Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Merkelig og åpenlyst. Har på gått i lang tid, og tidvis med flere deltakende kontoer.

2 Likes

Nja, arenavirus er litt ukjent for meg. Kjapt søk sier at de er RNA-virus (oncos-102/adenovirus er DNA) og at de er høvelig små i størrelse (noe adeno også er).
Forskjellen er overordnet at DNA-virus sitt genom er mer kjemisk stabilt enn RNA-virus. Men arena-virus sitt RNA-genom er to-trådig (double-stranded), og dette gjør det mye mer stabilt. Slike virus er også kjent for å være svært robuste. RNA-virus muterer også raskere enn DNA-virus, uten at jeg vet om dette er noen utfordring som onkolytisk virus.
Jeg tipper arenavirus kan bære ~ lik payload som adeno-virus, uten at jeg er helt sikker.

RNA-virus kan kanskje være vanskeligere å gen-modifisere siden de består av RNA, men teknologien går raskt fremover så behøver ikke være noe problem.

TG01 er pr def peptider basert på proteinet RAS. Kreft der RAS er sentralt styres av mange ulike varianter mutert RAS, noe som betyr at TG01 er en coctail av mange ulike og litt forskjellige peptider. Der er ikke et problem å sette et slik RAS-peptid inn i oncos-102, men å utstyre det med alle variantene i TG01 er nok helt urealistisk da det betyr 10-12 ulike oncos-102. Tror jeg…

7 Likes

Overfladisk sett så «driver de med det samme», altså virus og RAS-mutasjoner.

Synes uansett, selv om det likevel er en del ulikheter, viser at det T driver med fortsatt er høyaktuelt (selv uten cRNA)

3 Likes

Føles som en klam hånd holder kursen i sjakk. Noen store som samler aksjer?

1 Like

Nei,er nok usikkerhet rundt finansiering som styrer kursen,samt makro

2 Likes

Tror faktisk ikke at denne konferansen verken er eller blir gjennomført i disse dager. Innholdet og detaljene i linken viser til seansen som ble avlyst i juli.

https://www.pharmadeer.com/activity/70313

1 Like

hm…lå konferansen på hjemmesiden til T ? Altså den i juli ?

Nei, denne er ikke annonsert av T

Er fortsatt i tvil. Undersøker via min kontakt i Kina. Synes jo det er rart at selskapet ikke melder noe om denne.

2 Likes

50$ for å låse opp artikkelen, hvis noen vil :slight_smile:

2 Likes

Kina er nettopp åpnet for innreise Tror neppe noen fra T har vært der. I beste fall videokonferanse? Men tipper T er veldig forsiktige nå i forhold til Kina. Fokus er i Europa oc USA. Kinaavtalen er det bare å sette strek over. Noen penger er for dyre. T trenger den heller ikke pga av cRNA og andre prosjekt og samarbeid. Det er tydeleg at T sitt fokus er i USA og Europa. Kineserne kan greie seg med haifinnesuppa si og oppmalte reisdyrhorn.

3 Likes

Avslutter med…

While immunotherapy has revolutionized the treatment of melanoma, many
patients have recurrent or progressive disease and new therapies are much needed.
Overall, the early clinical findings reported by Shoushtari and colleagues are
encouraging, with an ORR that is comparable to other intratumoral agents. Follow-up
studies with larger cohorts can better delineate which patient populations are most likely
to benefit from ONCOS-102 therapy. Furthermore, direct comparison to well-established
agents such as T-VEC and, eventually, assessment of ONCOS-102 in the neoadjuvant
setting are warranted. Additional clinical trials are merited to clarify where ONCOS-102
fits in the expanding immunotherapy tool kit.

Og den som holdt i pennen…

11 Likes

@aol vi kan nok slå fast at konferansen faktisk foregår i Shanghai 21-22/10, og at TH står på lista over deltakerne som skal presentere (i går). Det kommer neppe noe mer om dette fra arrangøren, men det kan dukke opp noen kommentarer om hans presentasjon (eller andre) på weChat or weibo i de påfølgende dagene. Men rart at TRVX holder tyst om hans deltakelse selv om det (foreløpig) går trått med Kina/IOvaxis (edit: heller ingen andre av de internasjonale deltakerne har lagt ut informasjon om sin deltakelse)

http://meetings.medlive.cn/meetingnew/intro/25484.html

8 Likes

TH joined the conference on Zoom (I’m not surprised. I’m back in China now. I landed on October 10, and I’m still in quarantine now, which will last another week. I don’t think any foreigners could stand that. Picture of his presentation.

20 Likes

Vel, vel … må vel innrømme noen ekstra Trvx på konto i dag

Du plukker penger på gata Bowie

hmm,elendig kursutvikling.Tydeligvis kun cash som teller skal vi bevege oss oppover.Nokon som har ei triggerliste å legge ut??

1 Like

Offentlig triggerliste fører bare til at folk kjører sell-on-news i denne aksjen, så det er vel best å holde de for seg selv.

7 Likes

Det selges visst ned pokker meg uansett hvilken dag det er. Men tviler sterkt på at det går stort lavere enn hva det ligger :grinning_face_with_smiling_eyes: Come on lissm, 🥲 targovax bare leverer og leverer igjen… (…) at det ikkje får materialisere seg begynner å bli ganske utrolig :robot: