Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg brukte dessverre opp vekslepengene da aksjen stod i “latterlige” 2,50,-

3 Likes

Ikke dumt om EW hadde jobba litt med kjøpsknappen på egen aksjekonto heller. Står respekt av de Sousa i Ultimovacs.

2 Likes

Jeg tror det er litt for mye på gang i Targo at de kan kjøpe nå.

Et innsidekjøp er ofte et signal på at det ikke skjer så mye på en stund. De kjøper ofte rett etter kvartal etc.

2 Likes

Opp 19% :sunglasses:

1 Like

Må jo ha det litt gøy :rofl:

Drittlei de robotene.

1 Like

It’s hard to be a nissemann. Hva skjer nå, på Oslo Børs, Bordell & Bingo? :laughing:

1 Like

Tåpelig aksje opp for å falle d dobelte etterpå

Joda, men dette viser bare potensialet hvis det kommer noen kjøpere. Den er klar for et kjemperykk hvis vi får en liten melding.

7 Likes

jo da er enig i d🙂

Hva skjer med Targo? Kursen stiger tosifret.

2 Likes

Oppdaterte konferanser på hjemmesiden.


12 Likes

LSX Nordic Congress - presentasjon (6/9-22)

8 Likes

Litt mer fart i kursen! Virker som det er noen som føler det er på tide å komme inn😁

1 Like

Det pågår jo litt roadshow om dagen og selskapet er nærmest gratis med slik prising. Forundrer meg ikke om vi snart er tilbake på 1,60 -1,70 tallet - før videre oppgang

1 Like

har jo å vøre mesterskap i - på dene i d siste så litt + må den unne oss aksjonærer🙂

En melding litt ut på dagen, så hadde vi sett 1,7, vil jeg tro! Det kan faktisk skje! Targo er blitt litt mer uforutsigbar ifh.til når de slipper disse meldingene! Tidligere var det konsekvent kl 07:02😁

1 Like

feil

Jaja, kraftprisene er bra om dagen da om det så ikke hjelper Targo så mye :sweat_smile:

Det handler om prioritering, ha på lys og koke mat eller få noen flere T’s! :wink:

Stemmer! I 2017 kostet vel trvx 20 kroner ca. Men da var det en helt annen strømpris. Så da går det opp i opp :sweat_smile: