Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Algeta gikk 60 gangern fra bunn

6 Likes

Bio kommer, T kommer og noen til.

Biotek sektoren er knallhard nå - endelig🙂

2 Likes

9% opp tirsdag, 18% opp onsdag, og bare fordi den gikk 3,85% ned i dag, så er det doom&gloom stemning-igjen?
Relax people.
For et par dager siden gikk jeg og håpet på at den snart kunne stabilisere seg over kr 1,20.
Nå er vi på kr 1,45! :grin:

9 Likes

Hallo medaksjonærer. Jeg bare minner om at vi er opp 8% idag :smiley:

6 Likes

Ja, og det fine i dag er at ingen viser at de vil ha 500 000 aksjer i selskapet. Da er det “fake news” og ikke reelle kjøpere vi snakker om :laughing:

4 Likes

Bra close i dag da👍

8 Likes

Bra ukentlig oppgang på helt nye volumtakter til denne aksjen å være.

Den som klarer å finne noen feil med denne ukas bevegelser leter i overkant godt :sweat_smile:

4 Likes

Hehe, jeg holder bare pusten :joy:

3 Likes

Hvordan ligger det an med denne pågående patentsaken?

1 Like

Intet nytt;
https://register.epo.org/application?number=EP15720986&lng=en&tab=doclist

6 Likes

Rolig på TRVX fronter her nå.
Regner med at det snart begynner å komme nyheter fra T etter ferien og at det løsner litt mer frem mot presentasjonen i neste uke.
Står fast på det lett kan komme en videre kurs-glidning opp mot 2 kr i løpet av august da verdsettelsen av
TRVX er usannsynlig lav slik at en reprising vil presse seg frem.

2 Likes

tipper under 1% av dagens småsparere vil sitte til dette eventuelt materialiserer seg til noe stort. Tålmodighet er en fin egenskap som ofte kan belønnes stort i aksjeverdenen.

Jeg synes vi har vært ganske så tålmodige sålangt :slight_smile:

1 Like

Idag ble søknaden om denne stillingen fjernet fra hjemmesiden ser jeg :relaxed:

10 Likes

Ser ut som jeg hadde rett dessverre, bommet med 1 uke bare. Skritt for skritt tilbake igjen for hver dag.

Blir kjørt ned på lavt volum, gikk opp på høyt. Normalt så er det et sunnhetstegn rent teknisk. Vi får se hvordan kursen utvikler seg de neste ukene.

Tok et lite lodd for en trade jeg :slight_smile:

1 Like

Tipper vi skal ned til kr 1 igjen, muligens under. Dessverre skjer det samme gang på gang, og alle tror at denne gangen er det annerledes. Jeg tror personlig vi skal langt opp, men ikke før om lenge

Hva baserer du at vi skal under kr 1 på?

Jeg tenker litt annerledes. Mulig den faller en del ned fra dagens nivå siden vi er tradet opp uten nyheter. Kommer det en nyhet, som det blir mange av ut over høsten og frem til nyttår så skal det ingen ting til før det raser over kr 2.

1 Like

Personlig er jeg mest skeptisk til at Targo snart er tom for cash. Bortsett fra det ser caset fint ut nå, men det blir vanskelig når de ikke har pengene til å gjøre det de vil. Håper de finner en løsning som gir litt langsiktighet. TG-studien kan uansett gå sin gang pga. lav kost knyttet til den. Er mer Oncos som står i fare.

1 Like

Hvor ofte treffer du med disse antakelsene dine, egentlig?