Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg må innrømme at jeg aldri helt har skjønt logikken i slike utsagn. De som “årelater” er de som selger seg ut. Men de som selger seg ut er jo revnende likegyldige til fremtiden i bedriften? Unntaket må være de som selger deler av beholdningen eller som selger for å kjøpe seg inn til lavere kurs etterpå. De skyter seg muligens i foten fordi de ødelegger mulighetene for emisjon på et levedyktig nivå.

Selv sitter jeg i ro. Jeg kommer ikke til å kjøpe en eneste aksje til, men kommer heller ikke til å selge med det første. Helt siden min inngang i TRVX så har strategien min vært “Vegas or bust”. Den eneste forandringen i strategien kom ved den siste emisjonen. Da fikk strategien tillegget “ikke én krone til inn i TRVX”. :smiley:

1 Like

har sagt d lenge TRAGOWAX er å blir en aksje som er dritt skjer absulut ingen ting kontra andre selskaper som får gode meld skyter opp 50-150% trago er en døende aksje.

Hva er dette?

2 Likes

Er det et opptak fra 25 mai som har premiere i dag?

ja, meget spesielt at denne seansen som fant sted for 1 mnd siden først skal lanseres kl 18.00 27 juni (i dag) - får vi en melding utpå ettermiddagen, itte vet jeg - - - finske Valo er med
seansen omhandler; Business Development, Licensing & Investment

Optimizing the Inherent Combination Value of Oncolytic Viruses Panel - YouTube

1 Like

Mulig dette kan gi innblikk i hvike finansieringsmuligheter TRVX kan ha i markedet ut over emisjoner mv.

Var dette opprinnelig en lukket seanse for deltakerne???

1 Like

Ja, dette har du skrevet lenge. Og fremdeles er du med oss? Trodde du hadde forlatt det synkende :ship: sammen med :rat: for lenge siden :wink:.

1 Like

Targovax er et flott selskap så langt, men de mangler en essensiell del av det å drive biotech: Backing av en hjørnesteinsinvestor som er med på hele reisen uansett og har kapitalen til å funde mye selv. Hadde Bergenbio f.eks. hatt Targovax sin progresjon og resultater ville kursen og selskapet vært noe helt annet enn det er i dag. Oslo børs alene kan dessverre ikke bære Oncos/TG til markedet. Håper de løper rundt hele investor-Norge og utland for å få en slik eier på plass. Om det er en samarbeidspartner, en enkeltstående milliardær eller en venture capital bedrift er ikke så farlig, men noe må på plass. Dessverre for oss må det koste hva det koste vil for eksisterende aksjonærer, for vi klarer ikke å bære Targovax i mål alene. Vi trenger noen som er villige til å bruke 300-500M på å kjøpe seg inn og nye 300-500M på å drive selskapet i mål. Kommer det på plass er det ikke lenger vanskelig å se for seg en vei i mål her. Vet de prøver indirekte med ny strategi og synliggjøring av verdiene de har i teknologien, men tror de må gå, og håper de allerede går, mye mer direkte til verks. Å finne en løsning som også redder aksjonærverdiene nå i det korte bildet ser jeg som vanskelig, men får de ting i boks skal man ikke se bort i fra at det er verdier å hente for nåværende eiere, selv med mye lavere eierandel, om de skulle lykkes. Jeg har en moderat post med T for å være med, men er ikke like tøff som tidligere innganger.

Nå har de en del bonuser her for en eventuell stor ny eier i form av støttet TG-trial og spennende CRNA forskning i tillegg til flaggskipet Oncos. Tror de kan klare å få noen med på dette til mer enn prisen selskapet har i dag, men dette er tatt hovedsakelig ut av regnskapet og ikke noe de har hintet til selv. Mer en “dette håper jeg skjer” enn “dette tror jeg skjer”.

1 Like

Ja, de aller fleste selskaper i denne kategorien skal ha mer funding før de er i mål.
Om man jobber med å skaffe partner (til deler av pipelinen), slik som Bergenbios CEO har uttalt at er planen for en av deres indikasjoner, så er det bra. Men samtidig er det riktig å fortsette å jobbe videre med å synliggjøre verdiene i teknologien, slik TRVX også gjør. Her kommer det flere nyheter fremover. Vi må huske at hele sektoren for øyeblikket er kursmessig skadeskutt, og det er ikke gitt at kursen ligger på dagens nivå når man evt velger å hente penger. Er det noe vi kan regne med at er rimelig sikkert, så er det at på et tidspunkt vil vi begynne å lese i finansavisene at noen spår at sektoren som sådan skal opp (slik vi har sett tidligere, for ikke mange år siden). Om man ser på handelen så ser man at det er flere som er klar over dette og jobber med å holde kursen nede mens de laster opp. Eksempel fra innspurten til dagens sluttauksjon:
TRVX_presse_ned2

3 Likes

Ja, det er jo et spørsmål det, om det akkumulasjon eller annet grums, men manipulerende er det helt klart. Ingen grunn til å sette slike 1 aksjes-poster om ikke for å påvirke enten algoer eller de som ser på ordreboken. Kanskje flytte sin salgsordre til plass nr. 6-7 for å gi et falskt inntrykk av salgsviljen i det synlige ordrebildet på de fleste handelsplattformer. Uansett det kommer man ikke unna på børs siden det ikke straffes for sånt.

3 Likes

En ting jeg har lagt merke til er at salgstrykket av en eller annen grunn forsvinner på tirsdager, får se i morgen om det gjentar seg.

1 Like

Targovax er dødsdømt. Skulle solgt på 10 kroner… nå er det bare å vente på mirakel, hvis ikke går det i 0.

nk99: Det var ergerlig at du ikke delte din innsiktsfulle analyse med oss for 9 kr siden. Hva tror du så om miraklenes tid: Er den forbi, eller verdt å vente på?
(Om den er forbi så bør konklusjonen når det gjelder hva man bør gjøre i morgen kl 09 være ganske klar)

2 Likes

Hehehe har selv snitt på 3,5… så jeg bare ber jeg… selger ikke

17 Likes

13 Likes

Ja, dette kan bli større enn vi aner … alt koker ned til å forbedre abscopal effect, abscopal effekt er observert med Oncos-102 allerede, men vi har med et sinnesrikt immunforsvar å gjøre, derfor må Oncos-102 bæres videre i kroppen uten å bli angrepet eller med tiden bli nøytraliset før effekt kan utløses … .cRNA kan vise seg som en viktig ‘budbringer m Oncos-102’ uten løse ender som kan angripes fort … da, gjør vi et gigantisk steg videre, og imens ligger vi nede …

5 Likes

" Videre forklarer han at Targovax vil komme tilbake med flere og viktige detaljer om studien på et senere tidspunkt. -Vi har noen veldig kule planer, sier han-

Spennende det , veldig kule planer ??? :slight_smile:

8 Likes
7 Likes