Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Kan du utdype hva du mener med “pre-klinisk arbeid” ? Det er vel lite som tyder på at IOVaxis har fått grønt lys til å sette i gang pre-kliniske studier basert på det som finnes av tilgjengelig informasjon hos NMPA/CDE ? Så ja, her kan det være grunn til å grave litt om noen vil svare.

Men som du klart viser til så er morgendagen innledningen på en rekke av små og store “milepæler” som skal krysses av i løpet av Q4. Publiseringen av pilotstudiet er allerede krysset av. Riktignok intet åpenbart “value inflection point” dersom noen tok det bokstavelig fra selskapets tidligere presentasjoner.

1 Like

Jeg har ikke mer enn hva Erik sier i Q1 presentasjonen; “The update there is that IOVaxis had feedback from regulatory authorities that some pre-clinical data will be needed to approve the IND, so the application to run a clinical trial. This type of data was not required by western authorities, but have been a requirement in China. IOVaxis is currently running pre-clinical work, In Vivo models, to address these issues, that is ongoing, IOVaxis invested heavily into this, we anticipate that during Q3 that work will be complete, they will then re-submit to the Chinese authorities, who have indicated that if these experiments work as expected - they will be satisfied and approve the IND.”

Er det jeg som har mistolket noe ?

Begynner på tidsstempel 26:58
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220512_8

3 Likes

Der ser dere😁

11 Likes
13 Likes

Supert med melding på morgenkvisten. Blir ikke overrasket om det dukker opp en til ila dagen. De sitter på cRNA data og kan dele disse når patentsøknaden er levert.

Investormøtet starter først i ettermiddag.

2 Likes

cRNA nyheter er nok ikke langt unna men neppe i dag. Viktig at T leverer i henhold til planer.
Dette vil gå seg til for T utover høsten. Er virkelig optimist på at det blir et godt case fremover.

6 Likes

Får si som glimtfansen, dæven det e deili det her :yellow_heart::black_heart:

2 Likes

Ja, og det å rekruttere til melanom-studiet er både heldigvis og dessverre et marked med et høyt antall pasienter tilgjengelig fortløpende.

Data fra tidlig studie og det faktum at det ikke finnes et godt SoC gjør at jeg forventer god fart på innrulleringen. Det gir således mye data fremover, også da det testes i ulike komboer.

Den siste trippel-kombien kam bli helt konge gitt de omfattende analysene man har gjort på tidligere Oncos-behandlede pasienter. De virker til å h god kontroll på hvilke CPI-hemmere som vil serve best sammen med Oncos’s mekanismer.

6 Likes

Endelig en stærk nyhed fra TRVX og forhåbentligt kommer der snart flere med fokus på circ. RNA. Men jeg mangler stadigvæk en løsning på finansieringen af studiets mange faser. Det er helt irrelevant at hente penge på nuværende niveau med de godkendte 40%.

Ville være rigtigt fint, hvis én af deltagerne på dagens arrangement kunne spørge ind til ledelsens strategi.

Men det brede design med hele 5 kombinationer burde give selskabet et setup, der næsten garanterer er udfald, der kan bruges til et videre registreringsstudie.

Jeg ventede på 0,95 NOK i mandagens marked, men det niveau ser vi nok ikke mere og så må man jo glæde sig over de aktier man allerede har :rofl:

5 Likes

Første pasient kanskje så tidlig som 2022. Ja!!!

1 Like

Hvis ikke denne snart skal gis bort, så MÅ det komme en finansieringsform tidlig 2023 for at denne studien i hele tatt blir gjennomført. La oss håpe de har noe tørt krutt som gir et snev av entusiasme rundt neste emisjon.

Og hvor skal finansieringen til dette studie kommer fra??

Brenner 30-ish MNOK i kvartalet og hadde 125 MNOK ved Q2, og kan ikke starte studiet før nødvendig kapital for å fullføre er på plass.

Begynner vel å bli litt gjentakende, men de ser nok for seg, det samme gjør DNB, at de leverer sterkt på tidlig data fra cRNA og med dette på hånden kan gjøre en deal med solid upfront.

Klarer de ikke det må de enten lisensiere ut noe eller gå til kapitalmarkedet. Thats biotech, det har vi alle lært effektene av noen ekstra ganger siden 2019.

4 Likes

Det hadde vært interessant å vite hva slags kostnader de estimerer i forbindelse med Part-1 i melanom. Part-2, som burde være den største kostnaden, er jo ikke aktuell før H2-2024 (?).

@aborum, ble ikke både 40% og 30% avslått? Mener det endte på 20%

2 Likes

Fikk veldig lyst på å ta turen til det investormøtet i dag.

Får ikke bort godfølelsen når det gjelder Targovax - til tross for alt aksjen har vært igjennom,
snuoperasjonen, ny teknologi og nye planer, alt dette fundet på mye erfaring og ny dyktig ledelse - det er en mix jeg virkelig har tro på.

4 Likes

Det skilter ikke på gode ønsker, erfaring og drive i Targovax, men de skulle hatt en sånn som Moen på laget. Som kunne sikret langsiktig funding og dermed også trukket flere med seg i troen på det finansielle. Dessverre står Targo litt alene i kampen om investorenes godvilje og da blir det vanskelig å hente penger. Beste nyheten de kunne kommet med ville vært en stor investor, ikke Spetalen, men en langsiktig en, som kjøper seg opp.

5 Likes

Hvis du mener bunnen har blitt satt, på litt over én krone, så kan jeg nærmest garantere at toppen ikke er satt med 1,30ish i dag.
Det kan fint være mulig å akkumulere og tjene gode penger på aksjer du kjøper til både 3, 4 og 5kr, og i alle fall på denne siden av 2kr. Trenger ikke å nøye deg med det antallet du har nå. :wink:

Håper de får igang en avtale ,tror de skal slite med å få tak i funding ellers. Norsk Biotek har ikke akkurat overbevist siste året. Ref nanov, pci etc etc

Enig, Martins! Solid langsiktig stor-eier med forretningsfokus ønskes velkommen.

Det som er sikkert er at private oppe på listen over eiere har stått ved Targovax og i mange tilfeller økt eksponering.

Dette er det motsatte av hva veldig mange fond har gjort. Om vi lykkes med det finansielle nå og det leveres på det medisinske kan det bli et enormt trykk om disse institusjonelle kjøper seg opp. Kommer utenlandske tilbords også hadde det vært gøy.

Targovax har potensiale til å bli en favoritt i sektoren tror jeg.

Måten Targovax går frem på nå er helt i tråd med det som er etterspurt for å synliggjøre en differensiering av onco-virusene.

Deals i dollars på 11kr er jo ikke noe bakdel heller.

2 Likes

Historisk har det vært vanlig med i det minste over 1mrd i prising av selskapene som har et lovende fase 2 studie pågående og i rute, om markedet er sånn nå vet jeg ikke, men det er i hvert fall langt opp dit kursmessig.

2 Likes