Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Denne sliden med Technical proof of consept klarer jeg ikke å fordøye - her går de visuelle variasjonene i hytt og pine for meg - kan noen gi forklaring på variantene og variasjonene vi ser her ??

Dette var da like klart som blekket de tydeligvis har sølt med?
:ballot_box_with_check:

Ha-ha … oppklarende den der
da sier vi at V2 er miss og V4 er digg
og at design2 også er en miss og design1 er super digg …

her må noen med kunnskap komme på banen

Vi nærmer oss Boston med EW i spissen:

8-12 November: SITC Annual Meeting, Boston

ONCOS-102 melanoma phase 1b trial
– Complete clinical and biomarker data, oral
presentation at SITC 2022

9 Likes

Gravemaskinen @theroger fant frem denne;

13 Likes

V1 - V4 er ulike vektorer, kanskje ulike varianter av Oncos (?). Altså hva er det som skal transportere circRNA inn i målcellen.

Design 1 og - 2 er vel ulike konstruksjoner av selve circRNA`et. Altså tilpasninger inne i selve RNA-molekylet for å se hva som fungerer best.

Til sammenligning ble ikke mRNA - vaksinene til Moderna og Pfizer/BioNtech bare laget på random, men de har gjort masse ulike finjusteringer inne i RNA - sekvensen for bedre protein - translasjonen (“protein - produksjon inne i cellen”), gjøre det mindre synlig for immunforsvaret (Det uspesifikke immunforsvaret gjenkjenner “fremmed” mRNA) og på lengde osv.

Vektor 4 med Design 1 er altså komboen som gir best protein - produksjon i målcellen. Det igjen betyr bl.a at man trenger færre funksjonelle vektorer m/circRNA for å få samme effekt som eks mRNA-vaksinene mot Covid-19. Noe de understreket veldig godt på Q-presentasjonen.

Sånn isj…

22 Likes

Akk ja, kjenner jo at det begynner å bli blytungt og bli sittende så nærme kanten av stupet…

lite interesse for Targovax desverre,markedet avventer vel cash situasjonen.Tviler på noen oppgang før den er avklart

Enten så napper de inn en stor fisk med circRNA hypen eller så blir det en stygg emisjon.

Kina mannen er vel fortsatt “langt” unna

Vi får bare avvente at patentsøknaden på cRNA er registrert på sikker måte så tenker jeg det løsner litt for T aksjonærene også.

Helt korrekt, da kan det bli litt action .

Kinamannen er kanskje ikke så langt unna, men vi kan vel ikke vente oss mer enn 3 mill USD fra der i første omgang. Før påske tipper jeg.

1 Like

Da kjøpte eg 30k til håper vi slipper en emisjon ,nå får det stå til.

3 Likes

Det er så lav mcap at det er greit å ta risiko i T fremover for oppsiden kan bli deilig med dagens kurs som utgangspunkt.

Har trua på at EDW får til sakene i T

1 Like

Nedsiden er ditto ræv om de må hente penger i dette markedet

Skal de hente penger i “dette markedet”? Hvem har sagt det?

OM skrev jeg…

Emisjon er vel utelukket før en EGF. De har ikke rare fullmaktene. Før kun inn smør til brødskiva.

Eventuelt ved en langt høyere kurs da selvfølgelig.

2 Likes

Nei,men må dei så må dei.Kan vel strengt tatt ikkje drive meir enn ett kvartal til før finansiering må ordnast eller?

Kassa holder frem til våren/sommeren har EW sagt