Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Mon ikke snart der kommer en udmelding fra EW om videre vej herfra. Emission er overstået, pengene er i kassen, osv.

Synes vi mangler svar på følgende;

  • status på TG og Kina
  • ny CFO?
  • status på diverse samarbejder med BP
  • udmelding fra styreleder (virker meget anonym må jeg sige)
  • opstart af nye forsøg??

Måske jeg har glemt noget???

1 Like

Status på TG og kina blir spennende. Kanskje nyttårsraketten vår sendes til værs når Kina feirer nyttår 1. Februar​:euro::wine_glass:

1 Like

Nei, skal bli godt når vi er ferdig med dei første 200% slik en er på break Even :joy:

4 Likes

Det som skulle bli et bra år ble Annus horribilis. Emisjon på 1,72, sier seg selv. Nå er det om å gjøre å komme seg på beina, etter å ha tatt telling! TG Kina har vi venta snart 2 år på, lei av alt som ikke skjer. Nå må de komme i gang, og vise hva de har! Oncos og Tg er bra, men studiene til nå har vært for små, det er nok fasiten. 8 pasienter i meso, 25 mOS=for få pasienter. Det lover veldig bra, og tenker BP tenker det også! Jeg har selv ikke vært realistisk i mine forventninger. Kortsiktig så tror jeg colorectal med AZ, kan føre til noe🤔 Jeg har flere aksjer en noen gang i Targo, og har fortsatt trua😁 Mulig det blir noe flere også.

9 Likes

Dobling? Tripling? :sweat_smile:

Dere høres ut som de som ville selge oljeforekomstene våre for et par binders.

Potensialet er skyhøyt, men det vil ta tid.

8 Likes

Enig, men jeg har god tid. Har heldigvis ikke investert penger jeg trenger per nå

2 Likes

Phu, endelig så var der røde tall igjen på Targovax, denne perioden med grønn grunnet alle lave kjøp i emisjonen har vært uvant :wink:

(litt ironi for den som ikke tok den. )

1 Like

Plukka litt i dag, syntes Targo ble “litt billig” nå. (Nano dro nok med seg denne litt og)
Får se hvordan kursen er når en kommer fra tur :skier: :blush:
Ha en fin dag til alle investorer.

3 Likes

Yup der fikk jeg plukket litt selv på 2 og tilbake i Targovax, satse på at kursen stiger utover året :smiley:

1 Like

Når jeg ser utviklingen i targovax etter nyttår, så tenker jeg at det er ikke alt man skal forstå

Er det noe spennende nyhetsforløp for Targo ila 2022?

Mye spennende på gang, bare les litt oppover i tråden. Bare synd targovax ikke går opp på gode nyheter. Og synd den går tredobbelt nedi forhold til OSE når klimaet er surt. Men en dag!

1 Like

Hele biotek-sektoren har hatt det blytungt etter smittebølgen med omikron tok av. Rekrutteringen til de ulike studier stopper jo nærmest helt opp.
Første børsuke i det nye året gikk rett i bøtta, og falltakten ser ikke mindre ut i starten av denne når også spenningsnivået internasjonalt nærmer seg bristepunktet.

Jeg skal i allefall kjøpe mer når den kommer under emisjonskurs.

Det er vi nok flere som skal. Men så lenge har jeg ikke tålmodighet til å vente. Vi kan risikere at det blir evig lenge.
Det er bare å takke NANO for hjelpen med biotektilbudet i dag.

1 Like

Avanza Bank flagget 31/12-21 sin posisjon under 10% ; til 9.82 %
etter det har aksjen sklidd på isen,
men den 7/1-22 kan vi leste på TRVX hjemmeside at posisjonen er 10.55%
det er 1.370.000 aksjer MER enn 31/12 - men det er ikke flagget i markedet
enda fremstår dette som mystisk - noen som vet ?

1 Like

Virker rart. Kan ikke se de har værtpå det nivået fra 28/12-21 til nå.

Dagens lister viser kun noen få desimaler mindre enn listen på TRVX sin hjemmeside.

2 Likes

Ja, merkelig. Lagger sikkert en plass i tilfelle.

Kjøpt litt mer trader aksjer , se om det hopper litt senere i uken.

Ellers får en bare logge av i velkjent rødt terreng. :joy: med latterlig marketcap.

1 Like

Det er det som er det fine med markedet. Det skifter mening oftere enn jeg skifter sokker.

Ja, såklart. Vi har sikkert helt feil. Forventer så klart massiv nedside herfra slik som i 2021​:ok_hand::joy: