L.Gaal: “We got a lot of interest (at Bio Europe) from these pharma companies., especially in our circRNA-programme. ,We are confident that this could lead into some sort of collaboration next year” Sånn circa gjentatt av EW helt på slutten av presentasjonen.
Tror T burde skaffe seg et lån / trekkfasilitet på 150 mill i en bank som brigdefinasiering og som back up så snart som mulig.
En slik trenger de ikke benytte før i q3 23 om de da må.
En slik løsning vil kunne hindre andre BP i å spekulere i finanssituasjonen, press pris ned og stadig forsinke forhandlinger for å svekke T sin forhandlingsposisjon.
Når Gaal’ningen snakker om deal i 2023 så er det lett å forstå at her treneres det fra forhandlingsmotparter.
Situasjonen er ikke gunstig selv om all business ellers er glimrende om dagen.
Dette må ledelsen ordne straks. Balansen er på minst 500 mill plus så dette bør være mulig.
Hva med alle de samarbeidsavtalene de har inngått opp gjennom årene - fordampet uten kommentar?
Hvor mange T aksjer har du D?
Jeg har alt for mange, er representert på side 4 av aksjonær listen. Hva i all verden har det med saken å gjøre?
Satt bare med en følelse at du ikke var aksjonær men det var feil da.
Nei, jeg har allerede alt for mange aksjer. Vanskelig å være positiv til et selskap som til de grader ikke innfrir. Jeg har vært med fra begynnelsen og det har bare vært store ord og løftebrudd. Da blir det litt komisk å høre selskapet hylles. I tillegg er det trist at det ikke er rom for å være kritisk. Folk blir ufine med en gang du avviker fra sektens haussing.
Einarsson nevner det mange har sagt,han virket også tvilende til cash beholdning og tidsaspektet
Ok det er forståelig at historien påvirker deg og andre.
På den andre side så bør vel dagens ledelse bli vurdert etter det de gjør og ikke etter tidligere ledelse sine evt feil.
må være lov å være kritisk til denne aksjen som lå på 10 kr for 1 årsiden og nå 1kr,å en ledelse som fomler i mørke,uten kr så er den null vert null kr😬
Du får spørre topp-50 hva de er villige å avhende selskapet for…
Uff da
Har det skjedd noen endringer i T siste år i ledelse, strategi, og drift etter din oppfatning??
Ikke lenge til denne, det er vel lovet litt mer data her? I tillegg så skal de jo komme med noen smakebiter fra tidlig data cRNA i q4 når IP er på plass. Litt usikker på hvordan de har tenkt å presentere dette og gjøre det forståelig for markedet hvilken gullgruve de sitter på her
Det kommer nok gode nyheter fremover. Det er ikke lett å time slikt til en kvartalsfremleggelse der dato er fastsatt lang tid i forveien.
Har meget store forventninger til T og tror aksjonærene her får slike opplevelser som i U idag.
Jeg vet ikke hvordan BP tenker, men vil det ikke være smartere å kjøpe hele Targo og få meg seg TG/Oncos på kjøpet enn å betale dyrt for cRNA? Hvordan tenker dere andre her?
Hvis Targo virkelig sitter på noe stort med cRNA så blir det jo bare småpenger for BP og kjøpe hele pakka? Får vel selskapet for en 5er uten problemer? 100mill $
For 100mill$ får de ikke noe fra meg, ikke frivillig iallefall.
80% av dagens pdf presentasjon var circRNA
Edison fant vel opp lyset…
Ja, dagens presentasjon ble dessverre litt ullen omkring akkurat dette forholdet. Fortsatt 2H-2022 som guiding, eller 2023 ?
EW sa først høst og endret det til q4. Har ikke hørt noe annet.