Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

hmmm såg på kjøpssida i Targo en post på 200.000 på 1,17 og en på 500.000 på 1,20 kjipte meg og lurte på om eg hadde gått glipp av noke:)Men vekk vart dei desverre…

1 Like

Det lekes bare på begge sider. Ikke noe å bry seg om. Det er en måte å sjekke hvor mye aksjer som ligger til kjøp/salg. Helt greit i forhandel. Lurer på om det er byttekameratene som ligger med 560k på 1,17 bare for å presse ned kjøperinteressen. Den forsvinner nok den også hvis det dukker opp litt kjøpere.

Går Rec i 22 idag så skal det spises litt av de på 1,17 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ser at storposten på 1,17 forsvant.

3 Likes

Må si jeg jeg unner alle stødige T aksjonærer - det er faktisk veldig små volum som omsettes så de fleste er lojale stayere - en skikkelig avslutning på uka med god oppgang i kursen.

2 Likes

Du kan være trygg på at vi er stayere på dette nivået. Gleder meg til det smeller litt og det kan faktisk skje nå allerede i november når de skal “markedsføre” cRNA.

Ikke en eneste aksje omsatt siden kl 0900. Det tok 1,5t. Da snakker vi stayere :muscle:

8 Likes

Det skjer så lite i targo, ang.kursutvikling😴 Så meg nødt til å investere i et par tusen aksjer i samarbeidspartner, Agenus. Litt mer action der. På en forumside over dammen, var det faktisk en person som kommenterte at targo hadde forkastet/solgt, GM-CSF til fordel for STIMULON! Tenk det dere😃

6 Likes

Targovax for life bro

Skulle si at det er i mine øyne sikkert som banken. Men banken er ingenting mot å investere i trvx på det her nivået.

Trvx og softox, helt vanvittige tilfeller…


:metal:

5 Likes

Kjøpte 20 k til,satser på flere gode nyheter på tampen av året

2 Likes

Kan ikke ha vært idag. Hvis ikke det var 20k penger og du har tatt alle aksjene? Uansett en som reduserte med 2 aksjer på 1,16 nå :muscle:

1 Like

Beklager 17.000

2 Likes
5 Likes

Trodde det var i natt kl 0100 jeg og ferdig?

Det stod da 7:00 PM November 10th i programmet ?

Det er interessant at Targovax går for en annen adjuvant og de har nok en tanke bak det, men jeg kan ikke nok om STIMULON til å si så mye mer. Om GM-CSF alene er en god nok adjuvant for en kreftvaksine er fortsatt et åpent spørsmål, men det er det ikke lenge til vi får svar på.

2 Likes

Virker å være ganske potente saker. Får nesten lyst på Agenus-aksjer av det her:

The need for vaccines offering long-lasting efficacy and scalable production processes has been amplified by the current pandemic. The effectiveness and durability of vaccines containing QS-21 STIMULON has been demonstrated in Shingrix , with best-in-class protection exceeding 9 years. Our subsidiary, SaponiQx, is developing a proprietary plant cell culture manufacturing process designed to enable broader use of QS-21 STIMULON through a sustainable, eco-friendly production method scalable to address pandemic and other vaccine needs,” said Dr. Garo H. Armen, Chief Executive Officer of Agenus Inc.

GSK’s RSV vaccine candidate contains Agenus’ proprietary QS-21 STIMULON within its AS01 adjuvant, which – in the context of other antigens – has already demonstrated positive immune responses as well as a favorable safety profile. QS-21 STIMULON is a critical component of the AS01 adjuvant used in multiple GSK vaccines, including GSK’s FDA approved Shingrix shingles vaccine, and the world’s first malaria vaccine Mosquirix , endorsed by the WHO.1,2

Agenus’ subsidiary, SaponiQx, has developed a plant cell culture method of manufacturing QS-21 STIMULON, which is designed to support its broader use based on sustainable, scalable, and cost-effective supply. SaponiQx expects to generate GMP material using this process before the end of the year to enable partner clinical trials. Once SaponiQx’s plant cell culture process is fully scaled, Agenus’ wholly-owned manufacturing campus is designed to support the capacity for broad use across disease settings, as well as scalability to address future pandemic threats

2 Likes
15 Likes

I denne settingen kom GM-CSF og QS-21 omtrent likt ut:

2 Likes

Da var posteren ute :metal:

15 Likes

Her er presentasjonen :point_down:

13 Likes

Når er denne publisert?

9.mars