Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Targovax - SmĂ„prat 2 (TRVX) 2 đŸ„ł

Ja jeg lanserte en teori i gÄr kveld, se lenger opp. Om det er et halmstrÄ eller tykkere fÄr vi se etterhvert :slightly_smiling_face:

2 Likes

Man setter ikke opp datterselskaper og lager konsern fordi det er “hensiktsmessig”.

Da mĂ„ man forklare hvorfor det er “hensiktsmessig” og det har ikke blitt gjort T har bare sagt “houskeeping”.

Derimot er det “hensiktsmessig” dersom man skal ha inn en partner pĂ„ et av de 3 hovedprosjektene til Targovax. Da kan man isolere driften og risikoen med dette prosjektet i et eget selskap og man kan hindre partnere innsyn i den Ăžvrige virksomheten i T.

Da har man en begrunnelse for “hensiktsmessigheten”.

Partneravtaler kan ta lang tid Ä fullfÞre med due dill osv. Det kan ta Är. Det har nÄ gÄtt lang tid siden T vant patentsaken i runde 1 sÄ det er rimelig periode for forliksforhandlinger, due dill og forberedelser til signering av partneravtale. Har man en intensjonsavtale Ä arbeide ut fra i en slik periode, og det vil ofte vÊre tilfelle, sÄ vil man selvfÞlgelig parallelt etablere et datterselskap om det er den mÄten man ser for seg at et partnerskap juridisk best organiseres pÄ.

SÄ mÄ man da ogsÄ vurdere om det er tilfeldigheter at flere hendelser skjer samtidig.

4 Likes

Kan tilfÞye at selskapet har vert noksÄ sikre i sin sak pÄ hvem det er som har pÄklaget patentet. Kilde vil vÊre samtale jeg har hatt med forhendvÊrende CFO

6 Likes

NÄ veit vi vel ikke hva slags aktivitet det er i de forskjellige delene ennÄ, sÄ blir lett spekulasjoner. House-keeping blir en forklaring som Äpner for dette. Spesielt nÄr man leker med tanken om det langsiktige formÄlet.

En annen spekulasjon kan vÊre at det, pÄ nÄvÊrende tidspunkt, er mer ryddig og synliggjÞr aktiviteter i de ulike prosjektene. Vi veit jo at Targovax mottar stipender knyttet til TG og at de bruker Skattefunn.

Skulle det komme tildelinger til cRNA, sÄ kan det vÊre fornuftig Ä ikke blande kortene.

Ikke fullt sÄ spennende, jeg veit. Mulig nissefar er Þrlite forsinket i Är, men sÄ er det jo alltids pÄskeharen. PÄskens symbolikk er mer passende til Targovax, selskapet som led og stiger til himmels.

God Jul

8 Likes

Falnes pÄ kjÞperen.

1 Like

hÄper han fortsatt har teften:)

1 Like

Han kjĂžrer vel etter risk reward.

1 Like

Det slÄr aldri feil. Hver gang jeg handler litt mere aksjer her i Targovax, sÄ gÄr det bare nedover. HÄper det snart tar av nÄ.

Det er noen her som har tatt seg bryet med Ă„ oppdatere kalenderen til TRVX her inne, der fant jeg dette (det er sikkert postet tidligere her inne):

10 Likes

Fint at du fant den Solskimm.

Jeg hadde fÄtt med meg en gang at CRNA skulle presenteres i USA i januar men mistet linken.

Dette betyr nok at T aksjonÊrene i lÞpet av en mÄned vil fÄ mer utfyllende info om status.
Kan bli skikkelig hot dette.

4 Likes

Targovax pÄ topp lista pÄ denne konferansen. :blush:

Tackle the top 5 priorities in the field, including:

https://rna-cell-therapies-summit.com/wp-content/uploads/sites/819/2022/08/cropped-29762-Favicon.png

Progress cell-specific RNA delivery methods for efficient CTx transfection and prevent off-target toxicity with BioNTech , Gamida Cell and Targovax

https://rna-cell-therapies-summit.com/wp-content/uploads/sites/819/2022/08/cropped-29762-Favicon.png

Explore RNA modifications to drive durable therapeutic responses with transient RNA effects with Intellia Therapeutics , Editas and SQZ Biotech

https://rna-cell-therapies-summit.com/wp-content/uploads/sites/819/2022/08/cropped-29762-Favicon.png

Overcome immunogenicity and elucidate the pathway from bench to benchside to accelerate to approval with Cartesian , Lupagen and Sanofi

https://rna-cell-therapies-summit.com/wp-content/uploads/sites/819/2022/08/cropped-29762-Favicon.png

Enhance analytical and process development to optimize purity levels and meet quality attributes to satisfy regulators with Tidal (a Sanofi Company) , Sana Biotechnologies and Cartesian Therapeutics

10 Likes

BĂ„de Victor Levinsky og Thomas Birkballe Hansen stĂ„r pĂ„ talerlisten👍

4 Likes

NĂ„ vet vi at patentene pĂ„ cRNA blir sendt inn og dette er vel fĂžrste del av et roadshow som forhĂ„pentligvis ender opp med en avtale med penger “upfront” i lĂžpet av vĂ„ren. FĂžr det mĂ„ vi ha en midlertidig finansiering pĂ„ plass . Ikke sĂ„ veldig lenge til de fĂžrste kliniske data pĂ„ TG USA heller (5-6 mĂ„neder). Det kan bli et spennende H1 for Targovax.

4 Likes

Det begynner Ă„ lysne i horisonten etter en lang stille hĂžst.

Er vel i morgen sola snur ogsÄ. Vi fÄr ta det symbolsk:

Targovax snudde med sola😊

3 Likes

Hvis de er relativ sikre pÄ at de fÄr til noe med cRNA sÄ bÞr ikke den mellomfinansieringen bli store greine. De har vel ca 75mill pÄ konto pr 31/12. GÄr Iovaxis avtalen i havn sÄ er vi der.

2 Likes

Eller en TG avtale som jeg har trua pÄ

3 Likes

Ja ja, det jobbes dag og natt. :moneybag:

2 Likes

De har hatt styremĂžte i kveld

2 Likes

Jeg har hÞrt EW en plass at [TRVX har en unik tilnÊrming til circRNA som skiller oss fra de andre, og de mener at TRVX har et fortrinn pÄ delivery, produksjon og at deres konsept er bedre egnet til kreftbehandling]

6 Likes

Les selskapspresentasjonen fra november hos T

1 Like