Ja, jeg fant ingen deltakerliste på den hjemmesiden forresten. På Targovax sin hjemmeside står begge konferansene oppført.
Vi får vel forhåpentligvis se PDF fra presentasjonen(e).
Ja, jeg fant ingen deltakerliste på den hjemmesiden forresten. På Targovax sin hjemmeside står begge konferansene oppført.
Vi får vel forhåpentligvis se PDF fra presentasjonen(e).
En kjedelig dag på taperlista,håpe det snart er vår tur
Kommer ikke i feststemning akkurat når nest største posisjon på lista er den største Party-Pooper`n.
Enig,ikkje bra
Nest største posisjon er en samlekonto for mange, ikke ulik NORDNET LIVSFORSIKRING som jeg mener er Investeringskonto Zero hos nordnet.
Joda, men ikke lite aksjer fra siste emi som er solgt unna.
Ettersom det er såpass mye OT for tiden uansett:
Mon tro om Circio AB blir underholdende og spennende fremover:
circade.com er ledig…usd 5.095. På tide det kommer noe innhold på den annonserte hjemmesiden. I beste fall klønete om den forblir tom.
Om det er tilfelle, så er handelsmønsteret veldig spesielt. Kontrollert og jevnt nedsalg første halvår, ingen salg siste halvår, inkludert peaken i august, for å nå selge prosentvis en god del.
Men jeg kan jo ikke så mye om dette
Mest bekymrende pt. er den manglende interesse for insiderkøb på 1.03😳
De kjøpte for et år siden for ca kr. 2,20.
Det er ikke sikkert de kan kjøpe nå…
Satser på at vi får et dykk nedover i stedet for den evige pine, så vi får et høyt volum intradag, og forhåpentligvis får ristet ut bunnfallet mens vi venter på at selskapet kommer med nytt om cRNA i løpet av de neste 36 timene ?
Circio AB (In-Person)
Categorical Listings: Immunology, Immuno-oncology, Oncology
Year Established: 2022 Website: www.circio.com
Corporate Partners: Part of the Targovax Group.
Funds Raised: INP
Presenter: Erik Digman Wiklund, PhD, MSc, CEO
Noen som har funnet noe program og når EW skal presentere?
Ja, det er påfallende at ikke ledelsen kjøper aksjer og viser mer interesse - kun symbolske kjøp.
Det harmonerer ikke med hvor fantastisk alt er utad.
Det blir ikke lagt ut noe fra JPM dersom Targovax er med og presenterer der. Vi får ikke meldt noe annet enn det som selskapet selv velger å legge ut fra den seansen. Fra Showcaset (Circio AB), vet jeg ikke om det dukker opp noe på annen måte.
Var det ikke bare Nykode av de norske som skulle holde presentasjon på JPM? Det virker som om de andre er der for tilstedeværelse(?)
T dvs Circio AB skal holde presentasjon i morgen 11.01 jeg tror kl 1500 men det var på Showcase ikke JP, men om slipper til hos JP vet man ikke før de evt opplyser det selv slik NYKODE gjorde.
Targovax fra 21:00 i dagens Radium.