Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Selskapet er vel fucked, verken mer eller mindre, uten deal på cRNA. Et brutalt binært case pr i dag.

Det er ikke sikkert. Finnes alternative finansieringsmuligheter, men det beste er selvfølgelig en deal på cRNA. EW har trua og da har jeg det også.

2 Likes

Jaja gambla og økte med 30 k I dag synst Targovax har gjort mykje bra og har en del spennande ting på gang,men det er biotek.

1 Like

T har cash ut Q2 /23 altså frem til juli 23 om ikke noe skjer. Så ta det med ro. T går nå inn i de viktigste månedene. Melding om patent cRNA er første trinn på den finansielle løsningen. Tenker den meldingen kommer nå i november.

1 Like

Hvis kineserne får igang TG på nyåret øker runway med ett Q ca. De virker å styre mot et CircRNA-samarbeid med penger inn ila H1. Håper det lykkes.

5 Likes

Skjer med kursen,noe som har komt ut til markedet?

Er sikkert bare en lykkejeger som har byttet jaktmark. Ikke store volumet som skal til for å senke kursen

Om noen vil ut med volum, så kan vel dette skje. Eller på f…skaps skyld for den del.

er vel union som gikk lei av og ligge med skjult salg og dumpa :slight_smile:

de hadde 5-600K igjen for noen dager siden

2 Likes

Ikke mange igjen dersom det er selgeren. Det ble tatt ut nesten 400K i løpet av et halv minutt på den dumpen. Beholdningen var 617K ved close sist fredag.

1 Like

De resterende kan være solgt mandag og tirsdag, jeg fulgte ikke så mye med på volumet de dagene.

Ikke umulig det. Får håpe noen med et snev av tålmodighet plukket opp.

Hvor mange aksjer må en ha for å ver topp 50?

Mer enn 400K

1 Like

Det er bare å laste på Bompiole så er du snart inne på lista med kremen

1 Like

Har over 400.000,så vil tida vise kor lurt de va,lavt snitt da heldigvis :sweat_smile:

2 Likes

Det er bra. Det er er en betydelig oppside i T så jeg håper på at ledelsen greier å få realisert denne. De er avhengige av lojale aksjonærer med litt is i magen de neste måneder for å få potensialet ut så vi får holde ut. Svekker vi kursen nå så svekker vi ledelsens arbeid for selskapet og aksjonærene beste. Og skader oss selv.

4 Likes

7 Likes

10 mill for en adjuvant fra lagerhylla er bra saker. Om verdsettelsen er riktig er umulig å vite, men ser de har sikret prosenter ved evt videresalg.

Siden jeg er skråsikker på Hubro-suksess synes jeg dette umiddelbart virker som en god deal. Hyggelig at det kommer til nytte nå som Targo har forlovet seg med Agenus’ STIMOLON.

Når Ulti får sin riktige verdi etter readout burde de kjøpt Targo og Hubro og gjenforent krefter og kompetanse.

5 Likes

Mulig Targovax heller kan legge inn bud på Ulti snart?

2 Likes