Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

DNB-megler venter børsrekyl ut året

Børsene har en tendens til å stige kraftig etter å ha falt mye i begynnelsen av året, påpeker Fredrik Brekke

:grinning::blush::+1:

T surfer på bunnen nå folkens. Bare 2 børsdager igjen

2 Likes

Ja, det er langt opp til mitt skyhøye snitt på 2,50,-

2 Likes

Har trua på at ordner seg

2 Likes

Hei folkens. Jeg har aldri vært den skarpeste kniven i skuffen, så er det sagt.
For ca 2 mnd sider følte jeg at jeg hadde 2 valg:
Brenne penga for varme eller putte de i TRWX.
Jeg brant halvparten og resten fikk jeg halvert og nå er jeg kald😢

1 Like

Heldigvis går det mot sommar og varmere vêr, så me får håpe du får varmen igjen snart. Når det gjeld Targo kan alt skje, dobling eller ny halvering. Kjem an på om Erik D. W. har eit ess i ermet eller ei. Lykke til.

Skal man satse alt på ett ess i ermet?

Nå ser det attpå til ut at tredje største eier også selger stort. Så det er ikke bare garantistene som har gått lei.

Ja, eller så er det utlån til short. Nå er Storebrandkontoen tom for låneaksjer, så jeg tipper det er det. De har aldri solgt aksjer før, så utlån er nok det mest sannsynlige.

I følge tidligere bevegelser har de tilsynelatende lånt ut til short tidligere.

Måtte alle som shorter prekommersiell biotech tråkke på lego og sparke lilletåa i bordfoten på daglig basis!

9 Likes

Det er selvfølgelig en mulighet. Men da må det være mange små shortaktører i T. Det er mange aksjer det er snakk om, og det er ikke synlig short i shortregisteret.

Ikke mange, det holder med to. Det er kun short posisjoner større enn 0,5% som vises.

1 Like

Det med ess i ermet var ikkje meint som noko råd. Sjølv er eg heilt ute av aksjen no. Har trua på EDW og teknologien, men det har no vore litt for mange år med gode resultater og ingen interesse fra Big Pharma. Eg trudde sjølv at forrige emisjonskurs skulle vera ein solid botn i aksjen, når det viste seg å ikkje stemme valgte eg å kaste korta. Har den på radaren, men ikkje noko meir for min del. Ønskjer uansett både selskapet og aksjonærane alt vel.

4 Likes

Oppdatert

13 Likes

trodde ikke vi fikk proof of concept data på cRNA allerede i år. Det bli spennende.

4 Likes

Det har vært kommunisert en stund :relaxed:

Er det egentlig ny informasjon på sliden?

Mulig kjøpssignal? :slight_smile:

“MYRLID AS:
Kjøpte 1 100 000 aksjer i TRVX, eier nå 1 100 000 aksjer.”

2 Likes

Traff bra med salg 1.september 2021…

2 Likes

TRVX KRISTIAN FALNES AS 100.000 700.000 0,4
det er noen som kjøper også …

1 Like

Det er noen dager siden. Han kjøpte altfor tidlig han også.

Trenden er fryktelig nå.

Jeg tror faktisk de fleste har mistet troen, men kjøper vel for å snitte ned og håper på en liten opptur når de værste salgene har gitt seg?

200k tilsalgs på 1,164 - hyggelig pris?

Anbefaler å lese siste innlegg i Nano-tråden:

" * På toppen av det kommer denne faktoren : de samme offentlig ansatte porteføljeforvalterne i AP4 gjorde før N-investeringen en stor investering i TRVX. AP4 var 3. største eier der med 8 mill aksjer. Dagen etter exiten startet i N, startet de samme forvalterne exiten i TRVX og dumpet nesten 20% av beholdningen der – uten at TRVX hadde noen negativ melding ute . Investeringen i TRVX hadde utviklet seg til å bli like svak som i N.

  • Bottom line: AP4 gikk ut av N og TRVX mer av mekanistiske årsaker enn faglig diskresjonær innsikt og vurdering av caset. Men det var nok til å starte en kraftig snøball i N og helt skygge over hva styret forsøkte å kommunisere."
1 Like

Er de ute av TRVX? Evt når?

1 Like

Har ikke hatt aksjer i Targovax siden midt i coronaen, eier ingenting her. Har bare fulgt caset fra sidelinjen siden da.

1 Like