Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hvad tænker I om præsentationen? Ikke mange kurstriggere på de korte bane😔

Jeg tænker umiddelbart “thank you for playing, insert coin”, men præsentationen var da udmærket; forventer ingen stigning for nærværende, men dog en videre konsolidering på nuværende niveau.

Jeg er svært godt fornøyd med presentasjonen, spesielt rundt cRNA.
Triggere på kort sikt er ikke så nøye, mindre å trade på - jeg tar heller en god nyhet som lyn fra klar himmel - kommer dog til å fortsette å øke fremover :slight_smile:

3 Likes

CircRNA kommer til å gjøre oss alle rike i første halvår 2023. De sa det ikke i klartekst riktignok.

3 Likes

Er set bare mig, eller er det her ved at blive en meget lang ørkenvandring? Er med på, at man skal være ekstra tålmodig i Pharma business, men nu snakkes der 2025 - og kun penge i kassen til Q3 22. Hvem skal finansiere CrnA ? Dig og mig og emissioner😔

Fikk ikke fulgt med. Ingen bekreftelse på innsending av patentsøknader ?

Det ble vel ikke nevnt nei, men de har oppnådd to nivåer av proof of concept i cRNA og er meget tilfredse med det. Forsøk på dyr og resultater kommer H1 2023.
De er ikke redde for å si at de har et mye bredere nedslagsfeltet for cRNA enn de andre i feltet, og at med oppsettet ligger de langt foran andre hva angår manufactering.

Fritt tolket leser jeg det som at de mener at de er nr 1 i feltet på globalt nivå.
Andre som ligger bak har klart å gjøre dealer med upfront på MUSD 150 og oppover, inkludert milestones på over 3 BN USD. Dette KAN bli helt insane.

Markedet er dog selvsagt mest bekymret på hvordan neste runde skal finansieres.
Skal vi dumpe ned 60 % nok en gang…

Jeg stilte et spørsmål om hva var sjansene for at de kunne gjøre en rettet placement / deal mot disse spesialist-investorene de snakker med. De hadde jo med noen av disse sist gang også, de var ikke redde for å selge aksjene med 50 % tap i ettertid. “Spesialist-investorer” i biotek er trash, det vet alle på Oslo Børs. De har ekstremt kortsiktig agenda og er red flags for oss som følger med.

Eneste spesialist-investorer som har verdi er dersom de er biotek investorer med lang horisont og kapital til å funde plattformene i fremtiden. Det er det TRVX trenger, ikke sleipe nederlendere.

11 Likes

:+1:Altså en korrigering av tidligere guiding, og det som ble nevnt på CMD. Det kan man saktens leve med.

1 Like

De gjentar jo at de er avhengige av å snakke med noen som forstår.

Det er jo åpenbart ikke den allmenne OSE investoren.

Mulighetene innenfor ulike tilnærminger i kreftbehandling får en slide. Det samme gjør utnyttelse av cRNA i andre felt.

Kommer antagelig en hyggelig overraskelse for alle som sitter i Targovax for mulighetene i melanomstudiet, og har fokuset og bekymringene på den delen.

Allerede tatt 10mill til forbedringer til studiet. Fortsatt 100mill. Gradvis innrullering og økning i kostnadene. Ser bra ut for meg.

De er aggressive og ledende i cRNA. Det kommer ikke til å bli aksjonær finansiert frem til 2025. Det tviler jeg sterkt på. I klinikk 2025 er mind-blowing i min mening.

9 Likes

Ser det brukes ord som “insane” og “mind blowing” her for 1000 gang, men sannheten er at vi dessverre nærmer oss situasjonen til et vist flyselskap!

1 Like

Som en oppfølging - forutsatt at GF har gitt sitt samtykke til det - så burde selskapet nå iverksette kjøp av egne aksjer. Det er et tydelig signal uten at man har forlovet seg.

1 Like

Sexy, du glemte sexy.

1 Like

Har det noengang skjedd i sammenlignbare selskapi samme fase/kapitalsituasjon? Neppe.

1 Like

Neppe, og sikkert ikke aktuelt her heller. Og situasjonen kan vel også være slik at man ikke kan. Av hensyn til pågående “prosesser”. Men selskapets MCAP er etter min oppfatning gruset av noen få aktører som leker seg på daglig basis. Kan liksom ikke tolke ordreboka/sluttsedlene på annen måte. Dersom det er/blir nødvendig å hente kapital på tradisjonelt vis så er jo både selskap og eksisterende aksjonærer - vel fucked.

2 Likes

Ja, dessverre - her kan det se ut som om verdiene “Flyr” av sted!

Sannheten er vel et sted midt imellom. Litt vel søkt å sammenligne med et random flyselskap, men på den annen side tidlig å bruke de største superlativene. Men innen farma tilhører Targovax definitivt den binære kategorien, med krasj eller take-off.

Vi har vært kræsjet i grøfta og er der enda …
når kan det komme vind i vingene til fuglen ?

1 Like

Langt frem i tid - emisjonsspøkelset har vært og er selskapets store utfordring og vil avgjøre hvorvidt de vil overleve eller ikke. Det at ledelsen kvier seg for å gå foran er ikke akkurat tillitvekkende heller.
Kanskje Kina tar ansvar?

Da er det bare å vente til vi er på 1234,56 :wink:
image

1 Like