Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

9 Likes

Hva med denne?

Targovax: FDA gir tillatelse til å starte kliniske studier med ny og forbedret TG01 kreftvaksine i USA

23.6.2022 07:00 •

4 Likes

13 Likes

Hmm… Da er NSCLC neste indikasjon som vi ikke har fått vite enda? :thinking:

5 Likes

Rart dette ikke er børsmeldt? Vi har jo kun hørt det skal kjøres et TG studie i USA?

4 Likes

18 Likes

Utrolig mye spennende på gang! Nå får vi håpe finansieringen ordner seg, uten at vi blir kraftig rævkjørt igjen😳

6 Likes

Gleder meg til noen andre investorer enn bare oss i menigheten ser potensialet her.

3 Likes

Står 2x sponset studie i usa ja, ikke meldt?? :open_mouth:

2 Likes

Da er det bare til å handle før resten av markedet får det med seg :muscle:

10 Likes

økt me 50 k i dag

7 Likes

image

5 Likes

Mens du har hun på tråden, spør hvor mange pasienter de planlegger :grin:

4 Likes

Det skjer jo så mye i Targo for tiden at en rekker ikke å få med seg alt :yum: men tror dette kan bli gull til slutt, eller kanskje :gem: :moneybag:
Men må bare få takke for alle informative innleggene som dere legger ut ,dere er virkelig flinke :clap:
(godt en er ute av disse :fish: for tiden, laks huff)

11 Likes

Bedre å få kommet seg over i noe mer stabilt ja.

3 Likes

Gentager gerne at jeg stiller med jordbærtærte på selskabets adresse, når aktiekursen runder 20,00 stærke NOK pr. aktie (dette også meddelt ledelsen skriftligt via Renate Birkeli).

Der er også et stykke tærte til de aktionærer, der vælger at møde op på denne festdag. Bliver det i 2023 at dette realiseres? :slight_smile:

8 Likes

Er dette en indikasjon/bekreftelse på et utvidet samarbeid med Agenus og meldingen fra mars i år som varsler at “*Agenus will supply QS-21 STIMULON and scientific support for up to three initial TG01 clinical trials in different cancer indications”*. Når det gjelder NSCLC og anti PD38 så betyr det kanskje en ny og foreløpig ukjent samarbeidspartner i tillegg til Agenus ?

7 Likes

Anti cd38 + anti-pd1 tipper jeg vil komme fra Janssen…

4 Likes

Eller samarbeid med et lite og mer ubeskrevet blad som f.eks

5 Likes

Litt mer kjøpsinteresse idag ser det ut til. Vi får håpe at oppgangen kan starte snart :+1:

5 Likes