Slettet
ser også ut som om Avanza kjøper med en annen konto…
Noen som finner hvem/hva som Targovax skal bidra med ? Påmeldt på kort varsel ?
Finner ikke at Targovax er listet som et deltagende selskap, men Agenus er listet opp.
Kanskje og endelige noe nytt om Melanom. Eller Agenus må gjerne ta de 20% som er ledig fra siste GF i løpet av de neste dagene
Hvor da forresten ? Jeg finner dem ikke.
Nest største aksjonær ifølge VPS, Avanza Bank AB, har i henhold til de oppdaterte aksjonærlistene per i dag solgt drøye 515.000 aksjonær og har etter dette en beholdning på rundt 6,95 millioner aksjer.
Om de fortsetter å selge, risikerer vi dessverre at kursen kommer under ytterligere press…
Selskapet sin pressede økonomi påvirker nok framdriften og aktiviteten i selskapet. Bør komme en avklaring ganske snart. Hvis de ikke er rimelig sikker på å hente inn cash, så burde de satt Oncos på is og konsentrert seg om cRNA. Utfordringen med å annonsere det, er nok at kursen ville falt betydelig fra dagens nivå. Kan ikke si annet enn at jeg er spent på hvordan dette ender.
Jobber dei hardt for å løyse finansieringa?
Ser sånn ut ja. Begge i San Fransisco i samme tidsrom.
Med targo sin kjennskap til pancreas, skulle de fått til en Crna for insulin levert av adenovirus til pancreas celler. Kur for diabetes…?
Vet ikke om det teknisk ville latt seg gjøre, men da er det money in the bank
February 2, 2023
Hvem er Circio AB?
Litt av er aktivitetsnivå,er det pga manglende finansiering og panikk?eller at dei har så mykje bra å vise fram til bransjefolk
Eigd av Targovax?er dette noko som er kjent fra før?
Det er eid av Targovax:
2.3 Basis of consolidation
The consolidated financial statements comprise the financial statements of the Company and its
subsidiaries. As at 30 September 2022, Targovax Solutions AS located in Lysaker Norway, Targovax OY,
located in Espoo, Finland, and Circio AB located in Stockholm, Sweden is 100% owned and controlled
subsidiaries by Targovax ASA.
Edit:
Dere skremmer jo livet av meg her, hadde EW og Melin drevet butikk i butikken hadde jeg vært ute før 0915 mandag morgen