Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Tror nesten ikke det jeg leser. Får neppe sove etter disse rapportene.

2 Likes

Tidslinjen for cRNA til produktet som kan brukes klinisk er 15mnd. Produksjonskompetansen er allerede et stort fortrinn for Targovax.

Og feltet koker. Bølgen er her, som EW sa, og det kom raskere enn de hadde trodd.

19 Likes

Må bare takke for at dere tar dere bry til å dele det som ble sagt på møtet med oss!

Ble det nevnt noe om TG?

3 Likes

I den forstand at mange strømmer til og vil være med i kappløpet (type konkurransen hardner til) eller uttrykt i at mange viser interesse for å joine Targovax i denne satsningen?

1 Like

Slik jeg forstod det er det bred enighet i biotekfeltet om at dette er det neste virkelig store

Videre sa han ingen konkurrenter!!! Og nevte at de to store hadde brukt fem år på å komme kortere enn Targovax har kommet på 18mnd. EW og Dansken sa de to andre hadde fortsatt kun en platform og at dette måtte videreutvikles.

De tenker ikke inn i samme felt som de to store, som han sier blir mer konkurrenter.

De kjører på verdensomspenende patenter og har samarbeid med noen Tyske råtasser der. De første er på vei inn og de skal videreutvikles det neste året…

15 Likes

Forsåvidt ikke. Opptak lokalt vil nødvendigvis skje da man overloader injeksjons-stedet med LNP. Men det er fortsatt ikke målrettet og det øker sannsynlighet for at virkemiddel taes opp der man ikke ønsker. Eller at virkestoffet blir destruert…

Strengt tatt semantikk :slight_smile:

5 Likes

Bare noen tanker her…

EW har ikke hastverk med å fylle kassen virket det som når han ble spurt. Alikevel var det ikke sånn at de satset på en deal for cash. Det var viktig med riktige folk (leit det treskoa ikke noe snabba chash denne gangen).

Agenus gjør samme studieoppsettet på sine CPIer. Begge er klare på at trippel-komboen er den som skal gjøre det best. De innrullerer fullt i det leddet som utmerker seg.

Kan det være Agenus tar en lisens-deal på oncos og kjører siste delen om det virker lovende?? Sånn at de kan komme nå markedet.

Sånn. Nå blir det ikke mer mas fra meg

8 Likes

Det er positivt å høre at de leter etter riktige folk. Da tyder det kanskje på at det lærte litt av emisjonen som ble gjennomført sist.

Vanskelig å vite med Agenus, men melanom er jo et av satsningsområdene dems!

Spørsmålet druknet litt blant andre innlegg oppi her, men ble det sagt noe om TG studiene ?

1 Like

De ble nevnt som lavkost og opportunistiske.

cRNA ble temaet fort igjen og da med gode muligheter for grants fra samme kilder som TG. De var på den saken.

4 Likes

Ikke sikkert de har lov å kjøpe nå, sånt vet vi aldri. Mistenke for hva?

1 Like

Ser ikke ut som at noen ble overbevist i går, desverre👎🏻

Og da snakker vi altså en aksjekurs som er mer enn ti ganger høyere enn dagens. :hugs: Bare for å synliggjøre potensialet her.

2 Likes

Naivt og dårlig dømmekraft av selskapet å bruke ressurser på en slik måte. 1000 ganger bedre å hatt en slik seanse etter at data/nyheter foreligger. Nå virket det bare patetisk og desperat. 10 personer møtte opp og av de, hvor mange var profesjonelle aktører eller fra E24, DN eller finansavisen? Tipper at alle 10 var småsparere

Ja, sukk, hadde bare Finansavisen møtt opp! :roll_eyes:

Tror for øvrig du stiller ganske alene i køen om å tenke at dette var patetisk og desperat.

7 Likes

Huff ja, de 10K(?) dette kostet er det som knekker skuta :joy:

1 Like

Oi, snart under krona. Ikke mye hjelp å få med investor møter :pensive:

Noen vil åpenbart ha folk til å tro at nyheten igår var verdiløs og mere til. Hvorfor di vil det? IDK… men idiotisk er det.

1 Like

det ble 25 k’s på meg i dag - lot meg friste

5 Likes

Slapp av det ordner seg du må bare være “litt” tålmodig, er jo ikke akkurat bra på børsen uansett! Det trenges en nyhet som faktisk kan oversettes til potensielle kroner og øre!

Det har vel heller ikke vært noen “normal” handel i papiret de siste månedene med omtrent daglige bytter/lån mellom MSIP, DnB og diverse fondskontoer ? Fremstår som merkelig for min del, men muligens ikke noe ekstraordinært ved dette likevel.