Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Bikket 8m i volum før kl 12. Blir kanskje litt rally i ettermiddag også da når støvet legger seg litt :crossed_fingers: holdt seg over 1.59 så langt på koppen

2 Likes

Heftig volum dette altså, blir spennende å se hvem som kommer inn på listene. Aksjen kan være en juvel, har troen på EW og ny retning, en deal med partner / cash hadde gjort vei i vellinga.

Tror deal på preklinisk cRNA er det mest nærliggende, men også KRAS er hot om dagen. Glad for at de løftet frem TG igjen.

20 Likes

Samd med siste talar🙂

2 Likes

Det er ganske sterkt at etter at noen “dumpet” omtrent 1 mill aksjer no-time på 1,60 trekkes det opp til 1,70 igjen. Her er det appetitt om dagen :muscle:

5 Likes

10m volum nå hvert øyeblikk :heart_eyes:

1 Like

Ja, og om dette fortsetter skal jeg med glede revurdere min tro på at dette var et koordinert pump and dump stunt som vi snakket om i går.

2 Likes

Jeg står på teorien fra igår😀

1 Like

Hehe, jeg ser den, men her har jeg jo veldig lyst til å ta feil :pray: :sweat_smile:

2 Likes

Greit med 500k åpent på kjøp 1,61. Da er det ihvertfall noen som har trua.

Det blir bra volum av dette når kjøperne er disiplinerte og holder seg med store volum på 1,61-1,62 og selgerene dumper det de kan.

Hadde EW vært smart nå så hadde han krydret markedet med en oppdatering. Det skal ikke så mye “news” til nå med det momentet for å passere kr 2.

7 Likes

1,43 … ren NANO desværre :neutral_face:

Volumvektet snitt for dagen er fortsatt 1,63 :wink:

5 Likes

Pump and dump alikavel da? Akkurat som i Nano.
Blir vel PCIB som skal svi i morgen :man_shrugging:

1 Like

Såvidt ned og dere tenker plutselig dette er samme som i Nano?

1 Like

Når du begynner å legge ut på targovax tråden, så er det faktisk et salgsråd!

Jeg tror 0,094% af skribenterne forstår, hvad du mener. Sidder bare tilbage med undren over, hvordan en enkelt aktør kan smadre to selskabets aktiekurs over et par handelsdage.

1 Like

Slapp av, det går nok opp igjen snart. :+1:

2 Likes

Nordpolen,
tror du er inne på noe der, rimelig stor omsetning siste uke, stor mulighet for nye aksjonærer- vi traff emisjons nivået og fikk en forventet reaksjon der … men den kan bli blåst dersom omsetningen holder seg ut i neste uke

4 Likes

Ha ha bioindeksen XBI er opp 5,80 % pr nå.

Biotek kommer winning segment H22​:sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Mulig en positiv effekt av dagens p&d er at en ikke ubetydelig gruppe av aksjonærene i trvx blir byttet ut med nye og uthvilte aksjonærer med troen på det nye selskapet og alt det nye som er skjedd hær?

Hvem vet , kanskje er dette starten på noe stort .
Det bør ihvertfall alle være enig i.
Vi finansierer forskning og ny medisin og en kan jo undres over at der blir skapt noe slik som det herjes med sparepengene våre.

2 Likes

Litt off topic, men hva er største oppgangen fra bunn dere vet et biotek-selskap har gått før? 50-gangen? 60?

3 Likes