Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Snart tilbake til start igjen. Denne gangen tror jeg det kun har med Nanov dessverre. Tvangssalg over en lav sko.

1,04 er bedre enn 0,8 uansett, som det sikkert hadde vært uten melding.

Litt uheldig han som ble tvangssolgt på 1,002. Sikkert en overivrig Nordnet megler som kastet ut.

Aksjehandel dreier seg vel om hva som kommer , mere enn hva som er.
Synes TRVX virkelig har levert etter omorganiseringen.

Sistemelding var jo helt fantastisk og et par til av det kaliberet så tror jeg skuta er snudd.

Emisjons-diskusjonene og surmulingen vil kanskje pågå en lita stund til men de kan snart bli overrasket når videre kapitalisering slår ned og blir gjennomført med kvalitets-investorer

5 Likes

Du uthever jo her.

Jeg føler du stadig kommer med oppgulp som er negativt vinklet, og du poengterer samme til det kjedsommelige. Alle er klar over finansieringsbehovet og ingen vet helt hvordan det kommer til å utspille seg.

Binært bet. Ikke så mye på produktene, men på selskapets evne til å ivareta langsiktige aksjonærer sine interesser. Så langt,inne i gamle-erik tap for oss i båten.

Så er jeg enig i at TG-kina er helt ubetydelig. Og engasjementet verdsettes

2 Likes

Det du mener er oppgulp mener jeg er noe av det viktigste på kort sikt og bør absolutt diskuteres.

Hvordan kan det være negativt vinklet å diskutere dette?

Finansene skal på plass før studien starter. Forrige uke sa CFO at man skulle ordne dette før heller enn senere. Han sa også de trengte mye penger.

Jeg leser mye som tilsier noe annet. Flere her mener man er godt finansiert inn til september 2023, eller langt inn i neste år. Det er sannheter med sterke modifikasjoner.

I verste fall investerer noen på bakgrunn av misvisende informasjon.

Ingenting av det jeg skriver er med hensikt til baissing. Prøver bare å holde diskusjonen plantet på jorden og med realistiske forventninger til selskapet.

5 Likes

Det er ikke mer enn 6mnd siden vi hadde emisjon og fikk fylt opp kassa som skulle vare i 1,5 år. Du begynte bare etter 4 måneder å stresse med dette. Kan du ikke sende en mail til selskapet og eventuelt dele svaret med oss?

Ja! Foruminnlegg og faktabasert diskusjon ødelegger som regel markedsverdien til gjeldende selskap. Helt korrekt.

La oss heller feie alt under teppet og få selskapsverdien til nye høyder!

Jeg er klar over at jeg var tidlig ute. Trodde oppriktig forrige emisjon ville gi arbeidsro, men når en ser litt nærmere er det lite som tyder på det.

  1. Hør radium fra forrige uke
  2. Ja, jeg har vært i kontakt med selskapet og fikk høre at de ville starte Melanoma asap og finansene skulle på plass før dette. (Noe annet er strengt tatt uansvarlig.)
1 Like

Vi kan jo sikkert diskutere dette opp og ned og frem og tilbake. Hvis Targo har noe på gang så kan de jo ikke dele dette før en avtale er på plass. Jeg synes vi har et veldig interessant program i 2022 og fremover. Mye kan skje med de pengene vi allerede har og jeg tar ikke så mange sorger på forskudd. Da hadde jeg garantert ikke satset på TRVX.

3 Likes

Når CFO for en uke siden sier de skal hente penger, og sier de jobber med ulike alternativer; er det slik man ikke skal diskutere dette, hva disse alternativene kan være og hva det kan innebære for oss eksisterende aksjonærer?

Jaja… da sier vi det slik.

Det var vel bare et svar på et av dine spørsmål som du hadde sendt inn. Klart han skal hente penger for å finansiere Melonoma, men han sa jo ikke når. Han har sagt at dagens kasse holder til medio neste år så han trenger jo ikke stresse.

Jo mer positivt som detter inn innen det jo høyere Mcap og mindre utvanning av dine aksjer, tenk litt på det!

1 Like

Kan du vise til en eneste positiv vinkling du har hatt til Targo? Du er som et gnagsår, ikke lett å bli kvitt… God helg!

2 Likes

Synes ikke dette er fair overfor Haltopen.

Ja han er litt Djevelens advokat i noen diskusjoner når optimistenene danser fritt, men har aldri registrert at hans innvendiger er usaklige.

Synes det er greit å holde fokus på at det er et kapitalbehov fremover, herunder også å stresse selskapets ledelse med dette.

Når det er sagt er jeg optimist på at dette løser seg.

Derfor selger jeg heller ikke på disse nivåene.

1 Like

Bra med noen kritiske røster. Det siste vi ønsker på tråden er et positivt hylekor uten rom for kritiske diskusjoner. Det er åpenbart at vi trenger finansiering, dog er det umulig å spå hvordan en eventuell emisjon vil se ut.

Når det er sagt tror jeg de fleste på denne tråden nå har fått med seg at Targovax trenger penger før de starter melanoma. Så får vi håpe at dette ikke blir en ny, utvannende emisjon.

1 Like

Finansiering av prosjektene til nye TRVX " må på plass" , dette er en gjenganger og trekkes frem i hytt og pine og selvsagt er det korrekt.
Å trekke frem finansiering av TRVX videre programmer / studier og i samme åndedrag trekke frem finansieringen til NANOV hvor burn-rate er helt ute av kontroll gir vel ikke noe fornuftig.

Hør på einarsson på podcasten nr. 235 tidslinje 3:20 så indikerer eiarsson at finansieringen av den nye TG-studien mer eller mindre allerede er på plass via gratis adjuant fra ny partner og , var det 18 MNOK bevilget allerede.

En må altså se forskjellene mellom kostnadene med TRVX sin studie og NANOV’s fase 3 studie.

2 Likes

Hvis noen tror på noe emi nå kan dere nok bare slappe av. Den blir ihvertfall ikke til ulempe for sittende aksjonærer hvis det skulle komme inn noen penger nå.

TRVX er finansiert til neste sommer. Det er EDW tydelig på. Det ville være rett og slett illojalt og kjøre noe emisjon nå når aksjen er kjørt ned til krona på grunn av nedsalg av noen større aksjonærer og kollapset til et par andre bio selskaper.

Nei, først må kursen opp gjennom gode resultater og avtaler. Deretter kan vi snakke om emi. Det tror jeg er planen til EDW. Selvfølgelig skulle han fått til en god deal med noen ekspertinvestorer/BP så sier vi jo ikke nei takk til det heller.

4 Likes
13 Likes

27 Juni, klokken 18:00

9 Likes

her ser vi forskjell på selskaper …
Oncopeptides rapporterer om konstruktiv dialog med FDA …
aksjen er opp 77%
Trvx hadde også omfattende og konstruktiv dialog med oppsett av kommende melanom studie som skal starte opp 1H23, kanskje før …
Trvx har fått grønt lys fra FDA for å starte TG studier for 2 dager siden
aksjen er død … er det puls ?
Eksisterende aksjonærer er i ferd med å årelate eget selskap, men tar egen arm med i slengen til det er tomt, fullstendig drenert
gratulerer :clown_face:

2 Likes
  • DNB MARKETS HÖJER RIKTKURSEN TILL 40 KR (14)
  • CARNEGIE HÖJER REK TILL KÖP (BEHÅLL) TILL 25 kr
  • CHMP issues a positive opinion recommending full approval of Oncopeptides Pepaxti in EU for patients with triple class refractory multiple myeloma
  • ONCOPEPTIDES: HAR KONSTRUKTIV DIALOG MED FDA OM PEPAXTO - MC
  • TRVX: FDA GIR TILLATELSE TIL Å STARTE KLINISKE STUDIER MED NY OG FORBEDRET TG01-KREFTVAKSINE
3 Likes

joda,
‘‘riktkursen’’ på TRVX hos DnM/eller Carnegie er vel kr 4 … er det vel 400% opp

1 Like

Det blir vel mer i området +300% til det DNBmarkets opererer med for tiden, men, ja, det er mye å gå på oppover her når det løsner.
Vi ser jo at det lett tar fyr her når nyhetene kommer :fire:, og interessant å observere at det gikk opp på økende volum, mens det siger ned på lavere volumer, og bunnfiskere har lagt ut salgsposter på 1 aksje for å guide fisken på vei ned i handlevognen :fish: :shopping_cart:.

1 Like