Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

3 Likes

Som en kuriositet kan jeg nevne at i dag var omsetningen nøyaktig det samme som jeg betalte for min forrige bruktbil i 2012 (2007-mod honda crv) dette sier litt om interessen. Håper det tar seg opp snart

5 Likes

Som andre har nevnt; hvis IV administrasjon så vil immunforsvaret fjerne viruset raskt fra blodet. Adenovirus er gigantiske “danger-signals” som immuncellene er spesialisert til å fjerne.

Jeg tror injeksjon direkte i tumor er overlegent siden viruset da raskt vil infisere kreftceller før immunforsvaret finner dem. Da vil viruset flagge “danger-signalene” på kreftcellene og immunforsvaret vil da prioritere å fjerne disse.

Men nødvendigvis ikke negativt for onkolytiske virus generelt, kun for dette selskapet.

#aksjesnakk fra vidda

11 Likes

Off topic så det holder, men føler den passer her også;

God helg! :clinking_glasses:

2 Likes

Synes det er verdt i disse stille dager å ta en titt på denne oversiktssliden fra Targovax.
Liker veldig godt at de spesifiserer med “How & When”.

Kan være mye snacks i vente i andre halvår 2022 fra KRAS og cRNA når man leser hva de ønsker å få til på området.

Litt mer spesifikt for hvert område, veldig innholdsrikt andre halvår med oppstart av studier i både USA og EU :smiley:

13 Likes

Inneværende (3.) kvartal blir nok et hvileskjær, mens nærmere jul kan det bli gøy!

1 Like

Litt gøy i dag også!

1 Like

siger vel desverre tilbake

Hva er egentlig greia med at den hele tiden bare detter tilbake så fort den stiger litt (og enten volumet er “stort” eller lite)? Om det fremdeles er garantistene som dumper - hvorfor venter de ikke på litt mer oppgang før de gjør det?

Ikke for at det har så stor betydning for meg før det kommer nyheter som reelt sett vil løfte kursen, men det virker bare underlig likevel.

1 Like

Det er ikke garantistene som holder på med det som skjer nå. ABN har roet seg veldig i andre halvdel av juli og sitter bare med snaue 480 000 aksjer per dags dato (med siste salg 20.07.22). Får håpe de nå velger å selge seg ut ved (forhåpentligvis) neste opptur.

Kikker man på listene nå så er vel brorparten av aktiviteten Storebrand, MSIP og DNB #75. Storebrand har 641 000 aksjer som (tilsynelatende) hyppig lånes ut. Plusser man på de vanlige øretrillerne, så virker det som om vi må ha litt nyheter og høyere volum for å komme videre.

3 Likes

Ja, det er helt latterlig, men samtidig, det er dette som gir oss muligheten til å oppnå eventyrlig avkasting.
Targovax-toget har ennå ikke forlatt perrongen. Man bør kjenne sin besøkelsestid - ta plass. :wink:

6 Likes

Selskapet har lovet for mye uten å innfri over lang tid. Dette kombinert med et konstant emisjonspøkelse hvor ledelsen har avslørt usedvanlig dårlige gjennomføringer av tidligere emisjoner. Jeg tror dette er mye av årsaken - svekket tillit!

3 Likes

Investerer du kun ut fra go’følelsen, Dombo?

Du har sikkert rett i mye Dombo…, men det er fremtiden som gjelder. Dumheter i fortiden kan noen ganger gi en kursnedgang som fører til en fantastisk inngang for fremtiden.

Derfor er det fornuftig å tenke status nå og ikke la gamle forhold påvirke vurderingen og investerings beslutningen.

1 Like

The featured session of the week at the Overcoming Resistance to IO Therapy Overcoming Resistance to IO Therapy | October 13-14, 2022 | Boston, MA is Optimizing Combinatorial Approaches. Join speakers

->Marica Speranza GSK,
->Emrullah Yilmaz Cleveland Clinic Amira Barkal HMX – Harvard Medical School,
->Erik Digman Wiklund Targovax ASA and
->Russell Jenkins Massachusetts General Hospital as they share their insights, research and results.

10 Likes

Du glemte to bilder;

image

:wink:

10 Likes

Alle sover selv om TRVX er opp 20%. Litt av en aksjonærgruppe vi har her inne. Alle er så mørbanket fra før et 20% bare preller av. :rofl:

2 Likes

Alle vet vel at uten nyheter så er dette kun nok en pump og dump. Så er vi tilbake på 1,15 i løpet av uka

3 Likes

Sikkert litt hypings fra nano også

1 Like

Brukbart volum. Et nytt rykk 2 skritt frem. Ikke sikkert den skal mer enn ett skritt tilbake. Da går det fremover på samme måte som det har gjort siden juni.