Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Fortsatt 1285% igjen før det blir selgbart… Men kjekt med to grønne tall opp da :blush: rett vei

6 Likes

Pareto med biotektriggere i august:

3 Likes

« Alle vet (…)» er sjeldent et godt utgangspunkt.

1 Like

T kommer nok til å passere 1,5 relativt raskt - 2 tallet i løpet av august er absolutt innen rekkevidde nå. Det mitt tips. Og det er bare en helt naturlig gjenninnhenting etter det generelle markedsfallet i bioteksektoren. Har store forventninger fremover til satsingen til “Nye” TRVX😊 og derfor også videre kursoppgang. Selskapet er bare alt for billig nå.

6 Likes

Joda, men de må levere ut over høsten. Jeg har trua :+1:

3 Likes

Hadde håpet vi skulle ta en pcib i dag, men over 9% er jo bra det også👍

1 Like

Kommer kanskje noe etter denne presentasjonen, allerede fått spalteplass hos kjent utgiver?
Kanskje «Nature» e.l. ? :thinking:

5 Likes

Sannsynligvis ikke nature (de publiserer mer grunnforskning), men sikkert noe onco-aktig.

2 Likes

Fortsettelse på denne? :face_with_hand_over_mouth:
-Kan godt være en annen ja :+1:


8 Likes

“high-impact publication” hadde vært bedre :wink:

Det hadde vært noe ja…
bilde
:shushing_face:

2 Likes

Var litt det jeg tenkte på, ja :wink:

Skal vi tro på 1,50 på høy idag før det bærer litt nedover igjen? Ikke dumt med så høy kurs som mulig før godnyhetene kommer ut over høsten :heavy_dollar_sign:

1 Like

Ja ihvertfall helt i nærheten. Utrolig at T ligger fortsatt med “brukket rygg” kursmessig langt under EMI kursen. Dette til tross for at det siste halvår er gjort en kjempejobb med å om strukturere og posisjonere selskapet. Tror dette kan bli en fantastisk T høst. Selv i slike markeder er det noen som slår til.

3 Likes

Tenker du fortsatt det samme? Synes volumet ser veldig bra ut og på stigende kurs.

7 Likes

Jepp, og kjøpersiden er omtrent dobbelt så sterk som selgersiden nå

2 Likes

Der satt 1,50 :+1:

1 Like

Targo sin tur nå

2 Likes

Men i motsetning til NANO er det gode grunner til å tro at Targovax vil få til noe stort

5 Likes

Ikke uenig

2 Likes