Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Var vel 5 forskjellige ordre,og vil vel ikkje kalle 120.000 kr for storfisk

3 Likes

Storfisk sett i forhold til hvor upopulær aksjen har vært siste tiden. Jeg tipper vi ligger på et mye høyere kursnivå i løpet av høsten :crossed_fingers:

1 Like

Ingen stor reaksjon på aksjekursen etter TRVX deltagelse på Kina konferansen i helgen. Vanligvis så faller vi etter konferanser, så dette er bra.

1 Like

image

20 Likes

Kursen øker jevnt og trutt… 7 % siden 15. juli. Fortsetter dette er vi på 9 kr 15. august og 69 kr 15. september.

566 kr 15. oktober. Blir fin høstferie!

6 Likes

Høstferie på Cayman? :sweat_smile:

2 Likes

Kjøpe hele øya hvis vi venter litt til. 5k passeres 21. november!

2 Likes

MSIP som det var knyttet en del spekulasjoner - og håp- til i løpet av 2020/2021 har muligens fått lånt aksjer fra Storebrand om jeg leser siste liste korrekt. Når solgte de seg ut forrige gang ? Før eller etter siste emisjon ? Det var en relativt stor pott på + 2 mill aksjer.

Eller blander jeg kortene med en annen nominee konto. Får skylde på varmen her jeg befinner meg. . .GSI var det nok, og stil going🥺

1 Like

Det kan se ut til at Storebrand sine aksjer 609575 er “flyttet” til 2 nominee /klientkonti. 500839 til MSIP og 108696 til DnB.

Det blir tilsammen 609535 aksjer - diff bare 40.

Uansett ikke store posisjonen er det short med tanke på kursfall tilbake mot 1 kr så er neppe gevinsten mer enn i størrelsesorden ca 100k.

Ja ja skal ikke mye til før det blir tap med dagens utgangspunkt.

1 Like

Ikke mulig å verifisere på noen som helst måte, men artig tanke siden GSI kontoen fortsatt er “going”; hedge av opponenten i patentet.

1 Like

Hvem er opponenten tipper du?
Goldman Sachs International sin konto du mener er hegde??

1 Like

Ser teknisk fin ut nå. Lader til ny topp?

Fortsatt god sommer

1 Like

Takk det samme Takk.

Dette går veien :blush:

1 Like

Det var dagens argurknyhet ja, men kun wishfull thinking😀

@Bob_le_Plast , har du noen gode tanker om hvorfor dette gikk til h…?
En dårlig nyhet for adenovirus :-\

VB-111 will be administered intravenously

Tipper det er grunnen.
Derfor jeg var litt gira på oncos og IV metoden som Erik nevnte de skulle teste.

3 Likes

Er det “naturmedisin” VBL har drivi med?

Drug: Extrakt from Pacific yew tree.

Drug Name: Paclitaxel [USAN:USP:INN:BAN] View SynonymsView Structure
Description: A cyclodecane isolated from the bark of the Pacific yew tree, TAXUS BREVIFOLIA. It stabilizes MICROTUBULES in their polymerized form leading to cell death.

Dette har ikke noe relevans for T.

Har dere hørt om ONCOS 214?

Genetically modified OVs can be armed with different co-stimulatory molecules in order to boost the
anti-tumour immune responses. Based on the ONCOS-102 backbone, we have engineered next
generation ONCOS virus, ONCOS-214, expressing novel double transgenes designed to enhance
apoptosis of the cancer cells, leading to increased release of tumour antigens and thereby
enhancement of cross presentation of tumour antigens and priming of cancer specific T cells.

1 Like

Vectoren vet man vel fungerer.

Her det helt andre virkestoffer The Promoter og metoder som ikke har funka og det er ikke relevant i forhold til T.

1 Like

Naturmedisin? Det er en av de mer vanlige cellegiftene i bruk i dagens medisin, et såkalt taxan. Cellegiften kommer fra barken til et type tre, og har vært brukt i over 40 år.

5 Likes