Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Einarsson uttalelser som sitter veldig sentralt er vel med på å påvirke aksjonærer til å flytte fra PCIB/Nanov og over i TRVX. Mange ser vel større potensiale i Targo fremover?

1 Like

Får håpe det at de ser den mulige veien via Targovax til å ta tilbake investerte penger

1 Like

Det er jo ikke rare volumet så noen køkjøring over i TRVX er det ikke. Mange er vel dritt lei hele bio sektoren. Vi får se. Jeg håper ihvertfall på høyere TRVX kurs 31/12 enn nå. Det skal skje en del nå de neste ukene og la oss håpe det kommer positive signaler som markedet tar seriøst og begynner å prise Targo til fortjent kurs etterhvert.

På den andre side så skal det jo ikke rare volumet for å dra den oppover, fjæra er i spenn. Sitter med en magefølelse på at noen ikke ønsker den så høyt akkurat nå også - byttekameratene?

Sitter med følelsen av at Targovax blir kjøpt opp - nylig solgt ut teknologi til Hubro - opprydding - og snart melding om patentsøknad cRNA og flere andre prosjekt i startfasen. Lav mcap.

Perfekt timing for å kjøpe dette selskapet av en aktør som har kapital.

Og så lager man en liten opptur for aksjonærene .

1 Like

Jeg er ikke uenig, men har sittet med samme følelsen i fem år nå.

2 Likes

Den enkleste løsningen er å selge selskapet til noen med kapital til å ta prosjektene videre i stedet for å prøve å oppkapitalisere selskapet i markedet. Jeg tror Radforsk vil gjøre alt for å sikre inn verdiene i T

Det burde kunne løse ut en salgskurs på ca 4 kr. tilsvarende verdiene i balansen - billig ja, men kjøpers marked

2 Likes

40kr.
Du mangler en null der.,

3 Likes

Targo er ikke til salgs nå og blir heller ikke solgt for knapper og glansbilder.

Det som gjelder er vinn eller forsvinn.

Hver og en får gjøre seg opp en mening hva de tror mest på.

Ha ha - ja vinn eller forsvinn det kan nok føles slik for tiden.

Håper selvfølgelig på best mulig løsning men kjøp av hele Targovax er det nok en fare for siden kursen er så lav og mcap tilsvarende.

Men Einarsson var tydelig positiv til Targovax i dagens dn.no og det burde sende ut noen signaler i markedet.

1 Like

Targo er i dag tre underselskaper basert på hver av teknologi-platformene Oncos, TG og circRNA.

Selges ett av beinene så står selskapet fortsatt fjellstøtt, men da også som opp-kapitalisert.

Hvis ett av beinene skal selges så hadde kanskje TG - platformen vært best, siden denne ligger litt bak på prioriteringslista til selskapet.

Desverre, fordi RAS - vaksine er og blir superhot, spesielt med tanke på hvor vidtrekkende patentene til Targo er på dette.

7 Likes

Det er vel greit at Targovax kommer med den informasjonen som virker temmelig nærliggende først.

Før cRNA patentet foreligger er det vel vanskelig å gi det noe særlig vekt i en verdivurdering. Ved gode nyheter på denne fronten seiler Targovax opp og blir et av de mest spennende casene på veldig lenge.

Targovax kan ved sin tilnærming til cRNA være nærmere klinikk med revolusjonerende teknologi enn noen andre.

Reseptormålrettet systemisk LNP adm står ovenfor uløste utfordringer hva angår spesifisitet til målet. Dessuten vil regulatoriske myndigheter sette pris på lokal admin og effekt når det kommer til risiko.

Mulighetene er mange utenfor Targovax sin kjærnevirksomhet. Blant annet ved å rette seg mot inflammatoriske cytokiner.

Personlig håper jeg de viser noe av sine mulige targets etter patent.

3 Likes

Det er vel ikke riktig pr i dag. Foreløpig kun ASA (børs)+Solutions (datter).

1 Like

alt for mange som selger aksjer rundt 1,20,må komme en stor aktør og kjøpe

1 Like

Antar at det kun har vært en interessent på kjøpersiden i dag. Dør vel ut så snart vedkommende er mett.

trur nok desverre du har rett,frykter vi skal ned på 1,15 igjen

Fallet fra 1.20 til 1.15 er ikke noe jeg deler frykten for. 6.5 til 1.7 var mer ubehagelig. Satser på at det kiler like godt i magen på vei opp.

2 Likes

Skjønner er ny i aksjen har kjøpt alt fra 1.10-1,15,men kjenner følelsen som Pcib aksjonær

2 Likes

Agurk nytt. J&J som mulig sponsor med anti-CD38 i PDAC&NSCLC studien er faktisk basert på en lisensavtale med danske Genmab. Og nå er partene i tottene på hverandre i voldgiftssak.

https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-commences-new-arbitration-under-license-agreement-janssen/

Og med nesten 300 registrerte studier med Daratumumab, completed, on-going, not yet recruiting…så spørs det vel om det er fra den kanten hjelpen kommer ?

Dessuten 2 allerede avsluttet i NSCLC

Uansett, vi har med noen aksjonærer som ikke vil ha luft i seilene :sailboat:

Aksjene under topp-50 har skiftet hender greit mange ganger siste året.

Dagdrømmer om en slags William Wallace som Targovax aksjonær, men ser at den mest fremtredende likheten hos meg er tørsten til Mel Gibson. Det er kanskje andre som kunne passet bedre.

Jeg har vært så heldig å fått diskutere Targovax sin cRNA tilnærming med en veldig oppegående og flink fyr fra USA som heter David Sabatini. Han synes dette hørtes meget spennende ut, og ønsker å holde dialogen gående for å følge utviklingen videre.

Vil bare legge til at det er ca 30.000 aksjer pr aksjonær under topp-50.

7 Likes