Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Uten tvil og derfor så ulidelig leit når flere av disse selskapene ikke når opp, men uavhengig av hvilke selskaper så kan man inderlig håpe at kreften en dag ryddes ut i det store.
En djevelsk sykdom.

3 Likes

Det var ærlig talt ikke lett å forstå.

Ja, uten nyheter så tror jeg volumet avtar og vi gradvis synker nedover igjen.

Ikke noe hadde vært bedre enn om jeg tok feil, men historien til aksjen tilsier at det skal skje.

Hurra for oppgang. Det må være lov å bli litt glad nå og håpe det er begynnelsen.

2 Likes

Det er ikke poenget - er det hyggelig hvis forumet begynner å kalle deg dritern?

Å, var det kallenavnet du reagerte på? Det skjønte jeg ikke før nå. Beklager.

T er så lavt priset /Mcap at dette er kun begynnelsen på retur fra krakk-kurs. Selv har jeg sittet gjennom perioden uten alt for høy inngang men har registrert at det i sommer stadig har dukket opp nye på aksjonærlisten som har posisjonert seg. Så oppgang har ligget litt i kortene. Lykke til fremover😊

2 Likes


18 Likes

Synes dette ligner mer på forventninger om gode nyheter fremover enn pump & dump
Flere og flere tar tak i denne når stemningen nå endrer seg, egentlig ganske naturlig på disse ekstremt lave kursene.

3 Likes

Er det noen som føler de ser toget gå nå?? Skal, skal ikke??

Tut tut

1 Like

Toget har jo aller de gått, har steget vanvittig mye siste tiden.

Toget har ikkje gått. Toget er gått når vi runder 50 spenn. Med mindre toget sier “chu chuu” så har man nok hørt noe annet.

6 Likes

I like days like these :moneybag: :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Økte litt i dag da den gikk mot close over 1,50 :smiley:

7 Likes

Du skal jo kjøpe mest på kr 4-5, men helt greit å starte litt pent på disse nivåene :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

På vei ut av asken … som en fugl Fønix !
Men, det er langt igjen til papirets potensiale - ifølge DnB Markets base case kr4 og oppside på kr9 … vi var nede og hilse på worst case kr1 … at vi skulle helt ned var/er rent ut av utrolig … hold, kjøp og hold

6 Likes

Hvor blir det av Kina avklaring på TG - flott å få landet før det blir verdenskrig!

2 Likes

Det siste her er vel at det er forventet innen Q4?

I tillegg til å imøtekomme Kinesiske myndigheter med det de krever av data, har Iovaxis allerede planer om å gå over til QS21 etterhvert. Så de er på ballen i det minste.

Med det sagt har dette dratt ut allerede, og Iovaxis som selskap er det vanskelig å finne noe nevneverdig om. Har de midler til å betale up- front samt kjøre kliniske studier? :man_shrugging:t2:

2 Likes

Valo therapeutics med ny YouTube kanal med videoer.
Ventes også en tildeling i august fra (Eurostars)
forskningsrådet på 5,8mill. (Ikke børsmeldt enda)
kommer nok en plan om videre samarbeid ikke så lenge etter da :sunglasses::moneybag:

18 Likes

Valo Therapeutics’ teknologi virker ganske gennemarbejdet og lovende; særligt den første video giver et rigtigt godt billede af potentialet. Jeg har ikke sat mig specielt meget ind i samarbejdet mellem Valo Therapeutics / Targovax og håber at andre her på TRVX tickeren kan hjælpe med at synliggøre, på hvilke områder de to selskaber samarbejder.

Jeg forstår det således, at TRVX leverer den onkolytiske virus i form af ONCOS, et virus der replikerer i, og springer (lyserer), kræftcellerne, således at patientspecifikke signaturer (komponenter) frigives. GM-CSF der er en del af ONCOS’ genetiske signatur stimulerer immunforsvaret til at undersøge området nærmere og efterfølgende uddanne immunforsvaret til at genkende denne specifikke signatur.

Valo Therapeutics’ teknologi henviser, som jeg forstår det, til særlige ektrostatiske peptider, der i form af syntetisk fremstillede signaturer, hæfter sig til kræftcellerne og formidler 3 behandlingsformer samtidig:

  1. CPI (fjerner signalstoffer)
  2. Onkolytisk vira (inficerer kræftcellen og frigiver dennes signalstoffer til immunforsvaret)
  3. Peptider (replikerer kræftcellens signaturer der øger synligheden overfor immunforsvaret)
    Er Valos teknologi reelt coating af ONCOS med ovenstående features og benytter således ONCOS som kickstarter i processen? (læs: injektion af ONCOS der springer kræftcellerne indefra)

Min opfattelse og forståelse er, at alle mennesker har forskellige DNA signaturer; at vi alle er forskellige på et eller andet niveau, hvilket også fortæller mig, at kræftceller har forskellige signaturer, selv under den samme indikation, og selv om man kan bevise en lang række fællestræk. Det er variationen mellem mennesker, der gør onkolytiske vira så potente, da det netop er en systemisk mekanisme, der kan lære sig specifikke egenskaber (dvs. immunforsvaret følger samme handlemønster i alle mennesker, der ikke på anden måde er udfordret på dette område), herunder den specifikke signatur på kræftceller.

ONCOS er derfor en generaliseret platform, der skaber en patientspecifik immunreaktion.

6 Likes