Ja, jeg synes også det ser meget bra ut og de bør jo lande et eller annet. Både i hele selskapet og deler av selskapet (etter housekeeping) bør det være muligheter. Det lille vi har fått av cRNA virker jo veldig lovende og hvis dette er fremtiden så bør jo noen bite på??? Hvorfor skulle ikke TRVX få til en deal her når andre selskaper har gjort megadealer med kanskje dårligere utgangspunkt.
EW er en skarping og det kommer nok ikke en emi som sist, om det kan unngås. Det tror jeg det kan.
Ved sist emi var Targovax et selskap med et lite studie og med aktivitet i kun virussegmentet, et vanskelig og surt miljø på den tiden. Det er en hel del som har endret seg siden den gang.
Emisjon med MCAP 200 som utgangspunkt er dødfødt. Så vi trenger bensin på bålet. Most soon (fysj).
(det er kanskje ikke “best practise” å dra på en konferanse med visittkort som viser til en blank hjemmeside ?)
Kan du laste ned artikkelen for så å laste den opp her?
Jeg fikk “session timed out”
Samme her
Takk for delingen Ruben
Efficacy
Overall, 35% (7 of 20) of evaluable patients achieved RECIST v1.1
objective response, including 6 PRs and 1 CR which occurred in a
patient with a recurrent in-transit lesion. ORR was 38% (3 of 8
patients) in Part 1 and 33% (4 of 12 patients) in Part 2
Melanom-studiet skal jo finansieres. Vi har hørt det før, men ytterligere oppmerksomhet skader neppe.
Agenus ! Step up your game.
Circio AB med cRNApresenterers nå atså alene til uka i San Fransico.
Kan det bety noe at ikke hele Targovax er deltager?
Kan det bety at det er gjort deal med TG og mottanderen i patentsaken, at der pågår duedill?
Og at det derfor ikke er hensiktsmessig å promotere Targovax som helhet lengre fordi det allerede er planlagt disponert deler av selskapets assets?
Da skreiv du det eg tenkte i heile går,mulig ønsketenkning og for optimistisk.
Foreløpig ingen oppdatering om priority date på Targovax sine hjemmesider knyttet til patentsøknad, og circio.com er fortsatt tom. Det siste er merkelig jfr visittkortet som er lagt ut ifm deltakelsen. Men helga er enda ikke over.
Noe muffins med den hjemmesiden…
Expires On
2023-03-14
Registered On
2018-03-14
Det er vel noen som har reservert domenenavnet for 5 år siden. Trenger ikke ha noe med Targovax å gjøre, men de har kanskje kjøpt domenet nå?
Mine ressonementer er forsåvidt ikke basert på ønsketenking men på forsøk å sammenstille info og hendelser.
Er man ikke insider så må man prøve å legge puzzlespillet med de brikkene man finner.
For meg har det nå økt fra 3 til 4 brikker angående TG deal:
-
15.12.22 Targo flyttet TG patenter fra T til TS
-
15.12.22 Patentmotparten hentet 150 mill US dollar fra eierne.
-
Patentmotparten ønsker seg patentrettighetene til T men har tapt en sak, T ønsker seg pengene til motparten, forlik er logisk.
-
11.01.23 Targovax kjører en presentasjon i USA uten å ta med TG.
Spørsmålet mitt er da om du er 100% sikker på kven patentmotparten er?håper du har rett da eg har kjøpt mykje Targovax aksjer siste 2-3 måneder.
Jeg baserer meg på info fra de “gamle gutta” her inne. Motparten har et patent med samme opprinnelige opphav som Targovax sitt fra 1990 tallet. De som har lest patentsaken sier motpartens argumentasjon for sine rettigheter er slik at den bare kan komme fra den parten.
Det virker sannsynlig at det er slik.
Dette har vært tema flere ganger om du går tilbake på tråden.
Mulig du har rett, men dette er antakelig ikke noe annet enn det første reelle forsøket på å jage en deal på cRNA med beskyttelse fra patentsøknaden på en konferanse som er orientert mot investormiljøet (dette er antakelig ikke en egnet konferanse for TG og ONCOS). At man velger en ny hatt synes kanskje merkelig, men det som skal presenteres er tross alt knyttet til et nytt regime i Stockholm med et annet navn.
Ser den men hvorfor nytt navn??Skulle ønske ledelsen informerte litt meir om tanker/visjoner.Dette er vel ikkje berre inhousing.
Jeg tror ikke det ligger så mye annet i dette enn housekeeping. Det er på tide at vi får en skikkelig presentasjon av cRNA. De må jo si litt mer nå hvis de skal fylle en hel presentasjon. Spennende blir det.