Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Når Nykode får indexplass og DnB farer med kjøp og kursprediksjon på over hundre, og da nesten 30mrd i MCAP, så må jeg klø meg litt i hodet.

Ikke helt upartisk tenker jeg potensialet i Targovax er større enn i Nykode. Avtalepotensialet for cRNA er stort i 2023.

Alle produktene til Targovax har enkel (relativt) produksjon, distribusjon og administrasjon. Det lukter omsetning og marginer

Det er forlokkende med budskapet om egen unikhet og individuell tilpasning. Så tenker jeg vi er forbausende like fruktfluer. Voksene folk liker og eventyrhistorier som spiller på følelser, bare se på Elizabeth Holmes.

Noen nevnte cRNA tilnærmingen som sexy. Gleder meg til flere ser det. Fondene og andre institusjonelle aner ikke hva de går glipp av. Finansmediene burde få EW på forsiden snart!!

Siden det er fredag skal jeg ta i ennå litt til. Nobelprisen…

15 Likes

Enig.

Tok farvel med NYKD.

og handla inn litt fredags smågodt i TARGOVAX
:grinning:

4 Likes

Her har det også blitt handlet. Har vært vanskelig å komme opp med nye midler etter fadesen i Nanov.

5 Likes

Ble en liten fredagshandel her også! Deilig å se at potten bare blir større og større😎

3 Likes
11 Likes

Færdig i 2027? Skal det tage 5 år??

Du leste godt skjønner jeg?

Det skal 63 pasienter inn i studiet, og de vil lese av ORR frem til 27 måneder etter at siste pasient er behandlet.

Det vil si at de regner med å være ferdig med alle pasienter mot årsskiftet 24 / 25.
I løpet av disse to årene vil vi / markedet ha fått tidlige avlesninger fra fire ulike doseringsregimer og haugevis med value inflection points hvis dette går veien.

Det er også grunnen til at selskapet har sagt at dette studiet kan finansieres fortløpende etter hvert som data viser at behandlingen fungerer.

Så nei, behandlingen skal ikke pågå frem til 2027, men data skal leses av frem til da før de kan avslutte studiet i forhold til protokoll:

Objective Response Rate (ORR) in the individual cohorts using RECIST v1.1 [ Time Frame: Up to 27 months after the last patient first dose ]

The proportion of patients achieving confirmed complete (CR) or partial response (PR), per RECIST v1.1 criteria

27 Likes

Det sier litt om forventninger til overlevelse. Tenker jeg da.

1 Like

Som du sier, data skal avleses mange ganger underveis.
Det er det som er så sexy med TRVX, hvis de klarer å gjenskape de immunresponsene de har sett tidligere blir kan det fort bli meeeget hyggelig.

Det er jo der Targovax er i særstilling!

(immunresponsene vil vises mye tidligere enn partial response & complete response.)

Bildene er hentet fra CMD: https://www.targovax.com/en/wp-content/uploads/sites/2/2019/03/2102-cmd-master-presentation-final.pdf

Disclosure: Det ble en flaske champagne i badekaret, litt rødvin til maten og en whisky etter maten. så det kan hende jeg er på bærtur. Jepp, jeg både eier og øker når det kommer til aksjer.

21 Likes

Ordet livsnyter blir for veikt. Har ordboken noe kraftigere, eller må den skrives om? :thinking:

1 Like

Vi har fremmedordboka: sybaritt :slight_smile:

2 Likes

Ja det spørs om han har italienske aner :slightly_smiling_face:

3 Likes

Er ikke tvil om cRNA biten blir uhyre spennende her og så kanskje dette er nøkkelen sammen med de andre redskapene Targovax har til å løse gåten :crystal_ball:

4 Likes

image

15 Likes

Ser Agenus har et partnerskap med Merck - kanskje det kan bygges noen broer her!

9 Likes

Så får vi se om prekliniske cRNA data i Q4 bringer noe deals lignende Merck / Orna så man får kanskje et transformert Targovax på nyåret kursmessig :slight_smile:

2 Likes

Wiklund sa vel også i forrige presentasjon at de valgte Agenus for å ha det beste av det beste og kun ha en partner å forholde seg til, de valgte vel da bort Bristol Meyer Squibb og Merck. Men Merck og Agenus har vel også hatt en anstrengt forhold siste året pga keytruda og at de måtte trekke sin første linje søknad og fikk anbefalinger av fda om nettopp å gjøre det. Så enser en maktkamp her der Merck er favorisert av fda. Agenus sin Balstilimab viste bedre effekt i andre linje cervical treatment enn keytruda.

Men anser det per nå som klokt av Targovax å faktisk velge det med best kliniske data fremfor å gå for the second best som altså er Merck. De kanskje har måtte ofre noe som vil vise seg senere om var smart eller ikke smart.

4 Likes

nettopp! Så kan være strategisk riktig sånn sett også av Targovax å legge opp til dette som et mulig scenario, kan vel fort komme flere til bordet også da nok mange andre har øynene rettet mot Agenus.

3 Likes

Vi er allerede 3 dager inn i oktober måned, den måneden som som patentsøknaden for cRNA skal sendes inn.

Når det er gjort vil det nok kunne åpne seg noe mer opp om teknologien og status på utviklingen av cRNA.

Det er spennende dager fremover for Targo aksjonærene.

2 Likes

Hvorfor investere i TARGOVAX? Var aksjonær en liten periode for 2 år tilbake i tid da det fikk et Kursmål av DNB på 16-18 kroner. Den har i stedet for ned til over 90 % siden da.

Synes Targowax virker veldig spennende, men hvilke triggere har dette selskapet I nærmeste fremtid?

1 Like