Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

H.C. Wainwright 24th Annual Global Investment Conference, virtual

Date: 12 September 2022
Presenter: Erik Digman Wiklund, CEO
Time: Presentation available online from 07:00 EDT / 13:00 CEST

Vanskelig å få info om hva som pågår her da det ikke gis detalj info fra arrangøren, men dette burde være en bra arena å presentere Targovax for investorer.

Så får vi se etter hvert om cRNA prosjektet kan dra nye investorer og få litt liv i caset.

1 Like

Her er presentasjonen :

9 Likes

Fint. Takk

1 Like

Den blir bedre og bedre - presentasjonen.

Jeg finner det sannsynlig at T kommer med uventede gode nyheter i løpet av høsten - umulig å ikke få “fisk” med slikt “agn” som de er ute på tur med nå.

2 Likes

Kanskje han skal prøve seg i fiskebransjen, den skuddfoten har jo ikke gitt noen mål ennå :rofl:

He he mulig det at de har lagt støvlene på hylla - du skal se de “tråler inn” et kobbel av investorer til å sloss om cRNA.

2 Likes

Bygger seg ihvertfall opp med triggere nå, mye som skal skje de 3 siste månedene av dette året.

FDA godkjenning for å starte ONCOS-102 melanoma fase 2 studiet er vel det som kan komme når som helst. De opplyste på q2 presentasjonen at de forventet dette rett rundt hjørnet.

1 Like

Ja det var etter planene en dødperiode i august / september - men det nærmer seg nå tiden for at det kan komme gode nyheter for aksjonærene i Targovax.

2 Likes

Kan minne om denne analysen fra DnB i slutten av august:

BUY and NOK4 target price reiterated. We like the company’s early ONCOS-102 data
and believe the circular RNA programme is very promising. Targovax’s financial
situation continues to look under control, but we believe the company will need to raise
additional funds in 2023e. We reiterate our BUY ahead of a possible deal in circular
RNA before a potential capital raise in 2023e.

3 Likes

Vi kryper nedover. Skuddfoten er lagt på hylla, men dorgesnøret er lagt ut. Vi satser på litt småfisk de nærmeste ukene/månedene med FDA godkjenning Melanom USA, EU godkjenning for å starte TG01/qs21 studiet i Norge, innrulering av pasienter til TG i USA og Norge ++.

Storfisken biter på nærmere juletider med finansiering/partner cRNA (håper jeg)

3 Likes

Savner i tillegg en tildeling på 5.8MNOK og vi bør iht guiding i Q1 forvente at det pre-kliniske arbeidet til IOVaxis skal være ferdig i Q3. Har sendt spørsmål til Renate om tildelingen og om de har kjennskap til om det pre-kliniske arbeidet følger guidet tidslinje - men svarene lar seg vente. Kanskje RubenAyala kan holde oss oppdatert ut måneden om det dukker opp korrespondanse mellom IOVaxis og de kinesiske myndighetene (?)

2 Likes

Dessverre intet nytt under solen siden primo juni

https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/9f9c74c73e0f8f56a8bfbc646055026d

Hvis noen ønsker å søke på denne siden så er dette det relevante søkeordet for IOVaxis (applikasjonsenhet)

江苏欣生元生物科技有限公司

5 Likes

En mulig forklaring på “forsinkelsen” som jeg har hørt kan være spørsmål knyttet til etniske forskjeller. Hva det betyr i praksis for fremdrift og gjennomføring har jeg ingen formening om.

1 Like

Det burde vel være en problemstilling som gjelder de fleste utenlandske legemidler ?

1 Like

Vil anta det ja, i større eller mindre grad.

1 Like

Så vidt jeg forstår ser det ut til at måten cRNA pakken er strukturert på har en stor påvirkning på hvor mye arbeid cellen gjør som følge av instruksen som ligger i pakken

Under er link til en artikkel som sier noe om dette, og hvor virus er brukt som vektor.

Hvor unik og hvor god er løsningen til Targovax?? Og ikke minst, hvor godt og bredt patentbeskyttet blir dette? Kan bli helt vanvittig bra! Den informasjonen fra selskapet kan ikke komme fort nok.

https://www.nature.com/articles/s41587-022-01393-0

10 Likes

Den kommer i høst - skal vi tippe okt / november? Det er ikke lenge til.

2 Likes
10 Likes

Her kommer kanskje dagens mest tåpelige spørsmål :crazy_face: - men er det nå slik at med utviklingen av cRNA så kan ONCOS faktisk bli en leveringsmekanisme for seg selv ?

Tja, men hva blir så cRNA som payload i det bildet ? Jeg trodde at satsingen på cRNA for TRVX sin del nettopp var å utvikle en vektor/leveringsmekanisme. Så derfor spørsmålet om ONCOS dermed kan være både (virus)vektor og (virus)payload…

1 Like