Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳



image

Download our full event guide

5th_Neoantigen_Europe_Summit_Brochure.pdf (8,4 MB)

13 Likes

Ja, med ultra lav market cap. Vi får håpe det endres snart, jo før jo bedre :coffee:

2 Likes

4 Likes

Avanza Bank AB
19 871 239
22,64%
10,55%
NOM
SWE

Har de kjøpt seg opp fra 9,8% ??

ja, det er et godt spørsmål
det kan virke som de har økt fra 9.82 til 10,55%
blir vel melding på det … kan da ha økt med 1.370.000 aksjer

Må ha vært noe feil med raketten som jeg fyrte av på Nyttårsaften. Gikk rett til værs den :grinning:

husk at vi enda er 21% over emisjonskurs - og dette er jo helt nytt for TRVX , det er nok mange som ser potensiale på dagens Mcap

1 Like

De fire største eierne er svenske, og største norske eier er først på syvende plass.

Rett og slett ufattelig… Men man skjønner jo hvorfor kursen ligger der den gjør når nordmenn viser sin mangel på interesse.

2 Likes

Norske investorer i TRVX har siden 2017 bevist at de ikke kan bistå norske småselskaper uten de kjente bjellesauene som rir enkelte selskaper sim i en pandemi - jeg er derfor glad for ytterligere svensk inntreden i f.eks Trvx , og dersom Avanza besluttet å forbli i Trvx utfra potensialet bør vi alle være fornøyd, alternativet de siste år kjenner vi såre vel …
God helg

3 Likes

hvis dene aksjen skull vært så heldig å lykkes hva ville kursen blitt da sånn ca?

1 Like

circa 1000…

1 Like

Vanskelig å si , da det spørs hva de lykkes med…

Men med dagens market cap på 380mill, så skal de ikke mye til for en dobling.

1 Like

3 Likes

klart d er vanskelig men er jo stor forskjell på 1000 og 2kr;-)

1 Like

998 kr

4 Likes

Seriøst, la oss gi en range da : 1000kr +/- ett siffer (på enden)

1 Like

Får de litt fres på sakene, både med Oncos og RAS, kan 1,5 mrd i verdi være et mål på mellomlang sikt. Ca 4x dagens kurs.

5 Likes

Ja, det ser en mer et realistisk spread på kursmål, fra 2kr opp hos meg til 4+, og fra 2kr til 8+kr hos deg.

Det 1000 greiene er bare tull :wink::joy:

Full klaff så er vi vel ennå på et håp om en tidobling til 20+👍

2 Likes

Og husk en tidobling blir kun 4milliard :wink:

7 Likes

Jeg er iallefall ikke inne her for å håpe på en dobling bare💶

4 Likes