Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Sitter du på rundt 100 000 stk TRVX, og det går slik jeg håper, så retter det seg. Og mer til.

Godt team og gode produkter. Fremstår som meget attraktivt. Vitenskapelig sett bunnsolid. Plassert i tre heite felt med medvind og deals to come

7 Likes

Men hvor langt er de egentlig kommet i disse ulike fasene og når skal det eventuelt ut på markedet? :thinking: Ting tar tid!

1 Like

Jeg håper dette slår til før biler med v8-motor fases ut!

4 Likes

Her er en artikkel som gir en gjennomgang av KRAS og peptidvaksine.

Agenus samarbeidet blir spennende å følge fremover og kan vise seg betydningsfullt.

Dette samarbeidet passer Targovax utrolig bra og skal ikke undervurderes, selv om kanskje en BP tilknytning hadde sett mer sjef ut på papiret.

6 Likes

Dette er bare trist

1 Like

Med tanke på rabattviljen selskapet viste ved forrige emisjon så er en posisjon i selskapet en ren gambling på at ved neste korsvei får man partner med god avtale i stedet for emisjon. At en eventuell emisjon settes til god kurs tror jeg ikke så mye på gitt historikken til selskapet.

Så antar jeg dere som er aksjonærer tolker situasjonen helt annerledes.

2 Likes

I dag er det makro, Targo holder seg relativt sett bra, enn så lenge i hvert fall.

Targo -0,92%
Osebx - 3,26%

image

1 Like

Blir interessant for alle som lurer på hva som skjer i Bio-sfæren om dagen. For håpe analytikeren kommer med litt innstikt :slight_smile:

5 Likes

Lege-analytiker som er positivt innstilt og mener sektoren er attraktivt priset generelt.

Hadde vært ekstra gøy om Targovax forer på med litt av den ventende nyhetsstrømmer, slik at vurderingene kan gjøres på mest mulig konkrete forhold.

Virker ikke helt nødvendig med en sånn session øremerket cRNA uten tidlige lab-data og/eller ind.

3 Likes

Vi får se om vi får noe snacks i forkant da, noe de kan snakke om. Så langt har de ikke kommet med noe rundt cRNA, så det kan kanskje hende at de har kommet langt nok i prosessen ifm patenter til å kunne snakke om det?

Jeg rekker dessverre ikke hjem til Norge for å delta, men håper virkelig noen kan delta og komme med referat fra eventen :slight_smile:

2 Likes

Meget bra tiltak å kjøre frem og få belyst TRVX’s arbeidsområde.
Det eneste jeg synes er litt rart er at det hele skal formidles på norsk??

Når man ut til mulige fremtidige internasjonale investorer som vel er en vesentlig del av hensikten ved å gjennomføre på norsk??

" Targovax’s management team will present in Norwegian and are available for
questions during the social event. "

1 Like

Man oppsøker nok eventuelle internasjonale investorer i andre fora :upside_down_face: Hadde vært spennende å høre hva Thomas Hansen vil presentere rundt cRNA. Håper noen får anledning til å delta!

1 Like
12 Likes

Dette er jo en positiv greie for de som tar turen til Lysaker for å møte ledelsen og andre norske investorer. Det blir garantert 100% norsk deltakelse og da ville det vært veldig unaturlig å ta den interne presentasjonen på engelsk. Det er som andre kommenterer helt andre arenaer man henvender seg til internasjonale investorer.

6 Likes

Ryktet om Targovax’s død er sterkt overdrevet - :blush:

Omsetningen med andre ord, pretty dead :skull_and_crossbones: :slight_smile:

Ja men er man på “respirator” så ser man etter de små livstegn først

1 Like

Får håpe vi blir ekstubert snart da og får vår fortjente oppgang

På Q2 så sa Lone Ottesen at de ville få godkjent/klarsignal for studiet i melanom fra FDA i Q3! Det samme sa hun om TG studiet i Norge, Q3! Ikke mye igjen av Q3 nå😳

3 Likes
22 Likes