Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hvis man regner Targo med fullført fase 3 TG og Oncos med markedstillatelse til rundt 2mrd kr i kost fra i dag, og 500M til å få de andre kandidatene i gang de neste årene så er nok ikke prising på 30mrd for selskapet i den situasjonen feil. Resultatene hittil er gode nok til å sannsynliggjøre at det er mulig. Markedet sliter bare med å se hvor de 2,5mrd skal komme fra med market cap på 209M. Hvis vi regner direkte på en 1-24 utvanning ved en 2400% emisjon på 2,4mrd på kurs 0,55 ville man med en aksje i dag til 1,13kr fortsatt stå sterkt i pluss når caset var fullbyrdet. Men å få igjennom noe sånt ville krevd en med skikkelig tro på caset og sånne beløp tilgjengelig. Dog billig i forhold til potensialet her. Personen som gjør det får fin R/R med potensielt 10x investeringen på 5-6 års sikt. Gitt at alt går perfekt.

Bedre enn: “The trial will be sponsored by us” :slight_smile:

Bra frempek (som de sier i litteraturen) i dag. Resten er bare sladder (opsjonene, kursmanipulasjon, ledelsens vurderingsevne osv).

11 Likes

Hva om Targovax skilte ut TG i eget selskap som de børsnoterte med en kapitalinnhenting på XX mill, samtidig som de solgte seg ned til 51-80 % eierskap. Selvsagt etter at kineserne innløser opsjonen sin.

Kunne det løst noe?

1 Like

Ja, ingen tvil om hva som dominerer der inne :record_button: Burde strengt tatt hatt sin egen tråd. Men det er kanskje vel fortjent og et naturlig resultat om man absolutt skal måle krefter med piers på OSE ?

Da ønskte Targovax god jul på LinkedIn så da må vi vel vente til neste år på fleire gode meldinger om framtida til Targovax si gode forskning,blir ett spennande 1 kvartal, markedet priser Targovax til komplett fiasko, vi får sjå

Hvis ikke andet, så er det da dejligt optimistisk, at Targovax ønsker Godt Nyt År🤞

3 Likes

Ja, dette måtte blitt igangsatt av BP/Staten eller en nyforelsket milliardær. Ville ikke vært den lange modellen med henting fra børsen. Er en måte å kjøpe selskapet billig på, og samtidig sikre forskningen. Spesielt nå som finanstilsynet pusher på meglerhusene til å droppe den vanlige modellen med fortrinnsrett i hver emi de utfører.

En som er lei å vil selge 200.000 aksjer til 1,1220 førjulstilbud

1 Like

Targovax- når formueskatt er viktigst :slight_smile:

Vaktbikkje som passer på at vi ikke feirer Jula med MCAP mye over MNOK 210.

1 Like

Vedum kom jo med en gavepakke til alle som har hatt et kjipt biotech år, med sine 37,84% i aksjeskatt :stuck_out_tongue:

1 Like

ja men frist for å avslutte ASK konto var vel i går?

1 Like

Aner ikke, jeg investerer uten, siden jeg kan alle regler for vanlige aksjekontoer, men ikke orker ASK styret når ting blir litt komplisert med selskap registrert i andre land og utbytter osv, samt avslutning og oppretting mtp. skatt.

1 Like

Det er dagen du selger som gjelder. Siste frist i år er 30.des.
Oppgjør tar vanligvis 2-3 dager. ASK-konto skal du kunne slette selv.

Det er slik min kontakt i banken forklarer det.

Noen klipp om forventninger til kapitalmarkedet og MA`s innen Biotek i 2023. Interessant om enn ikke direkte relevant for Targovax selv om selskapet også må navigere i dette farvannet.

13 Likes

Tenker nyttårsrakett. Gode nyheter og samarbeid. Kurs holdt nede. :rocket:

1 Like

Vi vil nok se 0,9 før 2023

Jeg vil ikke ha noe “nyttårsrakett”
Jeg vil ha varig, massiv oppgang med substans

1 Like