Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

ASCO 22, 3 mnd siden. Når kan vi forvente ny oppdatering?

1 Like

Klarer vi å holde en kurs rundt kr 1,10 før nyhetsflommen kommer nå før jul så kan dette bli særdeles bra. Jo lengre tid før første melding jo flere meldinger innenfor en kort tidsperiode. Dette vil mate kursen og kunne dra den oppover. Vi har en 5-6 triggere i skuffen nå og det hele avsluttes med tidligdata og “markedsføring” av cRNA, alt i H2.

1 Like

Veldig imponerende med kurs over 1,10 ja :sweat_smile:

2 Likes

Det blir dessverre ikke noe høyere kurs før vi får noen positive meldinger. Vi har et elendig negativt momentum som kan dra oss under krona på kort sikt. Så ja, jeg er fornøyd med kr 1,10 før det skjer noe. Selv om kr 1,10 priser oss som en pølsebod. :thinking:

Flere som sliter med Nordnet?

1 Like

Ser sånn ut. Er bare 0,18% ned.

Edit:
Roboten er på plass på selgersiden iallefall

1 Like

Ja Nordnet har problemer med nettsidene.

1 Like

Nordnet er nede

Funker her nå

Blir det feiring med champis dersom den klarer å holde seg rundt 1,1 til jul? :champagne::champagne:

Ja, kjempegreier det

1 Like

Her er det bare å fortsette å handle billig. Akkumulere og le. Snitte ned. God helg.

3 Likes

Det er blitt sånn i det siste at man er glad hvis den bare ender ned 1%

1 Like

Lenge siden siste kjøp. Men nå tar også jeg denne fine muligheten å snitter ned😎 Bli bra til slutt dette her💥

1 Like

Korrektur-pennen trenges ikke, det ser veldig rett ut :slight_smile:

2 Likes

2,00kr++ til Jul. Du leste det her først.

Jeg forventer å bli geni-erklært her på tråden NÅR det slår til. :triumph:

:hugs:

4 Likes

Den drar fort opp til 1,7-1,8 når noen bestemmer seg for det😊

5 Likes

Tror dessverre at det er like greit det ikke kommer noen spennende news nå og de neste 2-4 ukene. Hele stemminingen er så råtten at man får ikke effekt av noe om dagen. Men har trua​:blush::muscle:

2 Likes

(Fra Juli presentasjonen):arrow_down:

13 Likes

6 Likes

Er så lei av Biotech, tap, tap og atter tap. Satt med stor gevinst i Pcib, Trvx, Bgbio og litt + i Nano, men å være grisk som jeg var er utrolig dumt.
Ser på alle som prøver å være positive men dessverre så er der lite som taler for at det ender godt. Solgt meg ut med tap i Nano, men beholdt de andre tre.
Nå venter jeg på facit svaret, men bli nok ikke de 2 mill. + som jeg burde ha realisert. Kjempeminus nå, men større undere har skjedd før :face_vomiting:

3 Likes