Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Iallefall med min måte å analysere på (Jeg er nybegynner, så ikke et råd til noen om noe) Så ser denne spennende ut på chart mht tekniske indikatorer :slight_smile: Muligens ta et lodd :slight_smile:

1 Like



19 Likes

Noen som vet hva analytikerne har for målpriser?

Antar at carnegie og dnb snart kommer med oppdaterte målpriser, Rundt 10 nok kanskje?

Hvor får du 10 kroner fra?

Carnegie nedjusterte sitt kursmål etter Q2 til rundt 7 kr om jeg ikke husker feil. DnB hadde 17 kr?

Oppdaterte kursmål basert ene og alene på nytt antall aksjer vil være hhv. rundt 3 kr og 7-8 kr. Legg til 0,8 kr for emisjonspenger og da ender enn opp på ~8,5 kr (DnB).

Rekk opp hånden alle som trodde dette skulle bli en nyttårsrakett👆

1 Like

Legger du de nye aksjene til DNBs målkurs blir den 8,5. Men pengene i må ha en verdi også, behovet for kapital er borte. Carnegie skal ha senket med tanke på behovet for penger. Derfor tror jeg at DNB kan komme til å lande rundt 8-10 kr. Carnegie litt lavere, 5 kanskje?

Fundamentalt sett kan jeg tenke at verdien med bedre sentiment for sektoren ville vært 5x dagens nivå. Altså 10 kr

2 Likes

Targovax hadde en medianoverlevelse på 25 måneder i førstelinjegruppen av pasienter behandlet med ONCOS-102 pluss kjemoterapi for ondartet pleura mesothelioma (MPM), sammenlignet med 13,5 måneder for kontrollgruppen med kun cellegift.

3 pasienter lever muligens fortsatt.

Dette kan vel ikke vært priset inn.

I tillegg har de mottatt 10mill ekstra i forskningspenger uten at det betyr så mye kanskje.

5 Likes

Aksjeantallet ble mer enn doblet i emisjonen, så det er ikke bare å dele på to. Netto emisjnsbeløp er rundt 150 mnok og utgjør 0,8 kr med dagens aksjeantall.

Litt forenkling fra min side så klart, men man må ta høyde for at behovet for en emisjon har vært kjent lenge og har preget både markedet og analytikerne.

1 Like

Første biotek som drar inn $ på en avtale kommer til å kjøre oppover som et skoldet troll, og virkelig forlate røkla.
Se på pcib som børsmeldte avtale i går, men uten noe særlig info om noe som helst. Endte dagen i minus

1 Like

Derfor er det særdeles viktig at Kina avtalen lander nå i H1. Da kunne det blitt litt fart.

2 Likes

Er det koblet til dette?

3 Likes

– Vi har sterk tro på potensialet for å behandle RAS mutert kreft med våre TG-vaksiner, og er veldig glade for å inngå dette samarbeidet med IOVaxis. Gjennom denne avtalen vil vi kunne generere mer data som kan dokumentere effekten av TG, i tillegg til den kommersielle oppsiden, uttaler Øystein Soug, administrerende direktør i Targovax, i en pressemelding.

Det betyr at de “gratis” kan dokumentere effekten og evt selge avtalen videre til vesten hvis dette blir vellykket.

1 Like

Jeg så å forlenge avtalen med 3 måneder i januar 2021, har de sagt noe mer siden da? Jeg kan ikke finne. Veldig kjekt om avtalen går i oppfyllelse

De venter på noen godkjenninger fra kinesiske myndigheter og håper at opsjonen kan bli utløst i H1 2022. De har vel nevnt dette på en presentasjon ganske nylig.

2 Likes

Takk :pray:

Wow. Har det gått 2 år siden denne ble annonsert allerede…TTT

1 Like
13 Likes
13 Likes

Resultatene går ikke usett, håpet her virker til å være at en fase 3 studie settes i gang i 22.

Vil Trvx vente med å starte, om det riktige samarbeid skulle bli presentert? ( før evt. andre mpm-studier er ferdig avlest)
https://www.mesotheliomaguide.com/community/3-wishes-for-2022-mesothelioma/

2 Likes