Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Emission, udskydelse og gode data. Se igen om 4-5 år. Måske er kursen blevet bedre.

1 Like

Kan skje mye i 2022 også :nerd_face:

18 Likes
20 Likes

Targovax og Vaccibody er to sider av samme sak på Oslo Børs

Den ene er glansbildet, den andre er de harde realiteter for de fleste utviklingsselskaper innen farmasi og biotek.

Skal dette vise seg å bli å bli 2021 største miss i retrospekt … … Nykode er og blir stjernen på OSE’s biotek himmel og Targovax er utpekt til å avgå med døden … noen tar nok feil med sist nevnte - så følg med i 2022 - lykke til, og sååå deilig med nye aksjonærer - la det vare

9 Likes

Tok en long post her, forrige uke :man_scientist:

Hvor mye penger tjener vaccibody siden de er verdt så mye?

1 Like

Inntekt på over to milliarder NOK i 2020, mener jeg.

1 Like

1 Like

De har vel siste år tatt inn ca 1,5 til 2 milliarder i cash på de 2 partneravtalene og så tror jeg disse avtalene har visse milepæler som kan løse ut ca 7 milliarder til i cash. Dere får sjekke børsmeldingene fra okt 20 og nå i nov 21 og analysere selv. Dette er bare tatt på husken.

Så det har har vel mer mening å se på avtalene enn selve regnskapet. Men avtalene signaliserer nok et ganske formidabelt potensiale som partnere også har funnet sannsynlig. Verdsettelsen av selskapet er deretter selvføgelig og potensialet videre er betydelig. Den 5 jan er det en oppdatering fra selskapet og da særlig rettet mot covid vaksinen vil jeg tro. Det potensialet er nok ikke hensyntatt i kursen ennå. Tror NYKD passerer 100 i løpet av januar.

Så TRVX kan lett få en fin reise med den verdsettelsen som er nå om de leverer resultater.
Cash er viktig i slike aksjer og akkurat nå er det på plass. Tror på minst 3 kr i løpet av jan🙂

4 Likes

Begynner Thomas nå i Januar?

2 Likes

Første dag på jobb etter ferien… når tar raketten av? Trenger en ny sydhavsøy

1 Like

Og der var alle shortere som ble med i emisjonen borte :slight_smile: :shorts:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010689326

14 Likes

Skal vi satse på at øretraderne fra emisjonen nå har forlatt papiret?

1 Like

Stille før stormen? TRVX beveger seg sidelengs og venter på noen nyheter. Greit volum og mange blir kvitt emi aksjene sine. La oss håpe på et bra 2022. Det mest spennende i H1 er om TG og kina avtalen blir realisert (etter min mening). Det vil kunne reprise TRVX? Da har vi ihvertfall noe interesse og håndfast interesse for TRVX sine produkter. Kan også bli en god markedsføring i media med samarbeid Kina/Norge om kreftforskning.

7 Likes

Hva AstraZeneca vil gjøre hvis resultatene er gode fra Colorectal-studien blir også spennende. Regner med de ville kjøre studien av en grunn og hvis forventninger innfris, så vil de nok gå videre med denne og evt fler utprøvinger med Oncos-102 + Imfinzi. Det ligger jo klart for lisensiering. Sent H221, tidlig år 2022 sa vel Wiklund at det kunne komme resultater.

2 Likes

Lite diskusjon rundt TRVX. Fikk et snapchat av innsidediskusjonen også. 12 dager siden det var noe innlegg på TRVX. Stemmer det dere som er innsidere? Hva er deres erfaring med å være innsider og eier av TRVX og evt andre aksjer. Er det verdt det?

Jeg liker heller ikke at man må oppgi fult navn og adresse og kortnummer på et slikt forum.

La det ut som eget innlegg så får vi se om det blir slettet. Kanskje jeg til og med blir kastet ut, men da kommer jeg tilbake med annet brukernavn :grinning: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er eksempler på flerkontori med dedikerte hauss/baisse-nick, noe som er lettere å oppdage med litt mer info enn ditt normale Hegnar-forum.

Setter selv pris på kvalitetsøkningen det gir på forumet :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ja, det er sikkert lett å ha flere nick/brukernavn og det er useriøst - helt enig. Jeg har kun et, men hadde laget et nytt hvis administrator kastet meg ut fordi jeg hadde laget et innlegg med erfaringer rundt det å være innsider. Det har han sålangt ikke gjort og det er bra og seriøst.

Jeg er helt enig at man burde ha et system som unngår at man kan ha flere nick, men dette er vanskelig å få til. Alternativt er selvfølgelig å ha et forum hvor man måtte registrere seg og betale (som innsidere gjør her).

Hvorfor i alle dager skulle du bli kastet ut pga dette? Ja det stemmer at det er 12d siden forrige innlegg på innsiderdelen. Men vil vel heller valgt innsiderchaten, da det diskuteres mye heller der på sparket og i større diskusjoner. Men om du har kun et selskap du følger så har du kanskje ikke sååå mye utbytte av innsiderchatten, eller innsidetråden om du følger et “mindre populært” selskap.

1 Like

Enig med @Kraakko. Det mest av diskusjoner intradag finner sted på chatten og mye av informasjon som havner her har gjerne vert diskutert på chatten før det kommer her. Det gjelder mange selskaper og er ikke spesielt for trvx.

4 Likes