Synst Einarsson virka meir positiv til Targovax det lille dei snakka om Targovax i dag enn sist eg hørte han.
Også interessant å høre om det uformelle som skjer i kriker og kroker på JPM-konferansen, og noen opprømte CEO`er fra norsk biotek. Mye buzz, og store forventninger til 2023 og M&A.
“Non-dilutive funding” høres bra ut!
Mye plass her tilegnet cRNA, men ikke et ord om Circio AB. Underlig at det er den hatten som brukes på Showcaset. Early partnering/non dilutive 2023-2024. Vel, 2024 duger ikke. Så hvor kommer overraskelsen ? Er det TG som skal forlenge runway med nødvendig tilmålt tid ?
Targovax sin januar presentasjon har en liten spesiell skjult info.
The missing Link. Avsnittet som mangler!!!
Presentasjonen som ble lagt ut i dag mangler avsnitt 3.
Side 6 - avsnitt 1 - ONCOS 102.
Side 17 - avsnitt 2 - cRNA
Side 27 - avsnitt 4 - Outlook.
Avsnitt 3 er tatt ut - presentasjonen av TG2 mangler.
Hvorfor???
Fordi dealen “gjort” med TG2 er mitt tips - papirarbeid, due dill og detaljerte kontraktsforhandlinger, inkludert forlik patentsaken tar tid - kan ta uker og måneder.
Men man kan selvfølgelig ikke kjøre en presentasjon av TG2 om det allerede er planlagt disponert over dette prosjektet med en partner.
Vi får vente og se. Skal vi gjette på deal før Q4 16 februar???
Når man leser innlegget ditt kan man fort tillegge deg at det er du som på en måte legger opp til at det er åpenbart at de har glemt / helt bevisst ikke har lagt til et avsnitt.
Måtte selv inn for å se hva du mente, og det er jo helt obvious at de har skippet seksjon 3 om KRAS / TG. De andre er merket med fete tall 1,2 og 4, del 3 mangler.
Enten har de sovet på designavdelingen og glemt å lagt inn del 3, ellers så er det noe annet på gang ja. Spesielt!
Som alt annet med Targo for tiden så er det binært.
Enten søvngjengeri på design eller TG-deal på gang.
Brent barn lukter vondt. Tror på det første fram til det motsatte er bevist.
Les mellom linjene Rart de ikke tok seg bryet med å fjerne TG fra side 5. Men det hadde kanskje vært for åpenbart ?
Bra observert, men jeg klarer ikke helt å se forskjellen mellom november og januar presentasjonen?
Nå fikk dere meg til å klø meg i skjegget;
Det er ingenting om KRAS på DNB Healthcare, ABGSC Norwegian Oncology Lunch Seminar, heller, bortsett fra nevnt i en overskrift og oversikten over pipe…
Forrige gang KRAS var med i en presentasjon var den Lone holdt i september:
En liten observasjon knyttet til patentstriden. I følgeskrivene som er lagt ut i journalen hos EPO ifm overføring av patentene til Solutions, så har dette patentet status som “Granted” i Australia, Hong Kong , Israel og US. For alle andre land/territorier (Europa, Japan, Kina) så er status “Under Examination/Validation Completed/Application Filed” (og “Under Appeal” hos EPO).
Betyr dette at patentet allerede er beskyttet i sin nåværende form i US ? Med referanse til sidene 5-8 i vedlagte fil
application.pdf (167,2 KB)
På presentasjoner med begrenset tid er det jo smart å konsentrere seg om det viktigste, så kanskje forklaringen er så enkelt som at de ikke hadde tid?
KRAS er jo ellers et aktuelt tema det også for tiden så det kan være de har et spor der som gjør at de ikke synes det er så viktig å løfte det frem i presentasjoner nå.
Ikke greit å vite hvordan selskapet løper rundt omkring i uformelle møter knyttet til JPM og Showcaset i disse dager, men agendaen denne gangen er “offisielt” en presentasjon av cRNA.
Det er en korrekt observasjon RubenAyala.
På side 3 i presentasjonen står det også ‘high profile collaboration network’. Ikke helt sikker på hva det menes med det, men sist når det ble brukt den ordlyden var det om en publikasjon i en virkelig high profile journal.
Det virker som om det kommer mer på utvikling av TG. De understreker også at Targovax sin KRAS er polyvalent, så retter seg mot flere mutasjoner. Igjen ref til patentet hvor Targovax har den enorme fordelen.
Det står også first patient dosed på studiene. Edit. First dosed H1.
Om cRNA står det in vivo H1 2023. Det er helt sykt bra. For et tempo. Plutselig kan Targovax annonsere at de det verdensledende i sin nisje innenfor cRNA. Og det med et land-slide.
Fikser de seg litt lengre run-way, så er utvanningsrisikoen redusert betydelig, og reprising helt uunngåelig.
Takk til ledelsen for en fantastisk innsats og for forvaltning av siste emisjon i verdensklasse! Nå gjenstår det bare at det reflekteres i kursen, som nå er mCRAP og virker for meg helt uforståelig
Kan forstå om de redigerer bort fra en selskapspresentasjon det de ikke skal snakke om på en konferanse, men dette ligger ute som selskapspresentasjon for januar?
1H-2023, men ikke enda.
Sant. Litt rask der.
Ser ut som Birgittes funn hjelper litt på kursen. Tror ikke det er noe annet som drar den.