Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ikke lenge til denne, det er vel lovet litt mer data her? I tillegg så skal de jo komme med noen smakebiter fra tidlig data cRNA i q4 når IP er på plass. Litt usikker på hvordan de har tenkt å presentere dette og gjøre det forståelig for markedet hvilken gullgruve de sitter på her :grin:

2 Likes

Det kommer nok gode nyheter fremover. Det er ikke lett å time slikt til en kvartalsfremleggelse der dato er fastsatt lang tid i forveien.

Har meget store forventninger til T og tror aksjonærene her får slike opplevelser som i U idag.

2 Likes

Jeg vet ikke hvordan BP tenker, men vil det ikke være smartere å kjøpe hele Targo og få meg seg TG/Oncos på kjøpet enn å betale dyrt for cRNA? Hvordan tenker dere andre her?

Hvis Targo virkelig sitter på noe stort med cRNA så blir det jo bare småpenger for BP og kjøpe hele pakka? Får vel selskapet for en 5er uten problemer? 100mill $

For 100mill$ får de ikke noe fra meg, ikke frivillig iallefall.

2 Likes

80% av dagens pdf presentasjon var circRNA

Edison fant vel opp lyset…

1 Like

Ja, dagens presentasjon ble dessverre litt ullen omkring akkurat dette forholdet. Fortsatt 2H-2022 som guiding, eller 2023 ?

3 Likes

EW sa først høst og endret det til q4. Har ikke hørt noe annet.

1 Like

5 Likes

Selskapet sier de er alene med Oncos 102 som leveringsmekanisme for cRNA. Men det finnes da vitterlig andre som kan levere en adenovirus vektor ? Så jeg sliter nok fortsatt med å få tak på dette :grinning:

1 Like

Snakket om tidligst mulig deal i 2023 tok bort oppmerksomheten…min sin.

2 Likes

Det er mange som har brukt adenovirus til å levere genmateriale. Det de sier er at de er de første til å benytte det til en payload som koder for circRNA.

De får da kreftcellene til å produsere circRNA selv, de blir små fabrikker. Man slipper da å produsere syntetisk circRNA, som er ganske krevende.

Edit: Sikkert klønete forklart, men i Bob sitt fravær så får vi andre gjøre så godt vi kan :sweat_smile:

11 Likes

Jeg får skjerpe sansene. De første…de eneste. Vesentlig forskjell.

1 Like

Har T. Hansen vist sitt blide åsyn utad etter at han ble engasjert/ansatt ? Med unntak av via Zoom i Kina for noen uker siden ? Hvorfor står ikke han i bresjen når selskapet prater om cRNA…

1 Like

4 up- coming data og 3 konferanser på under 2 mnd. Det er da litt som skjer før jul :grinning::+1:

2 Likes

BP er vel normalt interressert i teknologien og produkter? Ikke hele selskaper? Men alt kan jo skje om det er nok penger på bordet. Så er det sikkert mange faktorer her blant annet Radforsk som nok vil ivareta sine interresser. De har 4,2 mill aksjer og det er stor forskjell på kurs kr. 1 og kurs kr. 20,. Jeg regner meg de følger nøye med på strategien til T og ivaretar sine aksjonær interresser - og dermed våre😊

2 Likes

Mye bra er gjort i T siste år men på et område det ikke ryddet opp i.

Styret.

8 styremedlemmer i et slikt lite selskap er bare et overfylt byråkrati.

De fleste bør ut av styret og dette bør reduseres til 5. Etter emisjonen i fjor burde dette ha vært ordnet.

Medlemmene sitter der og høster opsjoner, honorarer og et verv på CV. De er en utgiftspost det må kuttes i.

Det er intet behov for kompetansen til alle disse og den synes for lik og for lite forretningrettet. Medisinsk råd kan man hente på annen måte. Jeg er meget overrasket at det ikke er ryddet opp i styresammensetningen. Det bør ordnes snarest og gjøres før jul. Noen av de store gamle aksjonærene må ta affære med EDW.

Lisa-Lotta Allan greide til å med å selge aksjer for ca 20000 kr for å løse innnoen opsjoner i vår da kursen raste. Insidesalg ble børsmeldte da kursen ble maltraktert. For 20000 kr.!!!
Illojal adferd i forhold til aksjonærinteressene. Slike skal ikke sitte i et styre.

Alt som har skjedd i T siste år har vært EDW sin plan. Han hadde ikke trengt dette styret for å gjøre det han har gjort.

De greier ikke å bidra til løsning av finansieringsspørsmålet uansett det beviste de i fjor. Og det er viktigste saken nå.

Wikman du har ikke et styre som hjelper deg. Rydd opp sammen med de store aksjonærene.Er det en valgkomité så sett de i arbeid og be de komme med forslag til nytt styre til en generalforsamling.

Styremedlemmene burde selv tatt konsekvensen og fratrådt for lenge siden. Ikke engang det er de i stand til.

5 Likes

Du vet det er motsatt? Det er DITT ansvar. ikke EW’s
Det er aksjonærene som innsetter styret => Det styret setter inn management, inkl EW. Det er ikke toppledelsen som velger styret.

9 Likes

Jeg tror Victor L er chef for Thomas Hansen i forhold til klinikken.

Noget helt andet; synes i ikke, at det virkede som om, at de tre repræsentanter (Lugor, Erik og Victor) gerne ville have præsentationen overstået så hurtigt som muligt? Der var ikke den samme begejstring som tidligere.

2 Likes

Ja det er et eieransvar aksjonærene velger styret. Er det noen sterke eiere som kan ta tak i dette?

1 Like

Det er jeg faktisk enig. Det var svært lite energi å spore. Både Lubor og Victor virker ukomfortable i en slik setting. Men akkurat det er det nok mange som sliter med. Men likevel synd for selskapet.

1 Like