Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, vi får håpe at det de har kommunisert innfrir denne gangen - der har de litt troverdighet å gjenoppbygge. Helt avgjørende for selskapets fremtid spør du meg!

5 Likes

Meget enig her! Kommunikationen generelt lader vente på sig. Synes vi aktionærer bliver efterladt “in the Dark” her ca. 5 uger tilbage i 2022

1 Like

Artig hvordan kursen kverner stille og rolig opp og ned innenfor et stramt område på 1,13-1,19.

2 Likes

Alle venter vel på julenissen. Han kan dukke opp når som helst :santa:

2 Likes

Siste mnd temmelig stram og lineær. Vi vil ha news, vi vil ha news, men får nøye oss med fredags-juice.

Storebrand og MSIP kjører fortsatt showet med sine regelmessige byttehandler. Ikke fullt så artig. Lei av juice.

https://investor.agenusbio.com/static-files/3fd0754b-cb11-45bc-96db-e3c1d7fd1b2c

8 Likes

5 Likes

Konferanse og konferanser har det vært i seks år med Trvx uten at det er kommet noe som helst ut av det!

1 Like

Her også Duo - jaja

Plagsom taushet.

1 Like

Jeg har nå kjøpt mine første aksjer her i targowax’ fredag’ …Tatt ekstremskade av følgt nordicnanovector i alt for lang tid. Håper at denne ledelsen er mer troverdig og spiller mer med åpne kort.Som jeg har forstått kan det komme spennende nyheter innen kort tid ? Eller hva er forventningene her på forumet?

2 Likes

Nordpolen er bare morragretten.

Du få prøve å inne andre kilder til informasjon

1 Like

Velkommen Ellen. Problemet til Targovax er omvendt av mange andre bioteknologiselskaper. Her er det meget gode produkter som det er marked for. At det er noe særlig entusiasme i aksjemarkedet og at ledelsen er gode til å piske opp stemningen er det vanskeligere å slå fast.

Så høyere risiko forbundet med forretningsfokus og evne, enn produkter, er min mening. Dette er uvanlig. Og Erik Wiklund er hel ved. La oss håpe han blir steinrik på sine opsjoner. Var de på 6kr?

2 Likes

Alltid en risk uansett…men nå er d så latterlig lav inngang at en må bare komme seg inn…Og har vært mye tap i biotech disse årene…så ikke rart at hver og en kan bli gretten:) Men også på tide det kommer en vinner…så la oss satse på at dette blir targowax:):):slight_smile:

1 Like

Ellen, ikke noen stor sak, men værsåsnill, start å skrive Targovax, og ikke … wax :slightly_smiling_face:

Enkel-v er det korrekte.

5 Likes

Nordpolen - veldig forfriskende innlegg på morgenen!

1 Like

Nå begynner EW å få fryktelig dårlig tid hvis han skal holde “schedule” i November :santa: :heavy_dollar_sign:

1 Like

Humor ja forsto du ikke at jeg k… med deg😊

Latterlig lav inngang i nano nå også, håper du ikke kjøper bare pga lav kurs… enda en smell kan bite deg i ræva om ikke annet er vektlagt for din inngang :sweat_smile:

2 Likes