Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hvordan er det, hvis Ulti kommer med gode data nå, vil det ha noe smitteeffekt på Targo?

Drift ? Dette er en rentebærende forpliktelse som selskapet har, og som skal gjøres opp iht avtale.

Ja fordi det vil være en enorm kvalitetsbekreftelse for norske bioselskap. Og flyr U opp vil penger flyttes over i T som neste big case​:blush::+1:

3 Likes

Hadde egentlig forventet en børsmelding før Melanon presentasjonen på SITC konferansen som kjøres nå i kveld/natt. Det er vel kl 0100 norsk tid.

Det er vel annonsert at de skal komme mer data der. Vi får se hva som dukker opp i løpet av kvelden eventuelt før børsåpning imorgen.

ONCOS-102 melanoma phase 1b trial
– Complete clinical and biomarker data, oral
presentation at SITC 2022

4 Likes

Ja, jeg har aksjer i U :wink:

3 Likes

hmmm såg på kjøpssida i Targo en post på 200.000 på 1,17 og en på 500.000 på 1,20 kjipte meg og lurte på om eg hadde gått glipp av noke:)Men vekk vart dei desverre…

1 Like

Det lekes bare på begge sider. Ikke noe å bry seg om. Det er en måte å sjekke hvor mye aksjer som ligger til kjøp/salg. Helt greit i forhandel. Lurer på om det er byttekameratene som ligger med 560k på 1,17 bare for å presse ned kjøperinteressen. Den forsvinner nok den også hvis det dukker opp litt kjøpere.

Går Rec i 22 idag så skal det spises litt av de på 1,17 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ser at storposten på 1,17 forsvant.

3 Likes

Må si jeg jeg unner alle stødige T aksjonærer - det er faktisk veldig små volum som omsettes så de fleste er lojale stayere - en skikkelig avslutning på uka med god oppgang i kursen.

2 Likes

Du kan være trygg på at vi er stayere på dette nivået. Gleder meg til det smeller litt og det kan faktisk skje nå allerede i november når de skal “markedsføre” cRNA.

Ikke en eneste aksje omsatt siden kl 0900. Det tok 1,5t. Da snakker vi stayere :muscle:

8 Likes

Det skjer så lite i targo, ang.kursutvikling😴 Så meg nødt til å investere i et par tusen aksjer i samarbeidspartner, Agenus. Litt mer action der. På en forumside over dammen, var det faktisk en person som kommenterte at targo hadde forkastet/solgt, GM-CSF til fordel for STIMULON! Tenk det dere😃

6 Likes

Targovax for life bro

Skulle si at det er i mine øyne sikkert som banken. Men banken er ingenting mot å investere i trvx på det her nivået.

Trvx og softox, helt vanvittige tilfeller…

:metal:

5 Likes

Kjøpte 20 k til,satser på flere gode nyheter på tampen av året

2 Likes

Kan ikke ha vært idag. Hvis ikke det var 20k penger og du har tatt alle aksjene? Uansett en som reduserte med 2 aksjer på 1,16 nå :muscle:

1 Like

Beklager 17.000

2 Likes
5 Likes

Trodde det var i natt kl 0100 jeg og ferdig?

Det stod da 7:00 PM November 10th i programmet ?

Det er interessant at Targovax går for en annen adjuvant og de har nok en tanke bak det, men jeg kan ikke nok om STIMULON til å si så mye mer. Om GM-CSF alene er en god nok adjuvant for en kreftvaksine er fortsatt et åpent spørsmål, men det er det ikke lenge til vi får svar på.

2 Likes
15 Likes

Da var posteren ute :metal:

15 Likes