Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, vi har holdt ut lenge nå. Jeg tror en godmelding kan dra kursen ganske kraftig og danne grunnlaget for en jevn økning frem til news om cRNA. Da smeller det eller går rett i dass.

1 Like

Jeg tror neppe et eneste gram av CircRNA er priset inn i dagens kurs. :sweat_smile:

Enten smeller det da oppover, ellers så skjer det ingenting av betydning.

«Wet ink» eller vått krutt?

1 Like

Lenge siden jeg har fulgt selskapet. Men hvilke resultater viser du til her, som ikke er priset inn?

Han henviser til circular RNA, hvor selskapet har sagt at de vil dele mer i løpet av Q4.

2 Likes

Godt å se at selskapet ikke sløser bort penger på blant annet slike jålete justerbare stativer og hev/senk-bord :grinning_face_with_smiling_eyes:

image

20 Likes

Tror det må være skammelen EW har tatt med seg hjemmefra :grinning:

1 Like

Med nesten 43 mill i lønnskostander i 2021, så må det spares :sweat_smile:

2 Likes

Helsvart i USA idag, blir sikkert ennå mer billig Targo. Kjøpte 50k på 1,232 i slutthandelen :muscle:

Begynner å bli en del aksjer nå. De siste 25% er kjøpt til 1,35 og under :sunglasses:

2 Likes

Begynner å bli noen her også. Hadde vært gøy om de snart begynte ferden nordover. Blir så dyrt med targo på salg.

1 Like

Jeg stresser ikke, kursen er så lav nå at suksess gir enorm gevinst. Skulle det gå i dass med cRNA så får vi bare leve med det. Da er løpet kjørt. EW virker optimist og jeg har tillit til han.

Andre nyheter fremover blir mer underordnet, det er cRNA som gjelder nå for de store penga. Dette vil finansiere resten av porteføljen hvis alt går etter planen.

2 Likes

Etter en smell på PCIB så hadde det vært greit med litt gevinst her, så holde fingrene krysset. Men sånn er det jo i bio… you never know.

3 Likes

cRNA tilnærmingen er unik. Ble kommentert av EW nå sist. De neste mnd blir veldig spennende. Fikk også inntrykk av at CFO var fremoverlent.

DN publiserer muligens ei liste med tilhørende bilde av de som gjorde kula i TRVX neste sommer.

-Trodde han kjøpte aksjer i kreftmedisin for føflekkreft. Med på kjøpet fulgte det som kan bli en viktig del i fremtidens håndtering av en rekke krefttyper.

Det har vært dyrt å være aksjonær, men fortsatt gratis å drømme.

5 Likes

Hvor lenge holder pengene før ny emisjon blir aktuelt?

Til neste sommer sa de på Q2. Vil tro de henter penger rundt Feb/Mars🤔, event.så får de en deal på cRNA!

2 Likes

Upcoming conferences / events

6 September: LSX Nordic Congress, Copenhagen

12-14 September: H.C. Wainwright Annual Global Investment Conference, NYC

26-28 September: RAS Targeted Drug development summit, Boston

10-12 October: Immuno-Oncology Summit, Boston

8-12 November: SITC Annual Meeting, Boston

6-8 December: Oncolytic Virotherapy Summit, Boston

7 Likes

Noen som har spekulert i agendaen til disse to (eller tre) kammeratene ?

Edit; Oppdaget at noen av tallene ikke stemte helt i det første bildet jeg lastet opp. Skal være fikset nå :slight_smile:

3 Likes

Hvorfor er det sånn optimisme rundt cRNA her? Har Targovax noe håndfast å vise til utover ambisjoner på området?

5 Likes

Selskapet kunne med beskjedne midler satt en stopper for det som MSIP og DnB holder på med nå med kjøp av egne aksjer. Dette er jo ikke noe annet enn en lekegrind for noen få utvalgte. Selskapet er i det minste ikke tjent med at MCAP piskes rundt omkring som en loppebefengt løshund.

3 Likes

@Fornybar delte denne til oss på chatten;

Det skjer ting i feltet, 150mUSD upfront, 3,5mrd USD i biobucks og 100mUSD i emi…!
Når blir det EW og vår tur? :thinking:

16 Likes