Presentasjon av (Circio AB) cRNA på Showcaset i dag. Det er vel naturlig å tenke at det kommer en deling av den i løpet av det neste døgnet ? Dog ikke sikker på hva mer vi kan få av nytt i tillegg til det som allerede ligger ute. Avtale med akademia ?
Det viktige er om det blir en cRNA avtale i det korte bildet. Det meste annet er støy. At et ark mangler i januar presentasjonen betyr ingenting. TG har allerede en avtale på studiespons, den går som den skal. Eneste som kunne kommet der i det korte bildet er nyheter fra Kina-dealen, men har egentlig mistet tro på at det blir noe av.
cRNA er litt lengre frem og vi trenger finansiering før det. Derfor er alle avtaler store eller små viktige nå.
Ja, min kaffegrut sier også penger fra TG som forlenger runway med 3-6 måneder. Det gir forhåpentligvis ro og anledning til mer attraktive cRNA-avtaler. Tror jeg, men må som alle andre spekulere mens noen treskaller ligger ute med sperrer på NOK 1,09.
Det kan jeg lese gruten også. De 150 000 stk som gikk første kvarteret til 1.03kr ble snappet opp raskt.
Hvordan er ordreboka utover fem kjøp og fem salg?
1,046 - 1,086. Kan ikke se mer enn det for min del.
Svensk retail hos Avanza ? Mon tro det.
Jeg hører treskoa klakke ut døra. De får stå for sine egne undersøkelser og vurderinger. Jeg holder en knapp på at kaffegruten har rett.
Tipper det er mange som klør etter å trykke på kjøp-knappen. Plutselig får vi litt info som kan endre frykten til FOMO
1,09 er under press og det spises litt. Kanskje vi får en hyggelig avslutning idag før cRNA presentasjonen.
tendensen er desverre med engang der kommer litt kjøpsinteresse,kommer mye til salg,Ser desverre ut som om noken skal kvitte seg med en del aksjer på dette nivået
Ca 6 millioner stk.? Det får vi til. Skal bli spennende når den klamme hånden er borte.
Får håpe du har rett.
Det øker jo sjansene for å kjøpe billige TRVX aksjer ETTER en eventuell positiv melding
Du bør ikke være for sikker på det, det er nok flere av dagens aksjonærer som har en god pott på sidelinjen som også i større grad vet hva noe bør være verdt
For min egen del, hvis det kommer en hyggelig melding er det frem med gangetabellen på antall aksjer…
Det klart beste nå er muligens å få realisert verdier TG for å få finansiert videre cRNA . Det bør trolig øke verdiene på cRNA og sette selskapet i en bedre forhandlingsposisjon om noen er interessert.
Men det kan selvfølgelig skje noe i cRNA for det segmentet er skikkelig hot i bransjen så jeg er litt overrasket om noen ikke faller for fristelsen til å ta et bet der på nåværende tidspunkt.
Men som jeg har skrevet tidligere noen ganger - jeg tror en deal er på gang i TG ut fra de små hendelsene som har skjedd .
Når er presentasjonen?
Wed, Jan, 11 2023 at 3:00 PM, Franciscan - A, Level Ballroom.
Skulle vel ver mulig å få litt info derifra da
De ligger 9 timer etter oss dvs presentasjon kl 24.00 i kveld/natt
Stille før stormen?
Intet nytt er godt nytt ? Trodde da faktisk vi skulle få en liten smakebit i dag etter gårdagens presentasjon. Har klikket på en god del visittkort som ligger ute på Showcase, og Circio er det eneste selskapet (mulig det finnes flere) som ikke har en underliggende link til egen hjemmeside. Selv ikke en link til Targovax. Skal ikke si så mye mer om det, men det er da langt fra godt nok når man først skal nå ut til et stort publikum. Herunder akademia og kapitalmarkedet.
Ytterligere 500K ut av Avanza #2 til meglerkonto som det spises av. Vi får håpe at Redeye-konferansen kan sette en stopper for ytterligere tapping fra våre svenske aksjonærer.
heilt enig,virker fryktelig amatørmessig!!