Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Supert innlegg :grinning: Bob

Nå er Targovax i samarbeid med aGenus 2 gen CTLA-4 hemmer

og som du nevner er Merck’s Keytruda 1 gen PD-1 hemmer hvor Oncos har gode resultater med refraktære pasienter allerede selv med lave n-tall

når Oncos effekten mot CTLA-4 sannsynligvis er mye bedre, er spørsmålet om Merk eller andre BP nå jobber mot 2 gen CTLA cpi lik aGenus … i såfall kan Oncos få mere berettiget oppmerksomheten fremover

Synes ellers at Targo fremstår mer frempå med Oncos , heldigvis ! og med cRNA som nytt blikkfang bør dette kunne gi avkastning, og da :sparkles: avkastning

14 Likes

Kjøpte ytterligere noen Targo i dag på kr1,142 :grin:
De av dere som helt sikkert eier aksjer i Ultimo.

Hvis dere skal inn med ytterligere cash i markedet, hvilke vurderinger gjør dere, for at dere velger å kjøpe Targo vs Ultimo?

2 Likes

Si fra neste gang du er på kjøpern, ska du få mine til 13 :wink:

1 Like

For meg har det vært Ole Brumm - ja takk til begge.

En enkel vurdering fra en amatør:

U begynner å nærme seg noe som kan bli en kjempesuksess og har finansene i orden.

T er mer riski men har veldig lav markedcap. Ledelsen har snudd T og posisjonert selskapet med noen veldig spennede prosjekter særlig cRNA teknologien som det forventes blir søkt patent om nå i oktober. Forhåpentligvis kommer mer info og det kan være en bust kursmessig. Finanser ut første halvår 2023 skaper litt usikkerhet i markedet. Kan likevel fort får en fin kortsiktig reise prosentmessig men prosjektene tar lengre tid enn de første i U.

Men markedet er lunefult for alle aksjer om dagen. Mest i U og en god del i T.

2 Likes

Kr var muligens litt høyt :joy:

1 Like

Ja dårlig kjøp

1 Like
32 Likes

image

6 Likes

Jeg kjørte det gjennom google translate for deg;

Koran Gene Daily Express

2022-10-20 11:07

[](javascript:void(0)) [](javascript:void(0))

Intratumoral oncolytic virus therapy may overcome anti-PD(L)-1 resistance by triggering pro-inflammatory remodeling of the tumor microenvironment.

This study initially explored the efficacy of ONCOS-102 (oncolytic adenovirus expressing GM-CSF) combined with PD-1 monoclonal antibody in the treatment of anti-PD-1-resistant melanoma patients. When ONCOS-102, an oncolytic adenovirus expressing GM-CSF, was injected, we found that persistent immune-related gene expression and T cell infiltration in disease-controlled patients, which persisted at week 9, was associated with clinical benefit related, indicating that ONCOS-102 can continuously promote the infiltration of T cells, especially cytotoxic CD8+ T cells, and thus promote the clinical benefit of patients.

The study found that in patients with advanced melanoma resistant to anti-PD-1 therapy, ONCOS-102 combined with pembrolizumab was well tolerated and achieved objective responses in patients with anti-PD-1 resistant advanced melanoma. Future studies of ONCOS-102 in combination with checkpoint inhibitors in patients with anti-PD-1-resistant melanoma are warranted.

7 Likes

Hva er det som skjer mellom Verdipapirfondet Storebrand konto 3 og MSIP EQUITY???

Aksjer flyttes frem og tilbake mellom disse 2 med ca samme volum fra dag til dag?

Kursmanipulering?

4 Likes

Merkelig og åpenlyst. Har på gått i lang tid, og tidvis med flere deltakende kontoer.

2 Likes

Nja, arenavirus er litt ukjent for meg. Kjapt søk sier at de er RNA-virus (oncos-102/adenovirus er DNA) og at de er høvelig små i størrelse (noe adeno også er).
Forskjellen er overordnet at DNA-virus sitt genom er mer kjemisk stabilt enn RNA-virus. Men arena-virus sitt RNA-genom er to-trådig (double-stranded), og dette gjør det mye mer stabilt. Slike virus er også kjent for å være svært robuste. RNA-virus muterer også raskere enn DNA-virus, uten at jeg vet om dette er noen utfordring som onkolytisk virus.
Jeg tipper arenavirus kan bære ~ lik payload som adeno-virus, uten at jeg er helt sikker.

RNA-virus kan kanskje være vanskeligere å gen-modifisere siden de består av RNA, men teknologien går raskt fremover så behøver ikke være noe problem.

TG01 er pr def peptider basert på proteinet RAS. Kreft der RAS er sentralt styres av mange ulike varianter mutert RAS, noe som betyr at TG01 er en coctail av mange ulike og litt forskjellige peptider. Der er ikke et problem å sette et slik RAS-peptid inn i oncos-102, men å utstyre det med alle variantene i TG01 er nok helt urealistisk da det betyr 10-12 ulike oncos-102. Tror jeg…

7 Likes

Føles som en klam hånd holder kursen i sjakk. Noen store som samler aksjer?

1 Like

Nei,er nok usikkerhet rundt finansiering som styrer kursen,samt makro

2 Likes

Tror faktisk ikke at denne konferansen verken er eller blir gjennomført i disse dager. Innholdet og detaljene i linken viser til seansen som ble avlyst i juli.

https://www.pharmadeer.com/activity/70313

1 Like

hm…lå konferansen på hjemmesiden til T ? Altså den i juli ?

Nei, denne er ikke annonsert av T

Er fortsatt i tvil. Undersøker via min kontakt i Kina. Synes jo det er rart at selskapet ikke melder noe om denne.

2 Likes

50$ for å låse opp artikkelen, hvis noen vil :slight_smile:

2 Likes