Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Noen som kan bekrefte om Targovax også deltar på JPM-konferansen denne uka. Klarer ikke å finne deltakerliste/agenda på egen hånd.

1 Like

De deltar:

4 Likes

Det er kun Showcase som ligger på hjemmesiden pt, og JPM er gnien med opplysninger om deltakerne.

1 Like

EDW og LG tok tydeligvis med seg kassa på førsteklasse, og har nå landet et helt annet sted enn Frisco :grinning:

Mulig jeg er dårlig til å lete, men verken Circio eller Targovax er å finne på lista over deltakere på lista til JPM.

Da har du kommet lengre enn meg. Jeg har ikke funnet noen deltakerliste for JPM :see_no_evil:

https://www.life-sciences-usa.com/product/morgan-41st-annual-healthcare-investment-management-inc-jpmorgan-2001-29649.html

Her står Circio AB Dette ble publisert 6 jan lenger oppe på tråden

Ja, men det er en annen konferanse. Ikke JPM. Foregår i det samme tidsrommet om jeg har forstått dette riktig.

Det er to forskjellige konferanser ja.
JP Morgan sin er på The Westin St. Francis San Francisco Congress centre. Den andre er på Hilton Union Square.

The J.P.M. Health Meeting is for clients of the firm, by invitation only. Please reach out to your J.P.M. representative to inquire about an invitation. Registration closes prior to the Meeting date. There is no onsite registration.

1 Like

JPM 2023

41st Annual Healthcare Meeting

Westin St. Francis Hotel
9 - 12 January, 2023, San Francisco, Califor|
1 Like

Kanskje Targo deltar sammen med Agenus på JPM. På ett eller annet vis.

Ja, jeg fant ingen deltakerliste på den hjemmesiden forresten. På Targovax sin hjemmeside står begge konferansene oppført.

Vi får vel forhåpentligvis se PDF fra presentasjonen(e).

1 Like

En kjedelig dag på taperlista,håpe det snart er vår tur

1 Like

Kommer ikke i feststemning akkurat når nest største posisjon på lista er den største Party-Pooper`n.

Enig,ikkje bra

Nest største posisjon er en samlekonto for mange, ikke ulik NORDNET LIVSFORSIKRING som jeg mener er Investeringskonto Zero hos nordnet.

1 Like

Joda, men ikke lite aksjer fra siste emi som er solgt unna.