Fortsatt 1285% igjen før det blir selgbart… Men kjekt med to grønne tall opp da rett vei
Pareto med biotektriggere i august:
« Alle vet (…)» er sjeldent et godt utgangspunkt.
T kommer nok til å passere 1,5 relativt raskt - 2 tallet i løpet av august er absolutt innen rekkevidde nå. Det mitt tips. Og det er bare en helt naturlig gjenninnhenting etter det generelle markedsfallet i bioteksektoren. Har store forventninger fremover til satsingen til “Nye” TRVX😊 og derfor også videre kursoppgang. Selskapet er bare alt for billig nå.
Joda, men de må levere ut over høsten. Jeg har trua
Hadde håpet vi skulle ta en pcib i dag, men over 9% er jo bra det også👍
Kommer kanskje noe etter denne presentasjonen, allerede fått spalteplass hos kjent utgiver?
Kanskje «Nature» e.l. ?
Sannsynligvis ikke nature (de publiserer mer grunnforskning), men sikkert noe onco-aktig.
“high-impact publication” hadde vært bedre
Det hadde vært noe ja…
Var litt det jeg tenkte på, ja
Skal vi tro på 1,50 på høy idag før det bærer litt nedover igjen? Ikke dumt med så høy kurs som mulig før godnyhetene kommer ut over høsten
Ja ihvertfall helt i nærheten. Utrolig at T ligger fortsatt med “brukket rygg” kursmessig langt under EMI kursen. Dette til tross for at det siste halvår er gjort en kjempejobb med å om strukturere og posisjonere selskapet. Tror dette kan bli en fantastisk T høst. Selv i slike markeder er det noen som slår til.
Jepp, og kjøpersiden er omtrent dobbelt så sterk som selgersiden nå
Der satt 1,50
Targo sin tur nå
Men i motsetning til NANO er det gode grunner til å tro at Targovax vil få til noe stort
Ikke uenig