Helt korrekt, da kan det bli litt action .
Kinamannen er kanskje ikke så langt unna, men vi kan vel ikke vente oss mer enn 3 mill USD fra der i første omgang. Før påske tipper jeg.
Da kjøpte eg 30k til håper vi slipper en emisjon ,nå får det stå til.
Det er så lav mcap at det er greit å ta risiko i T fremover for oppsiden kan bli deilig med dagens kurs som utgangspunkt.
Har trua på at EDW får til sakene i T
Nedsiden er ditto ræv om de må hente penger i dette markedet
Skal de hente penger i “dette markedet”? Hvem har sagt det?
OM skrev jeg…
Emisjon er vel utelukket før en EGF. De har ikke rare fullmaktene. Før kun inn smør til brødskiva.
Eventuelt ved en langt høyere kurs da selvfølgelig.
Nei,men må dei så må dei.Kan vel strengt tatt ikkje drive meir enn ett kvartal til før finansiering må ordnast eller?
Kassa holder frem til våren/sommeren har EW sagt
Selskapet er vel fucked, verken mer eller mindre, uten deal på cRNA. Et brutalt binært case pr i dag.
Det er ikke sikkert. Finnes alternative finansieringsmuligheter, men det beste er selvfølgelig en deal på cRNA. EW har trua og da har jeg det også.
Jaja gambla og økte med 30 k I dag synst Targovax har gjort mykje bra og har en del spennande ting på gang,men det er biotek.
T har cash ut Q2 /23 altså frem til juli 23 om ikke noe skjer. Så ta det med ro. T går nå inn i de viktigste månedene. Melding om patent cRNA er første trinn på den finansielle løsningen. Tenker den meldingen kommer nå i november.
Hvis kineserne får igang TG på nyåret øker runway med ett Q ca. De virker å styre mot et CircRNA-samarbeid med penger inn ila H1. Håper det lykkes.
Skjer med kursen,noe som har komt ut til markedet?
Er sikkert bare en lykkejeger som har byttet jaktmark. Ikke store volumet som skal til for å senke kursen
Om noen vil ut med volum, så kan vel dette skje. Eller på f…skaps skyld for den del.
er vel union som gikk lei av og ligge med skjult salg og dumpa
de hadde 5-600K igjen for noen dager siden
Ikke mange igjen dersom det er selgeren. Det ble tatt ut nesten 400K i løpet av et halv minutt på den dumpen. Beholdningen var 617K ved close sist fredag.