Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Her i dette samarbeidet ligger det sannsynligvis nok en trigger for T.

6 Likes

1,74 - over emi kurs. Ikke dårlig :+1:

3 Likes

Aktør som kjøper seg inn, eller trading aksje? :joy: Vanvittig volum på Targovax ihvertfall

Fantastisk moro - endelig litt liv!

2 Likes

Og burde være langt opp fortsatt til noe som kan nærme seg et respektabelt gulv

1 Like

Enten er dette:
A) noen store som kjøper seg inn
B) BI-gutta som har startet fadderuka litt vel tidlig

Jeg tror på alternativ A

2 Likes

Ja selskapet er underpriset at det er utrolig at rekyl ikke har startet tidligere.

DnB kursmål 4 kr er bare retur til en mer forståelig Mcap. Fortsatt vil det da være stor oppside ved nyheter som forventes ut over høsten.

Tror kurs 4 kr vil en se i løpet av ca 4 uker i hvilken periode man også får Q2 rapporten.

2 Likes

Jeg vet ikke. Den ble jo kjørt ned fra 1,70 til kr 1 av garantistene. Så det er vel naturlig den henter seg inn når de ikke selger lenger.

Mulig eg er litt overtroisk men

7 Likes

Tror nok noen begynner å ta penger ut av oljesektoren nå, sikrer gevinst, og at noe penger kommer inn i utbombet biotek sektoren. Dette kan bli en bra sektor å være i fremover høsten. Og T kan gå langt😊

6 Likes

Grattis, venter på avklaring rundt finansene selv før jeg toucher T igjen, men ønsker dere alt godt i aksjen og flott med god kursutvikling. Jo høyere kurs, jo sikrere er det at de får inn nok til videre drift.

4 Likes

Det vi opplever nå er ulikt noe annet jeg kan huske. Stigning over flere dager skjer jo ikke i Targovax. Minus jan-mars 2017 da. Mulig litt i mai 2017.

Potensialet er skummelt bra. Unner alle dette her, og om det er bare starten, så blir den kognitive dissonansen mindre.

Et fantastisk selskap på billigsalg

4 Likes

Litt hausing må til på en så bra uke. Grattis alle sammen.

Noen påstod at TRVX skulle ta igjen Nanov i kurs for en stund siden. Jeg tenkte da rundt kr 1,20, men nå ser det ut til at det skjer på kr 2,50-3. Bra for begge selskaper :grin:

3 Likes

Tror den pump ‘n’ dump teorien ikke stemmer i TRVX. I så fall skulle vi se 1,15 NOK i morgen senest, håper ikke det skjer!

4 Likes

Er det noen som vet/ser eller har noen teorier på hvem som kjøper?

Imponerende volum tol trvx å være i en ellers vanligvis stille periode.

2 Likes

Nå vises ikke det før t+3 dager dessverre. Om det er North Energy blir det klart at de pump n dumpet Nano, så gikk til Targo. Om det ikke er dem er teorien om bedre stemning i aksjen styrket en god del. :slight_smile:

3 Likes

Dersom North hadde dumpet NanoV så måtte vel dette vært børsmeldt mtp flaggingsgrensen på 5%.

4 Likes

Opp 50% sist uke. Med denne farta når vi kursmålet mitt (5000 kr) like før julaften. Når tar børsen juleferie?

4 Likes

Er du 100% sikker på at de ikke kan vente t+3 dager til transaksjonen er gjennomført?

De solgte 318k aksjer mandag, i morgen får vi vite hva de gjorde tirsdag.

2 Likes

De skal melde så fort som mulig. Allikevel er det ikke uhørt at noen “glemmer” det og melder for sent.

Jeg tipper North har regnet seg frem til en minimumsverdi (cash?) av Nano som var gunstig på 1.6 kr og kanskje ikke på 2.5 kr. Derfor selger de seg noe ned? Kanskje rett over 5.0%

3 Likes