Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, det kan se ut som en del selskap kunne ha hatt nytte av konsolidering i norsk biotek. Dog ikke sikker på om det hjalp i forhold til finansieringen av de ulike IP-plattformene. Men kanskje viktigst, å få samlet ressurser under et felles og kompetent management.

1 Like

Flott dette her. Cash til en ekstra måned til forhandlinger rundt cRNA og litt mindre press :+1:

2 Likes

Legge inn ett bud…med hvilke penger da?

Her får vi økt cashbeholdningen med 15% idag og børsen tar seg et gjesp og null volum.

ja, ja

1 Like

Tragisk. Deprimerende🥴

1 Like

tja, er 0,053 kr per aksje, så kanskje ikke så rart til at det er litt gjesp; omtrent nok til 1mnd drift

1 Like

Alle venter på avklaring ved finansiering…all bioteck sliter med det idag utenom nykode som har penger på bok.ble snakket om på sist radiumpodcast" deriblant targowax ,som har bra ting på gang" men finansiering" det er det som holder igjen’ forståelig nok" kommer det en avklaring på det går aksjen rett til himmels

1 Like

Kanskje markedet tolker det negativt; at Targovax ikke sitter og forhandler deals med BP, men at de må likvidere assets for å overleve?

Ja, så hvorfor går vi ikke 5% da som et minimum? Det er ikke bare pengene, men signaleffekten bør være god. Når vi får 10mill for noe som ikke vi har tenkt på engang og ligger og støver på ei hylle. Hva er da cRNA og Melanom verdt?

Det er jo cash markedet og de fleste her inne maser om hver dag og når det endelig kommer noe så er det null reaksjon. Tror ikke markedet skjønner noe som helst av TRVX.

2 Likes

10 millioner holder ikke lenge…trenger mer for at kursen skal opp…for da går den virkelig oppover…nå kan en virkelig handle billig

10 mill holder faktisk 15% tid lengre enn idag. Den tiden trenger vi for å forhandle god cRNA avtale før det går tomt. Nå er det litt mindre press på ledelsen.

Jeg tror faktisk EW er meget fornøyd med dette.

3 Likes

… havde personligt håbet på højere værdisættelse af dette asset, men selskabet viser nu også, for første gang, at det ér i stand til at sælge et asset, så alt i alt godkendt herfra; selskabet mangler dog fortsat at vise til videre finansiering.

javel? Er dette et assets du forventet at var tilsalgs og kjente godt til det?

Jeg hadde knapt hørt om det og slik jeg forstår det så kan de kjøre på med de 3 bena som de satser på.

1 Like

De store investorene går ikke inn før dem vet mer…det er sikkert…dem gambler ikke lenger…

Jeg er helt enig at gulvet burde heve seg med 5%, men børsen er følelser og stemningen er jo ikke akkurat topp for tiden. Jeg syntes også det er et signal om at Targovax skaffer midler der de kan, noe som er utelukkende positivt gjort av ledelsen. Og det er jo ikke bare 10 mil;

“Under the agreement, Hubro will make a cash payment to Targovax of 10MNOK for
the acquisition of the GM-CSF project. Targovax retains conditional buy-back and
supply options, and a share in gross proceeds in the event of a re-sale of the
asset within a time-limited period.”

Men hvor lenge er “time limited period” ?

2 Likes

Nei, nettopp og da trenger vi tid og vi fikk litt idag

Jeg tenker kjøpe meg inn i targowax når jeg er kvitt mine nordicnanovector aksjer…men er bare ett faktum at idag vil investorer ha mye sikkerhet" de store investorene ’

2 Likes

Helt enig med deg i det :slight_smile:

Jeg tror faktisk mange tenker som deg idag. Nå er det ikke mulig med en kraftig oppgang på Nano på en stund, men Targo ligger der klar til løft. Vi preges nok litt av nedgangen i Nano og markedet forøvrig idag. Tipper kursen på TRVX går litt ut over dagen når Nano gjengen skifter beite :grin:

3 Likes

Det at Targovax selger en adjuant til Hubro er jo slik jeg ser det en veldig positiv hendelse.

Hubro er jo spådd av mange til å være en kommende biotek stjerne.

1 Like

Selskapet får inn 10 mill, folk selger aksjen for mindre enn gårsdagens sluttkurs :crazy_face::crazy_face::crazy_face: