Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Meningsløst uten at det kommer nyheter/data i forkant. Det framstår da som et desperat forsøk på å hause kursen. Mye spennende i vente, så jeg undrer på valg av tidspunkt

Hvor lenge er det Targovax har penger igjen? Når man kan se for seg en emisjon hvis det måtte komme. 1-2Q 2023?

De har penge frem til Q3 2023 (forecast). Det er vel ikke sandsynligt, at TRVX går i markedet for flere penge på nuværende niveau? Tror det ender med en samarbejdspartner/funding på CrnA, der giver TRVX den nødvendige kapital. Ellers tror jeg det bliver svært at få penge nok i kassen ved en emmision…

1 Like

Å hausse kursen har vært en kjent øvelse for de fleste av selskapets emisjoner de siste årene. Neste runde blir neppe noe unntak i et vanskelig kapitalmarked. Fortrinnsrettet eller ikke. Det som skjer neste uke er mest sannsynlig innledningen på en lang tilrettelegging som forutsetter ingen penger up-front fra avtaler selv om slike likevel kan komme før det er et reellt behov for gjennomføring.

3 Likes

Du har ihvertfall rett i at det kommer en lang rekke med nyheter nå. Hva som skjer meg avtaler som gir penger upfront etc vet vi lite om.

2 Likes

De neste månedene fram til nyttår blir meget viktige for T. De må fremstå seriøse og ha fremdrift i henhold til planer på flere områder.

cRNA prosjektet må levere og det tror jeg det er gode muligheter for.

4 Likes

Analysen til DNB med kursmål 4,5 NOK er basert på at de vil kunne funde flere studier med upfronten de vil få ved vellykket data fra cRNA.

Blir spennende å se om de treffer på det estimatet.

10 Likes

Kursmål 4,50,- var ikke akkurat det jeg så for meg da jeg startet å handle denne aksjen på 10-12 kr​:joy::joy::joy:

5 Likes

Samme her. Men kursmål for TRVX på nuværende tidspunkt er vel også nærmest umuligt at estimere? Lander de en stor deal på CrnA er 4.5 jo nærmest latterlig lav, og gør de ikke det, og skal i markedet efter mere cash, er 4.5 ufattelig højt sat.

Jeg håber, at den larmende tavshed omkring nyt i klinikken er stilhed før stormen🤞

2 Likes

Ja, landes det en god deal kan du legge til kanskje både én og to nuller på den kursen, avhengig av tidsperspektiv. :crossed_fingers:

Yup, godt sagt. Er alt eller ingenting nå. Å sette kursmål med de antakelsene er å velge et scenario tilfeldig, som mest sannsynlig ikke skjer sånn som de spår. Uansvarlig ovenfor investorer som tror det er en forventning å følge.

Endte i + i dag, det er da noe. Har litt tro på at Targo slipper en melding i morgen👏 Hva skal de ellers snakke om i morgen, som ikke har blitt kommunisert tidligere?

2 Likes

Det siste TG-studiet, nr 2, er jo allerede godt på overtid. Oppstart er H2 22 og alt var klart ved Q2-callen i august

1 Like

de kan vell strengt tatt ikke sitte på kursdrivende nyheter og time når de skal melde?

1 Like

Det annonserte hovedfokuset er jo cRNA, så det virker jo litt rart.

Uansett blir det spennende, og en fin mulighet for en uformell prat.

Hadde vært fortjent for alle med kommaflyttende nyheter etterhvert.

1 Like

Ved I, om det bliver livestreamet?

1 Like

Ingen stream. 45 min presentasjon maksimalt og 75 mil med uformell mingling med bespisning.

De stiller mannsterke med CEO CFO VPs

Hva kan bli sagt i en uformell setting? Hvilke spørsmål er bra å stille? Noen som har noen forslag?

1 Like

Det er nok nødvendig med voksenopplæring om cRNA. Antakelig svært få av selskapets aksjonærer som har godt grep om denne teknologien og hvor denne reisen kan ende. Undertegnede er blant dem…de ignorante.

4 Likes

Jeg tenker at man kanskje kan få litt mer detaljer som for eksempel av tidsmessig grunner blir sondert ut på en kvartalspresentasjon. Er dessverre litt for langt å reise for min del, men jeg hadde kanskje fisket litt rundt disse temaene (opplistet i tilfeldig rekkefølge)

(1): Eurostarts tildelingen som går til samarbeidet mellom Targovax og ValoTx var per juni ikke børsmeldt grunnet “housekeeping” problemer hos ValoTX, men det var nevnt at tildelingen sannsynligvis ville skje i august. Ville gjerne fisket litt hva disse housekeeping problemer innebærer og hva som ligger i veien for tildelingen per dags dato. Denne tildelingen er på 5.8MNOK, så burde være betydelig for selskapet.

(2): Selskapet guidet i Q1 at IOVaxis ville være ferdig med det pre-kliniske arbeidet i Q3. Ville gjerne hørt litt om tidslinjen fremdeles står og spurt hva som faktisk har medført at det har tatt så lang tid (dette burde ikke være et unikt tilfelle, og det kan umulig ta så lang tid for alle?). Ville kanskje forsøkt å fiske litt hos Lubor og fått han sitt syn på saken.

(3): Det hadde vært ganske interessant å spørre uformelt om de hadde gjort seg noen tanker eller erfaringer om emisjonen som ble kjørt i fjor høst/vinter.

(4): Fiske litt om TG studien i USA som de i august skulle oppdatere markedet om “shortly” og “very soon” (i august måtte de ha "one more piece in place). Kunne også gjerne hørt litt om status på TG studien som kjøres i Norge.

(5): De sier på Q2 at de forventer tilbakemelding fra FDA rundt melanom i løpet av Q3. Ville spurt om dette fremdeles står.

18 Likes

Veldig bra innspill!

1 Like