Bare snakket her inne får aksjen til å svalestupe … rett i hendene på gribbene
Som forventet dette vel. Og sannsynligvis verre i morgen etter DnB.
Hvorfor trur du det blir verre etter imorgen?har du solgt i dag da?
Det er mange småaksjonærer her inne som leser disse trådene og kjøper/selger litt på hva som skrives. Det har vært store forventninger til leveranser i H2 som er guidet. Det betyr lite om hvem som “styrer” disse studiene. Det har vært brukbart momentum i aksjen uten nyheter nettopp på grunn av forventninger. Når nyhetene uteblir og vi er helt på oppløpssiden av dette året så er det ikke unaturlig at vi faller tilbake mot krona. La oss håpe at EW har et Ess i ermet som kommer når vi minst aner det.
For de som håper på noe fra DNB konferansen, så skal CEO holde sitt innlegg/foredrag kl 15:10 til 15:30 og kommer rett etter NYKD og ULTI. Burde være godt med folk i salen.
Nei, ikke solgt. Prøver å være realistisk. Antar at det er lite sannsynlig at det slippes nyheter i morgen før konferansen, og da har vel EDW lite annet å spille på enn det vi vet fra før. Men det er lov å være positiv og tro på noe annet
Kan selskapet egentlig vente så lenge ? Det ble jo nevnt på CMD (jfr det som er skrevet her inne) at det har vært kontakt. Med noen.
Jeg hørte på Q3 for litt siden, og de sa det har vært initielle samtaler/dialog med interesserte parter siden en konferanse noen uker tidligere? Det betyr at man er helt i startgropen av eventuelle samtaler.
Targovax kan heller ikke inngå seriøse forhandlinger uten å ha noe konkret å vise til. Technical Proof of Concept virker å være på plass fra Q3 - men detaljeringsgraden i tekniske forhandlinger og diskusjoner avhenger også av IP-rettigheter. Er dette på plass?
Du har rett i at de ikke kan vente så lenge; men de må vente minimum den tiden det tar å sikre egne interesser og teknologi. Det er derfor jeg tror de nevner “spesialistinvestorer” jevnlig; altså en mellomfinansieringsløsning frem til en eventuell pre-klinisk-(mega)deal for cRNA. En må ikke glemme økonomiske forpliktelser med studieoppstart av Oncos neste halvår, etc.
Med litt godvilje kan vi telle 6-9 mnd forhandligstid fra Oktober. Da snakker vi om potensiell deal fra April - Juli 2023 , tidligst.
Kan det tenkes at IP blir liggende i et SPV med delt eierskap ? Når krybben er tom så bites hestene.
Delt eierskap høres rart ut. Targovax går ikke konkurs, og det er nok heller sånn at det er flere interessenter som de kan spille på.
Jeg må slutte å snakke opp kursen her før jeg handler skjønner jeg.
Du reddet dagen for oss med en solid avslutning med 170 aksjer.
Høres rart ut ja, men selskapet må lande en preklinisk deal på cRNA (eller at det kommer noe KRAS ut av det blå). Tradisjonell emi synes nærmest utelukket. Så tanken/spekulasjonen fra min side er ikke noe annet enn at man allerede kan sitte tett på noen i en felles anstrengelse som ender i en pre-klinisk deal.
Hvis Iovaxis omsider kommer i gang med TG i Kina på nyåret kan tidslinjen før kassen er tom forlenges med ca 3 måneder. Ikke mye men alle monner drar.
“The milestone payment for the exercise of the option to license TG01/02 is USD 3 million”
(fra meldingen j januar 2020)
Slutta med fuglejakt og begynt med bunnfiske. Blir fisk til jul. Justerer snittet med 0.02kr.
Er ganske fersk aksjonær I Targovax men har kjøpt meg opp topp 50,stort sett handla på dupper og mellom kl 11-13 dagane da av en eller merkelig grunn er aksjen som regel lavest da.
Det høres ut som en drøm. Du smiler lenge før meg. Med reserver til å opprettholde posisjonen, så tenker jeg det er mulighet for å gjøre ei kule som savner sidestykke.
Håper å ta inn tapet i Pcib🤣
Galskapen lenge leve
Da kom det endelig melding om TG-studiet som vi allerede kjenner til.