på cRNA og en cork-7, så vipps er det penger i kassa.

RubenAyala du er :fire:

9 Likes

Og her er det kanskje noen som kan strekke ut en hånd til den godeste herr Wang i IOvaxis med hjelp fra Agenus som har en direkte interesse i Kina ? (av og til er verden mye mindre enn det man tror)

https://www.bettapharma.com/en.php
https://investor.agenusbio.com/news-releases/news-release-details/agenus-receives-35m-immuno-oncology-transaction-betta

3 Likes

Nå kan EW like gjerne signere SPA`n eller emisjonsdokumentene med Agenus så slipper jeg å grave mer :crazy_face:

5 Likes

Er ikke dette resultatet av daytrading?

Forsøk på å selge på høyere kurs enn man kjøper samme dag — og beholde omtrent like mange aksjer i selskapet som man hadde før dagen startet.

Summen av salg og kjøp blir omtrent lik null. Men at det jevnt over er så få aksjer i pluss/minus hver dag er neppe tilfeldig, snarere planlagt.

Ingen andre en eg som betaler 1,1780 for Targovax??

Jeg betalte 1,18 igår🤓

2 Likes

Jeg kjøpte også for 1,18 i dag.

4 Likes

stille før stormen?er alle fullasta og venter på evt nyheter?

Ikke fullastet, avventer finansiering

2 Likes

Grønne tall og lenge siden jeg har postet noe champisbilder her :wink:

9 Likes

kan agenus og de som bestrider patenter fra Targovax være de samme?

Nei!

Vi kryper sagte oppover. Lenge siden det uten melding. Fullastet? Ja, selvfølgelig!

1 Like

Har trua på at T blir neste bio aksje med fin kurs oppover de neste ukene

2 Likes